compressed deodorant
zondag 16 november 2014 om 22:27
Ik heb die van dove in gebruik als tester voor Jumbo hij is erg prettig in gebruik en formaat, handig voor in je tas! Heb hem nu 2 weken in gebruik, elke dag, en er zit nog genoeg in. Maar weet dus nog niet hoe lang hij precies mee zal gaan. Normaal gebruik ik een roller, dus ik weet ook niet hoe lang een grote bus mee gaat eigenlijk
zondag 16 november 2014 om 22:40
zondag 16 november 2014 om 22:47
quote:hashtagbrownie schreef op 16 november 2014 @ 22:36:
Maar een roller is ook kleiner en past ook in m'n handtas, èn m'n omgeving wordt niet vergast. Dus eh.. Wat is het en waarom?Niet iedereen vind een roller prettig. Ik trouwens ook niet voor onderweg, want die roller komt altijd tegen je kleding aan en dan zit dat spul op je kleren aan de binnenkant. Dan is een spray praktischer. En vergassen deden we in de oorlog...en niet met deo. Pfff, wat een woordkeus. Vergassen...de omgeving valt bij bosjes dood neer als jij een deo-spray gebruikt?
Maar een roller is ook kleiner en past ook in m'n handtas, èn m'n omgeving wordt niet vergast. Dus eh.. Wat is het en waarom?Niet iedereen vind een roller prettig. Ik trouwens ook niet voor onderweg, want die roller komt altijd tegen je kleding aan en dan zit dat spul op je kleren aan de binnenkant. Dan is een spray praktischer. En vergassen deden we in de oorlog...en niet met deo. Pfff, wat een woordkeus. Vergassen...de omgeving valt bij bosjes dood neer als jij een deo-spray gebruikt?
woensdag 26 november 2014 om 21:16
woensdag 26 november 2014 om 21:37
Ik vind dat je wel duidelijk merkt dat je minder lucht spuit en meer deo. Ik spray dus minder lang. Maar er komt wel veel deo uit en heb dus inderdaad weer witte vlekken. Dat vind ik toch wat minder. Het spul is echt poederiger. Ik vind de oude fijner. Maar heb wel het idee dat beide evenlang meegaan.