Mode & Beauty alle pijlers

Comfortabele én (redelijk) chique schoenen

20-04-2018 13:03 64 berichten
Ja, ik weet dat dit bijna niet bestaat maar hopelijk heeft hier toch iemand dé tip :)

Ik heb binnenkort 2 bruiloften maar ik ben ook (hoog)zwanger en al mijn normale pumps kan ik niet meer op lopen. Ik heb al een mooie jurk en die zwangere buik staat me niet slecht maar mijn dagelijkse sneakers kunnen er echt niet bij ;-) Ik zoek dus enigszins elegante schoenen waar ik het een dag op uithou. Hoger dan een paar cm hak gaat helaas niet en ze moeten ook vrij stevig aan de voet zitten want ik zwik heel snel.

Iemand ideeën of ervaringen? Ik dacht misschien een sleehakje oid maar heb eigenlijk nog nooit écht lekker zittende sleehakken gevonden. Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
kan zoiets? van Zara

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
ook zara

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
zara

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
MaryCrawley schreef:
20-04-2018 15:45
Nou, er zitten behoorlijk wat bij die écht niet mijn smaak zijn. Maar ik vind het erg lief dat iedereen meedenkt en alle suggesties zijn welkom :)

Het lastige is ook dat ik alles wat wél mijn smaak is eigenlijk niet meer aankan. Ik weet niet hoe Kate Middleton het doet want pumps gaat gewoon niet meer. Dus ja, wat dan?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Zoiets? Allemaal Gabor
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
groenteboerin wijzigde dit bericht op 20-04-2018 16:04
3.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... ls-in-aqua

https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... -in-yellow

https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... s-in-black
Alle reacties Link kopieren
MaryCrawley schreef:
20-04-2018 15:45
Nou, er zitten behoorlijk wat bij die écht niet mijn smaak zijn. Maar ik vind het erg lief dat iedereen meedenkt en alle suggesties zijn welkom :)

Het lastige is ook dat ik alles wat wél mijn smaak is eigenlijk niet meer aankan. Ik weet niet hoe Kate Middleton het doet want pumps gaat gewoon niet meer. Dus ja, wat dan?
Sandaal met lage blokhak. Of wil je een dichte neus?
En beschrijf je jurk eens.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ecco loopt ook altijd fijn.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
20-04-2018 16:04
Sandaal met lage blokhak. Of wil je een dichte neus?
En beschrijf je jurk eens.
Het is inderdaad makkelijker meezoeken als je wat minder vaag doet. Zeg gewoon wat je mooi en niet mooi vindt aan de plaatjes en geef wat informatie over je stijl, kleuren, lichaamsbouw, jurk.
groenteboerin wijzigde dit bericht op 20-04-2018 16:12
24.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Denk dat je toch op de normale klassieke suède pump uitkomt .met n klein hakje.
Sandalen kun je geen panty in dragen. Weet niet hoe het met de kleur van je benen gesteld is? Melk of chocolademelk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Het merk No Stress zou je ook nog eens kunnen kijken, neutrale schoenen en lopen heerlijk.
Nouschi schreef:
20-04-2018 15:07
Oh wat een wanstaltige schoenen komen hier voorbij @(

Ja echt mijn oma wordt er blij van. En die is dood.
Wat voor jurk heb je? Kleur enzo?
Sorry, ik kon even niet reageren. En ik doe niet expres vaag hoor, ik was vooral benieuwd naar ervaringen met comfortabele merken :)

Ik heb een jurk die hier op lijkt (geloof zelfde model maar nieuwe collectie):

http://www.thankfifi.com/wp-content/upl ... nant-1.jpg

Kleur is iets minder fel in het echt en hij valt bij mij net iets langer. Verder maat 38 maar met buik natuurlijk.
Waarom moeten het persé hakken zijn?

Als je hoogzwanger bent, ziet iedereen dat toch en is er toch geen hond die verwacht dat je een hele dag / hele avond op die ondingen gaat lopen / staan?

Ik zou gaan voor een lage sandaal.
Normaal gesproken zou ik klassieke pumps of sandaaltjes met dunne bandjes en een slanke hoge hak dragen. Maar hoge hakken gaan niet meer en dunne hakken al helemaal niet. Mn voeten zijn redelijk doorgezakt/opgezwollen door de zwangerschap dus wat meer demping en stevigheid is ook welkom.

Liefst wel een klein hakje want dat vind ik mooier en helemaal plat loopt ook 'hard'.

Vandaar dat ik dacht misschien sleehakken? Dat lijkt me wat meer dempend maar ik draag dat eigenlijk nooit. Sandalen met een lage blokhak vind ik in ieder geval ook een goed idee!
Tornacense schreef:
20-04-2018 19:00
Waarom moeten het persé hakken zijn?

Als je hoogzwanger bent, ziet iedereen dat toch en is er toch geen hond die verwacht dat je een hele dag / hele avond op die ondingen gaat lopen / staan?

Ik zou gaan voor een lage sandaal.
Het hoeven geen hoge hakken te zijn maar ik vind een hakje wel mooier. En dan is de kans ook groter dat ik ze na de zwangerschap nog eens draag :)
Alle reacties Link kopieren
Sleehakken zijn perfect.om flink je enkels te verzwikken.en lig je zo op de grond. Ik heb de mijne in de kleding container gegooid .na n flinke smak.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Zoiets? Ze hebben diverse kleuren

Afbeelding

https://www.omoda.nl/dames/sandalen/bei ... quantity=1
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik zie vooral veel schoenen langskomen die je volgens mij hoogzwanger en met opgezwollen voeten niet kunt dragen. Maar dat kun je alleen zelf beoordelen. Ik ben niet teleurgesteld als je de door mij geposte schoen afschuwelijk vind, ik probeer me alleen maar in te leven in je situatie. En nav je mening over het eerste plaatje wat ik post kan ik verder zoeken naar wat je dan wel bedoelt.

Die schoenen die Tickel hier net voor mij post, zie je dat wel zitten qua hoogte en comfort? Of heb je ze dan toch liever zo plat als de schoenen van Zara die Guppekop post? Geef eens iets meer aan wat je wel mooi vindt en ziet zitten?
Marana-- schreef:
20-04-2018 19:49
Die schoenen die Tickel hier net voor mij post, zie je dat wel zitten qua hoogte en comfort? Of heb je ze dan toch liever zo plat als de schoenen van Zara die Guppekop post? Geef eens iets meer aan wat je wel mooi vindt en ziet zitten?
Nee dat superplatte zonder voetbed vind ik nu juist niet comfortabel want te plat en te "hard".

Die van Tickel zou ik moeten proberen hoe ze zitten maar die gaan wel op mn lijstje :) Ik denk dus iets meer in die richting?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me zelf nog weinig voorstellen bij zo’n hoge hakken als je bijna uitgerekend bent....

Zou zelf toch meer voorzoiets gaan

https://www.gaborstore.nl/schoenen/ball ... ina-beige/
teletascha schreef:
20-04-2018 21:26
Ik kan me zelf nog weinig voorstellen bij zo’n hoge hakken als je bijna uitgerekend bent....

Zou zelf toch meer voorzoiets gaan

https://www.gaborstore.nl/schoenen/ball ... ina-beige/
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik vind ballerinas überhaupt niet zo charmant en al helemaal niet op een chique feest.

Sandaaltjes vind ik dan toch eleganter ook met lage of zelfs zonder hak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven