Mode & Beauty alle pijlers

de 7 schoonheden

24-10-2007 18:04 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
1) Blauwe ogen bij bruin haar, of bruine ogen bij blond haar

2) Lange en gekrulde wimpers

3) Een moedervlekje rechts of links boven je lippen

4) Spleetje tussen je tanden

5) Sproetjes

6) Kuiltjes in je wangen

7) Amandelvormige ogen

Welke van de 7 schoonheden hebben jullie? ( we zijn natuurlijk hier allemaal schoonheden Ben benieuwd!
hmm ik dacht altijd dat donkere wenkbrauwen met blond haar ook een van de zeven schoonheden was... :(

maar ik heb er verder 2

-vlekje boven lip

- kuiltjes in wangen
Hier blond met bruin/groene (in ieder geval donkere) ogen, in de zomer sproetjes en een klein spleetje tussen mijn tanden.

Maar ik vind dit lijstje zo cliché, persoonlijk vind ik meestal hele andere dingen mooi en hou ik helemaal niet van kuiltjes in de wangen.
quote:Miss Moneypenny schreef op 31 oktober 2007 @ 09:45:

Hier blond met bruin/groene (in ieder geval donkere) ogen, in de zomer sproetjes en een klein spleetje tussen mijn tanden.

Maar ik vind dit lijstje zo cliché, persoonlijk vind ik meestal hele andere dingen mooi en hou ik helemaal niet van kuiltjes in de wangen.

Ik houd helemaal niet van een spleetje tussen de tanden en sproeten vind ik ook minder.

Gelukkig maar dat niet iedereen die 7 schoonheden ook per se mooi moet vinden!!
Lange wimpers heb ik wel, maar daar houdt het wel mee op. Mogen sproetjes op de armen wel?
Ik heb van mezelf lichtblauwe ogen en bruin haar, had het altijd blond geverfd maar ik heb het nu weer bruin en laat het zo. Zomers sproetjes op neus.

Groetjes Fleur
Bruin haar blauw groene amandel vorm ogen en lange wimpers , moeder vlek rechts boven, rechte tanden, verder weetik het niet halve maan nagels haha
Bruin haar en blauwe ogen en lange gekrulde wimpers.
ik heb er 0, maar wel een kippeborst, die vroeger mooi uitstak. en soms lange haren op mijn oorrand.
Ik heb er geen, maar ik ben toch reteknap.
Waldorf114.!!
quote:Lieke80 schreef op 31 oktober 2007 @ 10:31:

[...]

Ik houd helemaal niet van een spleetje tussen de tanden en sproeten vind ik ook minder.

Ghe, Lieke, je laat je wel kennen

Laat me raden, je hebt kuiltjes in je wangen?

Btw: sinds mijn vorige reactie in dit topic ben ik moeder geworden van een zoontje. En als hij lacht heeft hij kuiltjes in z'n wangen. En het zijn de mooiste kuiltjes van de hele wereld!
Blauwe haren en bruin (geverfd ) haar.

Wel redelijk lange wimpers maar het uiteinde is zo blond dat je dat niet ziet.

Ik heb trouwens meer ronde ogen dan amandelvormig en krijg altijd te horen dat ik zo'n mooie ogen heb.
quote:Miss Moneypenny schreef op 21 februari 2011 @ 11:14:

[...]

Ghe, Lieke, je laat je wel kennen

Laat me raden, je hebt kuiltjes in je wangen?

Volgens mij las ik die reactie eerst ook zoals jij m nu interpreteert, maar misschien doelt ze wel op het laatste deel van je post, niet persé op de spleetjes en sproetjes?
Haha ik kan je een hand geven revival! Ik heb er ook geen 1. Geen sproeten in mn gezicht, wel op de rest van m'n lichaam. Wel blauwe ogen, geen donker haar. Wel moedervlekken, niet boven mn lip, wel kuiltjes maar niet in m'n wangen, wel krullen maar niet in mn wimpers hahah ;) En toch bezet :p
Wat erg, ik heb niets van dit :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven