De perfecte krullenmousse!!
zondag 28 augustus 2016 om 20:04
zondag 28 augustus 2016 om 20:13
zondag 28 augustus 2016 om 21:05
zondag 28 augustus 2016 om 21:42
quote:MrsNiceGuy schreef op 28 augustus 2016 @ 21:05:
Ik zou een winkel kunnen beginnen met alle krulproducten die ik heb staan maar uiteindelijk grijp ik toch altijd terug naar Andrelon. Mousse in nat haar, laten drogen, beetje föhnen en als afwerking nog wat krullencreme.
Ik zou een winkel kunnen beginnen met alle krulproducten die ik heb staan maar uiteindelijk grijp ik toch altijd terug naar Andrelon. Mousse in nat haar, laten drogen, beetje föhnen en als afwerking nog wat krullencreme.
Do it with passion or not at all.
zondag 28 augustus 2016 om 23:54
quote:Wintertime16 schreef op 28 augustus 2016 @ 21:19:
[img]https://www.kruidvat.nl/medias/sys_mast ... 040542.jpg[/img]Word je haar hier niet plakkerig van?
[img]https://www.kruidvat.nl/medias/sys_mast ... 040542.jpg[/img]Word je haar hier niet plakkerig van?
maandag 29 augustus 2016 om 00:54
Ook hier een meer dan trieste hoeveelheid krullenpotjes, poeders, schuimpjes, crempejes etc. Ik kan er een mooie boot van kopen inmiddels
Maar dit is de fijnste. Te koop bij de tropische winkel a 7 euries. Verdikt, geeft grip, mooie krulcontour en wordt niet hard.
Maar dit is de fijnste. Te koop bij de tropische winkel a 7 euries. Verdikt, geeft grip, mooie krulcontour en wordt niet hard.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
maandag 29 augustus 2016 om 17:26
dinsdag 30 augustus 2016 om 00:56
Ik heb nog niet zoveel ervaring met krullen - mijn haar is dit jaar krullend terug gegroeid na uitgevallen geweest te zijn en ik heb inmiddels ook al aardig wat geprobeerd. sinds een paar weken gelden gebruik ik elvive voor krullen, met shampoo, olie, conditioner etc. Vooral de reinigende conditioner, wat je gebruikt in plaats van shampoo, vind ik erg fijn.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Krishnamurti
zondag 4 september 2016 om 12:50
quote:lindaatje1900 schreef op 30 augustus 2016 @ 01:06:
[...]
Wat vind je dan precies zo fijn aan?
Ik behoud volume en een stevige Krul zonder pluis. Bij producten op olie basis valt bovenop mijn hoofd het haar plat, en mis ik volume.
Ik gebruik nooit cremespoeling of maskers of dergelijke. Ik was hooguit 1 maal per week met shampo, en 2 maal alleen met water ( moet wel na het sporten, dan is mijn haar nat van het zweet) daarna een beetje mouse bij de haar aanzet. Ff kort bovenop föhnen, en de rest laten drogen aan de lucht. Met mijn vingers breng ik het een beetje van soort in model.
[...]
Wat vind je dan precies zo fijn aan?
Ik behoud volume en een stevige Krul zonder pluis. Bij producten op olie basis valt bovenop mijn hoofd het haar plat, en mis ik volume.
Ik gebruik nooit cremespoeling of maskers of dergelijke. Ik was hooguit 1 maal per week met shampo, en 2 maal alleen met water ( moet wel na het sporten, dan is mijn haar nat van het zweet) daarna een beetje mouse bij de haar aanzet. Ff kort bovenop föhnen, en de rest laten drogen aan de lucht. Met mijn vingers breng ik het een beetje van soort in model.