Mode & Beauty alle pijlers

comfortabel doch elegant huispak

15-10-2025 09:44 87 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben veel thuis en loop er bij als ma Flodder, terwijl ik toch echt wel van mode hou en leuke kleding heb. Ik ben ook gewoon een paar kilo zwaarder waardoor niet alles lekker zit. Ik heb nu behoefte aan een huispak/trainingspak die niet ordie of slonzig is. Het mag ook vintage zijn. Alle kleuren zijn ok. Hebben jullie ideeën?
Utrechtsevrouw schreef:
15-10-2025 11:18
Bij Most Wanted:

De scuba pintuck pants met de scuba puff sleeve sweater.

In meerdere kleuren verkrijgbaar.

Broek in meerdere lengtes. Zit heerlijk! En staat leuk.
Deze broeken echt fantastisch lekker warm en stevige jogging stof. Staan toch netjes en gekleed.
Candy schreef:
15-10-2025 16:13
Ik heb net deze van ninepine besteld: https://www.ninepine.nl/collections/bes ... 1775167836
Hele fijne broek maar ik vind hem voor de winter echt te koud, ook in huis.
De huispakken en pyjama's van het merk Hanro zijn heel mooi van kwaliteit en heel elegant. Ze zijn ook erg duur maar ze hebben erg goede uitverkoop!
NogsteedsSlekire schreef:
15-10-2025 17:35
De huispakken en pyjama's van het merk Hanro zijn heel mooi van kwaliteit en heel elegant. Ze zijn ook erg duur maar ze hebben erg goede uitverkoop!
jaaaa
De broeken zoals oa die van c&a en Vila draag ik ook gewoon voor netjes in mijn vrije tijd, dagje stad of bezoekje aan vriendin etc.

Ik draag zelf veel die van MS Mode, als je zoekt op broek met deelnaad kom je ze vanzelf tegen in veel leuke kleuren.
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Catan schreef:
15-10-2025 10:29
Afbeelding

Ik vind deze broeken prima, maar misschien ook niet elegant genoeg?
Stukken beter dan die huispakken. Hiermee kan je ook naar buiten.
NogsteedsSlekire schreef:
15-10-2025 17:35
Zal vast goede kwaliteit zijn maar wel echt aan de prijs zeg.
SEM72 schreef:
15-10-2025 20:09
Zal vast goede kwaliteit zijn maar wel echt aan de prijs zeg.
Doe je ook heel lang mee. Beter dan die rotzooi van Primark of ieder jaar iets nieuws moeten kopen, denk ik dan.
ladadieladieda schreef:
15-10-2025 17:22
Weet je wat ik nou denk bij een hoop van die huispakken? Dat ze beeldig staan als ze én nieuw zijn dus nog niet verwassen, én op een beeldig gestyled knap meisje zijn geshowd, én dat dat meisje ook nog eens een relaxte blik in haar ogen en maat 36 of kleiner heeft.
In mijn geval is de trui vaker gewassen dan de broek, of ze ze zijn allebei een beetje vaal geworden en uitgelubberd, ik ben niet beeldig gestyled, maar heb pluishaar en uitgelopen mascara (want dat heb ik al snel), ik heb een verwilderde blik in mijn ogen, want deurbel gaat en huispak aan, en ik heb maat 42. Zie je het voor je? Dat is gewoon echt niet zo leuk als de foto's hier gedeeld.
Ben ik de enige?
Nope

Maar dat heb ik wel met alle kleren :lol:
BeeDifferent schreef:
15-10-2025 13:49
Van H&M heb ik ook deze sweater en bijpassende joggingbroek in meerdere kleuren.
Vind ik ook bij een vliegreis heerlijk om te dragen.
(maar ook weer heel casual)

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1284990007.html
met
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1281439008.html

Deze heb ik ook, maar na een aantal keren wassen vind ik het er toch niet echt heel mooi meer uitzien. Ik draag graag en vaak huispakken, dus ga dan liever voor een kwalitatief betere.
Ik draag graag joggingbroeken van Björn borg, bvk donkerblauw. Worden eigenlijk niet vaal en ik kan daar verschillende truien of vestjes bij dragen.
Als je een beetje op de sale let, dan zijn ze ook niet al te duur.
Pimpelmeesje87 schreef:
15-10-2025 20:25
Doe je ook heel lang mee. Beter dan die rotzooi van Primark of ieder jaar iets nieuws moeten kopen, denk ik dan.
Heb je gelijk in hoir, maar er zit ook nog een heel gebied tussen deze twee 😉

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven