Mode & Beauty alle pijlers

Cowboysbag

26-11-2015 22:59 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag in de winkel echt prachtige tassen van het merk cowboysbag. De prijs staat me alleen niet aan, gemiddeld kost zo'n tas toch al gauw een 150euro! voorbeeld tas.

Wie weet er een site of winkel waar ze soort gelijke tassen hebben voor een klein prijsje tot max 60 euro? Hoeft geen echt leer te zijn.
Ze zijn bij onze tassenwinkel in het centrum in de aanbieding maar je betaald alsnog voor de goedkoopste 130, zouden jullie dat er voor over hebben?
Ik vind ze wel mooi, maar het lijken me eigenlijk een beetje onhandige tassen voor werk.

De licht ronde vorm met een rits in het midden. Niet handig om vierkante dingen (papieren) in te stoppen.

En die ritsjes op de voorvakjes. Haal je daar niet je handen aan open als je er iets in stopt?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik heb er ook een. Gaat elke dag de laptop in mee en de rest, super.

Heb hem gekocht op marktplaats. Let inderdaad goed op of een tas daar alle 'lipjes' met het tasnummer heeft en of de cowboysbag stempel op de tas staat.
Puberella heeft er 1. Verjaardagscadeau. Wel een aanbieding. Ze gebruikt hem als schooltas, dus hij wordt zwaar belast. Er moest na een jaar wel een nieuwe rits in, maar tas blijft prachtig.
Ik zou er gerust ¤130 voor over hebben.

Als ik het kon missen.

Staat er niks op marktplaats?
Ik zou er zeker 130 euro voor over hebben. Ik heb 4 jaar geleden een Fred de la bretoniere tas gekocht van 160 euro (geloof ik). Die ziet er nog uit als nieuw. Ik ben nu ook op zoek naar een nieuwe tas, er staan ook een aantal modellen van cowboysbag op m'n lijstje. ik wil onder de 200 euro blijven. Maar voor een hele mooie tas ga ik daar ook wel over heen hoor.
Ik heb een MicMac. Ziet er hetzelfde uit, ook echt leer en kost de helft...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:tanteslankie schreef op 27 november 2015 @ 09:31:

Ik heb een MicMac. Ziet er hetzelfde uit, ook echt leer en kost de helft...Ik heb het opgezocht. Wauw, bijna hetzelfde. Blijft ook mooi??
Ik ben inmiddels voorzien!!
quote:vlindertje1991 schreef op 27 november 2015 @ 10:03:

[...]

Ik heb het opgezocht. Wauw, bijna hetzelfde. Blijft ook mooi??Absoluut. Wat heb je gekocht?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Mijn dochter heeft een echte cowboysbag, maar had binnen een jaar een nieuwe rits nodig. Dus voor de duurzaamheid en kwaliteit hoef je geen echte te nemen. Dus eens met pluffie, maar een goede tas moet je ook gewoon vol kunnen stoppen.
In het diepst van de winter ontdekte ik dat er diep in mij een oneindige zomer was.
quote:deodata schreef op 27 november 2015 @ 14:01:

Dus eens met pluffie, maar een goede tas moet je ook gewoon vol kunnen stoppen.

In een tas moet je natuurlijk alles mee kunnen nemen wat je wilt, maar een tas moet niet op spanning staan. Dan knapt de rits en heb je een probleem...

Wij zagen dus in de winkel veel scholieren die terug kwamen met kapotte ritsen en ik weet van mezelf ja, die prop je vol totdat de rits éeecht niet meer dicht kan. Dus staat de rits op spanning en dat is niet goed!
Think it, say it, do it!
De echte zijn de moeite waard. Het leer wordt mooi oud en bij een neptas gaan de naden rafelen. Die van mij is inmiddels ook al een jaar of vijf, en nog steeds vind ik hem mooi.
quote:vlindertje1991 schreef op 27 november 2015 @ 12:43:

Ik ben inmiddels voorzien!! Nou ja zeg. Nu wil ik ook weten wat je hebt gekocht hoor.
Toch wel een cowboysbag van 120 euro bij een andere winkel. Ik zocht ook de micmac, maar kon ik niet vinden. Ik was zo verliefd op deze tas, dus heb m meegenomen!!
Ik heb ook een echte maar helaas ook een kapotte rits binnen het half jaar.... Moet hem nog steeds laten maken trouwens. Vind het wel een hele mooie en handige tas.
Waar ik mijn cowboysbags (heb er meerdere) kocht kreeg ik per tas een jaar garantie.

Kijk eens na of jij dat ook hebt NYC. Een goede tassenzaak bied die service wel hoor. Je betaald er ook genoeg voor he.
Mijn eerste kocht ik trouwens nieuw via MP. Daarop geen garantie.
Ik heb ook een Micmac, heb ze uitgebreid vergeleken en vond deze toch echt mooier dan de Cowboysbag. Terwijl ik op pad ging voor de laatste.

Mooie stevige tas, mooi leer, goeie ritsen. Ik vond de buitenvakken van de Cowboysbag rommelig, verfrommeld.
Hen hem op vakantie gekocht (wel binnen NL) maar kan dus helaas niet zomaar eventjes terug naar de winkel. En geen idee of ik de aankoopbon oid überhaupt nog heb, dus ik ga denk ik maar naar een schoenmaker ofzo.
Ah, ja, dan kan de schoenmaker je goed helpen. En de kosten zullen denk ik meevallen. In ieder geval is de tas een reparatie waard.
Leuk dat het gelukt is, TO!
Ik ga er eens achteraan, troelalalala.

Die micmac tassen zien er trouwens ook erg mooi uit. Ik kende het merk niet.
quote:pluffie schreef op 27 november 2015 @ 06:58:

Nog een tip voor gebruikers, het is echt een hele solide degelijke tas!

Het is en blijft leer, wil je dat het leer gaat 'leven' spuit hem dan niet in met iets. Wil je dat je tas mooi blijft, spuit hem dan elk seizoen in met transparante spray.

En let erop dat je je tas niet te vol propt zodat er spanning op de rits komt te staan. Rits vervangen is eigenlijk de meest voorkomende klacht bij CB. Vaak scholieren die er alles in mee willen nemen, tja daar issie niet voor gemaakt. Het is en blijft gewoon een handtas.Dat laatste inderdaad. Mijn zus heeft voor haar dochter een cowboysbag gekocht om te gebruiken als boekentas voor school. Mijn zus loopt nu overal te verkondigen dat het een waardeloos merk is,want na 2 jaar was de tas kapot, en dat voor dat geld! Ja, duh, het is een handtas, geen boekentas.
Zalando heeft ook Cowboysbags!! En korting https://mrkortingscode.nl/zalando-korting/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven