de krullen van mijn dochter
vrijdag 7 januari 2011 om 08:16
woensdag 12 januari 2011 om 20:21
bedankt allemaal voor jullie reacties!
volgende week eerst naar de kapper om het een beetje bij te punten. nu gebruiken we andrelon krulspul en babyolie en opzich gaat het dan wel alleen na haar slaapjes zit het dan niet meer zo mooi maar met een beetje water lukt het dan wel weer. hopelijk na volgende week valt het een beetje beter.
volgende week eerst naar de kapper om het een beetje bij te punten. nu gebruiken we andrelon krulspul en babyolie en opzich gaat het dan wel alleen na haar slaapjes zit het dan niet meer zo mooi maar met een beetje water lukt het dan wel weer. hopelijk na volgende week valt het een beetje beter.
zondag 16 januari 2011 om 03:04
Hier nog een krullen/pluizen/kroeskopje, met 2 kleine halfzusjes met een kroes/krullenkopje.
Ik ben het met .... (sorry, even je naam kwijt) eens dat je bij kinderen niet zomaar dezelfde producten kunt gebruiken als bij volwassenen.
Dus voor mijn halfzusjes:
leave in conditioner Moisture kick (schwartzkopf BC bonacure)
en daarna gewoon babyolie. Even opknijpen en voila.
Na het middagslaapje, gewoon een beetje vochtig maken met een plantenspuit met water en weer opknijpen, succes gegarandeerd!
X Sam
Ik ben het met .... (sorry, even je naam kwijt) eens dat je bij kinderen niet zomaar dezelfde producten kunt gebruiken als bij volwassenen.
Dus voor mijn halfzusjes:
leave in conditioner Moisture kick (schwartzkopf BC bonacure)
en daarna gewoon babyolie. Even opknijpen en voila.
Na het middagslaapje, gewoon een beetje vochtig maken met een plantenspuit met water en weer opknijpen, succes gegarandeerd!
X Sam
zondag 16 januari 2011 om 18:01
quote:jacjac schreef op 12 januari 2011 @ 20:21:
Even heel nieuwsgierig, maar hoe zijn haar krullen nu?
Ik denk echt dat je beter iets speciaals voor kinderen kunt gebruiken. Mijn collega heeft ook een dochter met wilde krullen en zij vertelde mij dat producten op basis van olijfolie erg goed zijn.
Wellicht is dit dus wat voor jouw dochtertje:
Kidz Organics
Even heel nieuwsgierig, maar hoe zijn haar krullen nu?
Ik denk echt dat je beter iets speciaals voor kinderen kunt gebruiken. Mijn collega heeft ook een dochter met wilde krullen en zij vertelde mij dat producten op basis van olijfolie erg goed zijn.
Wellicht is dit dus wat voor jouw dochtertje:
Kidz Organics