Mode & Beauty alle pijlers

corn silk poeder...waar te koop??

29-12-2007 10:09 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik las laatst over corn silk poeder. Ik heb gezien dat je die via internet kunt bestellen maar ik zou 'm graag gewoon in een winkel willen kopen. Weet iemand in welke winkel die te koop is?
Er is deze maand een topic over geweest, even terugbladeren en anders je instellingen aanpassen voor de "wat langer geleden topics". Moet deze maand zijn geweest en volgens mij werd daarin gezegd dat het bij de Da te koop is......
Wat is er zo bijzonder aan dat spul dan?
schijnt vet te absorberen als je een vette huid hebt. Zoiets.
O, dankjewel.
Oke, bedankt ik ga even "terug kijken"
het is te krijgen bij sommige da-winkels
Bij de Etos is deze te koop, niet bij alle filialen, maar bij de grotere meestal wel.
Vroeger zag ik het wel eens bij Etos liggen, tegenwoordig hebben ze het niet meer.
ik bestel het altijd bij drogisterij-net. Echt superspul. Heel natuurlijk. En bij mij het enige dat werkt. Heb ook bare-minerals etc. Maar deze is het beste. Poeder daarna mijn neus nog even extra met Shiseido. Nadat ik er wat mat-stick op heb gedaan. En dan glim ik vrijwel niet.
Je hebt het in poedervorm en in foundationvorm. Welke is het best?
ik gebruik de poedervorm. Ik doop de kwast erin, klop het af en doe het met draai-bewegingen op.
Layka, weet niet of je uit omgeving Rotterdam komt ? maar ik ga zo naar de stad, en moet bij de DA wezen, zal kijken of het daar te verkrijgen is, zal het later hier wel even laten weten.

Mischien koop ik het zelf ook wel, lijkt mij ideaal spul de poeder dan.

groetjes.
Girl, Nee ik kom uit het oosten van het land. Ik zal maandag hier in de buurt ook eens bij DA kijken.

Bedankt!

ps Ik heb inmiddels ook puff van max factor gekocht, dat is ook wel fijn spul maar wil toch ook nog die corn silk proberen als ik 'm vind
oke, uit het oosten, dan nog hoop ik dat je het kunt vinden.

Ik ben bij de DA geweest maar ze hebben het niet, ze zei: wij zijn een onafhankkelijke DA. Ben nog naar de Etos gegaan maar het was er zo druk dat ik eruit ben gelopen.

Ik ben toch wel super benieuwd dus zal stug doorzoeken haha.

groetjes.
Goed spul inderdaad! Ik heb het bij DA gekocht ook.. (in Amsterdam dan). Volgens mij hebben ze het ook bij de De Tuinen, maar pin me er niet op vast. En bij de Erica- drogist (maar ik weet niet waar die zit buiten het centraal station in Amsterdam).
Ik zelf heb een best wel blanke huid, niet echt overdreven oneffenheden, maar net genoeg om het wel te willen wegwerken.

Ook heb ik een redelijk glimmend hoofd als ik niks opheb.

Normaal gebruik ik nr 1 van de hema, die heeft een beetje een kleurtje.

Maar ik ben nu wel nieuwsgierig geworden naar de corn silk, compact poeder.

Als jullie mijn huidtype in ogenschouw nemen, is de cornsilk dan geschikt voor mij?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Even uppen, iemand die mij kan informeren n.a.v mijn huisanalyse.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
hoi pepexx,

de corn silk is juist voor een glimmende huid, dus ideaal voor jou huid

grtz
Ik heb een erg droge huid. Heeft iemand hier met een droge huid ervaring met de vloeibare foundation van CornSilk?
Met een droge huid geen Corn Silk produkten gebruiken. Deze drogen nog meer uit, dan lijkt het net of je krijt op je gezicht hebt.

Met een droge huid nooit matterende poeder of foundation gebruiken. Ook dat twee-in-een spul is niet voor jou. Vraag bij de parfumerie of drogist naar foundation voor een droge huid.

Ik heb ook een droge huid en gebruik Clinique super balanced, maar misschien vind je dat te duur.
Ik heb jaren Con Silk gebruikt. Eerst kon je het overal krijgen maar het werd steeds minder. Op het laatst kon ik het alleen nog maar bij de DA kopen. Ondertussen ben ik verhuisd en kan ik het hier in de buurt helemaal niet meer krijgen. Het fijne aan Corn Silk is dat het matteerd maar ook dat het een transparante poeder is. Je ziet dus geen dikke laag poeder zitten. Ik vond de poeder ook het fijnst om te gebruiken.
Bedankt voor je antwoord Amarna. Ik vind Clinique niet te duur. Ik zal eens informeren bij mijn drogist.
De laatste partij gaat verkocht worden bij drogisterij.net, dan is het niet meer verkrijgbaar.

Ik kreeg een mail.

Dus mensen, als je nog hebben wilt, nu bestellen.
Heule grote schop! Is dit nog ergens te koop dat iemand weet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven