Mode & Beauty alle pijlers

Cowboysbag

26-11-2015 22:59 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag in de winkel echt prachtige tassen van het merk cowboysbag. De prijs staat me alleen niet aan, gemiddeld kost zo'n tas toch al gauw een 150euro! voorbeeld tas.

Wie weet er een site of winkel waar ze soort gelijke tassen hebben voor een klein prijsje tot max 60 euro? Hoeft geen echt leer te zijn.
Hier hangen ze overal, bij elke tassenzaak hangen neppers. Gewoon goed om je heen kijken lijkt me.
Dat model vind je werkelijk overal, in elke schoenenzaak.

Zelfs de Hema heeft ze, in stof (bij de baby-afdeling want ze noemen het luiertas).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Die dingen zijn wel heel erg 2009, inderdaad veel nepperts te krijgen, zelfs bij de van Haren. Brr.
Je goed recht om er niet zoveel geld aan uit te willen geven natuurlijk, maar ze zijn wel superduurzaam. Heb mijn Cowboys bag al zeker vijf jaar en ik gebruik m letterlijk dagelijks. Nu is t ns tijd voor een nieuwe rits, maar verder is-ie nog super.
Waarom koop je er geen één op MP? Komt die van mij ook vandaan en hij staat er toevallig nu weer op (wil een ander model). Hij was echt puntgaaf toen ik 'm kocht, en dat is de tas nog steeds!
Stinkt ie dan niet naar parfum, of wat dan ook?
Ze geven ze ook wel eens weg als je een abonnement op de cosmo of linda afsluit dus daar kun je ook op wachten.
Ik heb een echte, mijn dochter een (niet eens heel goedkope) nepper. Dat is echt geen vergelijk. De hare is leuk hoor, maar stugger, de ritsen zijn minder solide, de stiksels gaan al snel los. Een tas die je na een jaar zat bent. De mijne gebruik ik intensief (werk) en omdat het hoogkwaliteit leer is, wordt hij zelfs mooier in gebruik. Ik denk dat ik hem over vier jaar nog steeds heb en intensief gebruik.

Doe mij maar de echte.
Binnenkort hebben ze weer z'n sale dag op zijn eigen pand. Heb mijn uitnodigen gezocht, helaas heb ik niet meer om met je verdere informatie te delen. Ik ga niet naar toe, vind zulke tassen wel leuk, maar niet mijn stijl.
Kijk eens bij V&D. Daar zie je ze vaak.
quote:Moosey schreef op 26 november 2015 @ 23:05:

Je goed recht om er niet zoveel geld aan uit te willen geven natuurlijk, maar ze zijn wel superduurzaam. Heb mijn Cowboys bag al zeker vijf jaar en ik gebruik m letterlijk dagelijks. Nu is t ns tijd voor een nieuwe rits, maar verder is-ie nog super.Ik heb de mijne al een jaar of zeven, en die is nog helemaal perfect. En ik gebruik 'm ook elke dag naar mijn werk, volgestopt met eten, papieren en een fles water.
quote:clubmedfan schreef op 26 november 2015 @ 23:05:

Waarom koop je er geen één op MP? Komt die van mij ook vandaan en hij staat er toevallig nu weer op (wil een ander model). Hij was echt puntgaaf toen ik 'm kocht, en dat is de tas nog steeds!Dacht ik ook aan, maar straks betaal ik dan bijv 75 voor een neppe.
Gevonden!!

Veel plezier!!
Ik heb zo'n model van bloomsbury en ik ben er dol op.

Die heb ik trouwens op de kop getikt met flinke korting (zo'n 50% geloof ik) en ik heb zo'n 80 euro betaalt.

Gewoon nog even door zoeken dus.
Vlindertje heb je al mijn link gezien?
quote:Ikhierhuh schreef op 26 november 2015 @ 23:17:

Gevonden!!

Veel plezier!!Lief dat je het hebt opgezocht, ik moet helaas vanuit Groningen komen.
Ik heb ook de echte cowboysbag. Gebruik hem elke dag, hij wordt inderdaad alleen maar mooier doordat het leer soepeler wordt. Hiervoor ook een nepper gehad, niet te vergelijken met de echte en na een jaar kapot.

Maar als je het er niet aan wil uitgeven, ze hebben de nepper ook regelmatig bij het kruidvat.
Mjaaa, het kan altijd een keer mis gaan natuurlijk, maar als je een beetje op let.... Er staat nu redelijk bovenaan op Marktplaats een 'cognac' (zegt de verkoopster, maar hij is donkerder dan cognac, het is exact de mijne) ene M uit B, ik zou er vergif op durven innemen dat die echt is. Dan is er een mevrouw G te O die meerdere tassen aanbiedt, dat is natuurlijk een beetje raar. Dat zouden goed neppers kunnen zijn. En als je zelf gaat ophalen (dat zal iemand die een nepper verkoopt sowieso al niet stimuleren, stel dat je ziet dat-ie nep is..) dan is de kans klein dat je je laat bedotten hoor.
quote:vlindertje1991 schreef op 26 november 2015 @ 23:23:

[...]

Lief dat je het hebt opgezocht, ik moet helaas vanuit Groningen komen.Jammer, afijn mss kan iemand anders gebruik van maken.
quote:Moosey schreef op 26 november 2015 @ 23:24:

Mjaaa, het kan altijd een keer mis gaan natuurlijk, maar als je een beetje op let.... Er staat nu redelijk bovenaan op Marktplaats een 'cognac' (zegt de verkoopster, maar hij is donkerder dan cognac, het is exact de mijne) ene M uit B, ik zou er vergif op durven innemen dat die echt is. Dan is er een mevrouw G te O die meerdere tassen aanbiedt, dat is natuurlijk een beetje raar. Dat zouden goed neppers kunnen zijn. En als je zelf gaat ophalen (dat zal iemand die een nepper verkoopt sowieso al niet stimuleren, stel dat je ziet dat-ie nep is..) dan is de kans klein dat je je laat bedotten hoor.Die advertentie met meerdere tassen zag ik ook ja, redelijk goedkoop. Dus denk dat ze nep zijn! Maar zeker weten doe je niet. Ik ga weer eens rondneuzen op MP. Denk dat ik dan toch voor een echte ga, wel tweedehands.
Zoals al eerder gezegd de echte zijn de moeite waard. Ik heb die van mij ooit cadeau gekregen en was er bang voor om m heel snel te verpesten.

Ik smijt namelijk alles in mn tas, en die tas plof ik dan weer overal zomaar neer. Ik ga hem echt niet netjes ophangen of er iets onder leggen, veel te veel moeite haha.

Maar echt. 2 jaar oud nu, als nieuw! Ongelofelijk

Kies dus wel een tijdloos model en kleur want je doet er lang mee!
Echte kun je herkennen aan het stiksel van de ritsen en de stikels op de 'lipjes' van de rits.

Bij het standaardmodel van CB is het namelijk dat de kleur tas ook hetzelfde stiksel heeft. Aan de binnenkant zit ook een label gestikt met daar als het goed is hetzelfde kleur stiksel.

Ook een controlerend stukje is het label wat aan één handvat hangt. Elk Cowboysbag model heeft namelijk een code. 1030 bijvoorbeeld is 'The Bag'. Meest verkochte tas van CB, waar je eigenlijk iedereen mee ziet lopen. Als dat dus in het kaartje staat en je kunt het kaartje eruit halen... dan heb je grote kans dat de tas echt is

Er zijn altijd goede nepper in de maak natuurlijk, dus blijf realistisch nadenken. Ik heb al 4 jaar op rij een CB gekregen bij een abo op de Linda en Cosmopolitan... Lees het blad toch en ja zo'n leuke tas in verschillende modellen (van goede kwaliteit) is nooit weg
Think it, say it, do it!
Nog een tip voor gebruikers, het is echt een hele solide degelijke tas!

Het is en blijft leer, wil je dat het leer gaat 'leven' spuit hem dan niet in met iets. Wil je dat je tas mooi blijft, spuit hem dan elk seizoen in met transparante spray.

En let erop dat je je tas niet te vol propt zodat er spanning op de rits komt te staan. Rits vervangen is eigenlijk de meest voorkomende klacht bij CB. Vaak scholieren die er alles in mee willen nemen, tja daar issie niet voor gemaakt. Het is en blijft gewoon een handtas.
Think it, say it, do it!
Heb exact het model en de kleur uit je OP en ben er dolblij mee. Was idd niet goedkoop, maar wel praktisch, stevig, goed combineerbaar met kleding en blijft vooralsnog mooi. Heb hem al een aantal jaar. Heb nu een Cowboysbag op het oog om de collectie uit te breiden. Omdat ik er fan van ben ga ik weer voor dit merk.

Had een tijdje een nepperd die na 1,5 week al bij de hengels begon te scheuren. Kon niet gerepareerd worden want plastic. Reparatie zou min of meer duurder worden dan de tas zelf was geweest en zou er niet mooier of steviger van worden.

Ik zou gaan voor een leren tas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven