Mode & Beauty alle pijlers

De heilige graal, zomer T-shirts van natuurlijke vezel

08-03-2021 17:36 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meerdere keren rondgekeken op het interweb, ik vind niet echt wat.

Ik ben op zoek naar T-shirts voor de zomer van natuurlijke vezel (katoen/linnen) of overwegend natuurlijke vezel, bijvoorbeeld een blend met elastaan.

Pastel kleurig, geen hysterisch printje en geen €25,- per T-shirt.

Wie heeft een tip?

Hetisniewaarzeg
Meeste shirts zijn toch van katoen?
Alle reacties Link kopieren
Bij Zalando kun je zoeken op materiaal, geloof ik. Of dat is Bonprix. Bij één van deze koop ik dus mijn shirts en truien, omdat ik alleen tegen katoen en soms viscose kan.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
08-03-2021 17:42
Meeste shirts zijn toch van katoen?

Dat valt heel erg tegen. Vaak zit er toch polyester door.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Bij een hoop webshops kun je op materiaal selecteren. Bv bij Zalando of Bonprix. Ik zou zeggen, kijk daar ff.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
08-03-2021 17:44
Bij een hoop webshops kun je op materiaal selecteren. Bv bij Zalando of Bonprix. Ik zou zeggen, kijk daar ff.

Ik moet zeggen, waar dat niet kan koop ik ook niet meer. Ik weet niet of er iemand van zo'n site meeleest (haai :-] ), maar als ik zoek op 100% katoen en ik krijg toch steeds katoenmixen met polyester, dan heb ik het nu wel gehad.
Later is nu
Dreamer schreef:
08-03-2021 17:43
Dat valt heel erg tegen. Vaak zit er toch polyester door.
Mhaw, ik koop al jaren alleen katoen.
En zelfs biokatoen en bamboe kan je al best een tijdje goed verkrijgen volgens mij. Zelfs bij de goedkopere merken.
Alle reacties Link kopieren
De shirts van de Hema hebben 5% elastaan, is dat OK?
Is ook nog eens biologische katoen, misschien wel prettig.
Wat eten we vanavond?
Dreamer schreef:
08-03-2021 17:46
Ik moet zeggen, waar dat niet kan koop ik ook niet meer. Ik weet niet of er iemand van zo'n site meeleest (haai :-] ), maar als ik zoek op 100% katoen en ik krijg toch steeds katoenmixen met polyester, dan heb ik het nu wel gehad.
Voor mijn gevoel heeft Ulla Popken heel veel dingen van 100% katoen. Ik haak daarop altijd af, omdat ik minimaal een beetje elastaan erin wil. Daarom blijft het me bij dat het daar vaak katoen is :-)
Alle reacties Link kopieren
Leuk! ideeën!

Vorig jaar Pull&Bear gekocht, alleen alle drie gaatjes...

Hetisniewaarzeg
Alle reacties Link kopieren
Heel suf maar ik vind de anwb vaak lekker zittende shirt hebben van natuurlijke materialen.

https://m.webwinkel.anwb.nl/webwinkel/s ... /tops.html

En nee ik koop ze niet matchend met mijn vriend :proud:
Alle reacties Link kopieren
De Bio-katoen shirts van C&A, kosten bijna niks (5 euro) en blijven mooi
Ik vond de Airism shirts van Uniqlo wel fijn in de zomer. Is niet van natuurlijk materiaal maar is sneldrogend, houd je droog en voelt koel aan.
Alle reacties Link kopieren
Shirts van viscose vind ik ook fijn.
Alle reacties Link kopieren
Linnen zou ik alleen kopen als strijken je hobby is.
Ik heb laatst een paar T-shirts besteld van Wituka, ze verzenden vanuit Amsterdam en de shirts zijn 100% organic cotton (zeggen ze op hun site, daar gaan we dan maar vanuit).
Heb ook wat shirts van Armed Angels, die zijn een tikje duurder maar ze gaan wel al twee of drie jaar mee.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
08-03-2021 18:48
Linnen zou ik alleen kopen als strijken je hobby is.
o_o
Alle reacties Link kopieren
Geloof het of niet, maar Primark heeft ook fijne t-shirtjes van 100% katoen. Ik moet ook echt 100% katoen hebben, en vind zoeken ook echt een crime.... De shirts van de Bonprix krimpen helaas echt als een malle...... (ze worden dan heel kort en breed. Zeeman heeft dat ook.)
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
08-03-2021 17:47
Mhaw, ik koop al jaren alleen katoen.
En zelfs biokatoen en bamboe kan je al best een tijdje goed verkrijgen volgens mij. Zelfs bij de goedkopere merken.
Maar dan heb je het alleen over t-shirts, toch?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
08-03-2021 18:33
Ik vond de Airism shirts van Uniqlo wel fijn in de zomer. Is niet van natuurlijk materiaal maar is sneldrogend, houd je droog en voelt koel aan.

59% Nylon, 31% Cupro, 10% Spandex

Ik zou iemand die natuurlijke shirts zoekt, geen shirt wat voor het grootste gedeelte uit plastic bestaat aanraden.
Alle reacties Link kopieren
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/t-sh ... CLinnen%3B
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Paala heel fijn, stof voelt soepel aan en houdt je koel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven