Mode & Beauty alle pijlers

Dé gouden bh tip

18-03-2018 20:16 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naarmate ik ouder word begin ik het dragen van een beugel bh steeds meer als oncomfortabel te beschouwen, zeker in de aanloop naar mijn menstruatie. Als je dan bij wijze van spreken maar naar mijn tieten wijst kun je een hijs krijgen...
Enfin...nu heb ik met cup 80-85 E voor thuis wel zo'n Ahhh Bra a la tell sell en de Action maar om daar nu mee naar buiten te gaan of de kroeg in naaaaah. Ze hangen (en ik heb echt geen hangtieten) dan toch een stuk lager en eigenlijk ziet het er niet uit.

Enfin om een lang verhaal kort te maken: wie heeft ongeveer mijn maat of groter en heeft de gouden tip voor een comfortabele echt goed zittende bh zónder beugel. De prijs maakt niet zoveel uit.
Online bestellen doe ik liever niet, ik pas liever in een zaak (liefst Rotterdam of omgeving)
Alvast dank.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Cateautje schreef:
18-03-2018 20:39
Het is de kunst om een goede betaalbare BH te vinden die eruitziet als een haute couture stuk en voelt als een oude joggingbroek...
:biggrin:
Triumph Doreen, ik wil niet meer anders.
Ab imo pectore
nina1966 schreef:
18-03-2018 22:07
Onder een wijd shirt vind ik het prima kunnen Op sjeik doen we de prima donna wel aan :D
:high5:
emmylou schreef:
18-03-2018 22:38
Ik had die een keer online besteld en weer terug gestuurd, ik kreeg er echt bizarre borsten in.
Ik had dat aan een verkoopster verteld en die kreeg de slappe lach.'ach nee, de doreen, niks voor jou'
Collega erbij, stond ik daar in mijn bh, lachen gieren brullen met zijn tweeën, whahaa ik had foto's moeten nemen.
Kom ik de week erop terug op een zaterdag om iets op te halen, dame weer tegen andere collega 'zij was het van de doreen'.
Dame kijkt naar mijn borsten en roept 'oh mijn god, nooit meer doen hoor!'.

Moest ik bij een andere klant gaan staan en werd ik (inclusief middenin de drukke winkel druk naar borsten wijzen en gebaren) als lesmateriaal gebruikt waarom de ene vrouw de doreen wel kan hebben en de andere perse niet.
Ik vond het best leuk.
Espr!t heeft ze ook
emmylou schreef:
Hier nog een Triumph fan. Maar welk merk perfect zit is vast persoonlijk. Mijn tip: ga naar Hudson's Bay. Ze hebben een enorm assortiment, ik heb nog nooit zoveel merken bij elkaar gezien. Het was er heerlijk rustig en alle maten waren voorradig. Ik heb er een stuk of 25! beha's gepast en er uiteindelijk eentje gekocht van 20 euro die nóg lekkerder zat dan Triumph's van 50 euro. Volgens mij van het huismerk.
Ik was bij de HB in Amsterdam maar Rotterdam zal wel hetzelfde zijn?
.
emmylou schreef:
Ik krijg in zo'n model een soort steektieten à la Marilyn Monroe in de jaren 50 ;-) .

Een model met alleen een horizontale naad resulteert bij mij in twee pannenkoeken. De enige naad die eventueel kan is een klein verticaal naadje van onderen in de cup.

Maar ik draag een naadloos model. Ook van Triumph. Dat dan weer wel.
merano wijzigde dit bericht op 19-03-2018 08:02
0.68% gewijzigd
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Je zou ook eens kunnen kijken naar een prothese BH. Dat zijn gewoon mooie BH's tegenwoordig, maar extra comfortabel voor de gevoelige huid en met vaak een iets hogere cup waardoor je een goede drukverdeling krijgt.

Bv:
https://www.lingeriehuisonline.nl/prothese-bh

Mij vriendin die niet graag Bh's draagt kreeg dat advies ooit in een lingeriewinkel.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Het-groepje schreef:
18-03-2018 20:43
Sloggi zero feel belooft ook een nieuw soort comfort maar ik vertrouw die niet.
Triumph heeft een nieuw soort beugel die ze aanprijzen als comfortabel.
Die laatste heb ik gezien bij HB. Niet gepast maar het lijkt me wel een optie voor TO. De beha was superzacht en heeft geen traditionele beugel. Omdat hij van Triumph is, zal het met de steun wel goed zitten. Dat merk heeft altijd precies de juiste (stevige) elasticiteit, vind ik.

Edit; Ik dacht ik doe even een plaatje, maar ik kan hem online nergens vinden?!
.
Vajana schreef:
18-03-2018 21:42
Ik kom niet uit Spijkenisse of omgeving, dus voor mij klinkt het al snel heel erg Rotterdams/Spijkenisses(?). En lekker luidruchtig, haha. Maar goed, de verkoopsters zijn echt goed en ze hebben goede bh's.
Ik ga de strijd wel aan: Wie het meest Rotterdams praten ken....
Woon wel in de buurt van Spijk dus ga er zeker eens langs.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik heb die Triumph Doreen eens gegoogeld. Hemel, wat een harnas! Ik denk dat dat maar weinig mensen flatteert. Hoe kun je er geen jaren '50 puntborsten in krijgen?
Ik heb zelf laatst een Passionata gekocht, omdat er geen Marie Jo of Prima Donna op voorraad was bij de winkel. Zit fantastisch en knelt nergens, dus nu ga ik die voortaan bestellen.
Ik heb deze, in 85E.
Zit heerlijk, wel met beugel, maar die is heel zacht gevoerd.
Zit ook geen padding in en geen storende naden.
Ik sport er ook in, want er is echt geen goed passende sportbh te vinden die mij goed past.

https://www.otto.nl/p/10017583449/minim ... 0071243625
Het-groepje schreef:
19-03-2018 07:04
Ik had die een keer online besteld en weer terug gestuurd, ik kreeg er echt bizarre borsten in.
Ik had dat aan een verkoopster verteld en die kreeg de slappe lach.'ach nee, de doreen, niks voor jou'
Collega erbij, stond ik daar in mijn bh, lachen gieren brullen met zijn tweeën, whahaa ik had foto's moeten nemen.
Kom ik de week erop terug op een zaterdag om iets op te halen, dame weer tegen andere collega 'zij was het van de doreen'.
Dame kijkt naar mijn borsten en roept 'oh mijn god, nooit meer doen hoor!'.

Moest ik bij een andere klant gaan staan en werd ik (inclusief middenin de drukke winkel druk naar borsten wijzen en gebaren) als lesmateriaal gebruikt waarom de ene vrouw de doreen wel kan hebben en de andere perse niet.
Ik vond het best leuk.
Haha :D ik ben wel benieuwd naar deze bh nu, even googelen.

TO, ik heb een bh van Calvin Klein met een soort zacht extra laagje om de beugel, voelt heel lekker. Verder ook een beugelloze padded bh van M&S. Maar ik heb wel een kleinere maat dan jij dus geen idee of het bij jou ook fijn zit. Er zijn tegenwoordig ook padded sportbh's, waarmee je geen monoboob krijgt.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik heb speciaal even mijn bh uitgedaan omdat ik het merkje even niet meer wist. Maar ik draag een royal lounge bh. Echt super zacht, wel met beugel, maar die zitten soort van verstopt in een heel zacht laagje.... ik ga altijd naar een klein zaakje. Is van een moeder en dochter, voorheen oma ook nog. Maar echt twee dames met verstand van bh's. Al mijn bh's die ik bij hen heb gekocht zitten lekker, maar deze van royal lounge is echt fantastisch! Was ongeveer €40. Voor mijn doen prima prijsje...
Prima donna heeft tegenwoordig ook een sportbh. Misschien is dat wat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven