Mode & Beauty alle pijlers

De trends van lente/zomer 2017

31-12-2016 16:45 1425 berichten
Niet alleen naar aanleiding van mijn verlangen, maar ook omdat het alweer tijd is voor de nieuwe lichting mode en trends. Hieronder de verwachting voor de komende seizoenen:
De sportswear bestaat vooral uit leggings in prachtige prints en kleuren met bijpassende sweaters.

Ook pantalons worden opgevrolijkt door felle kleuren, maar het ziet er niet uit alsof je in een sportbroek over straat gaat.

Voor een sexy look combineer je een legging met een mooie top in grafische print.

Voor de wat frisse dagen is deze outfit snel te combineren met een sweat-jasje.

Rood-wit-blauw

Rood-wit-blauw komt als combinatie veel terug in de lente/zomer collectie van 2017.

Klassiek en commercieel in verschillende kleur gradaties, zoals donkerblauw, offwhite en knalrood.

Het marine thema komt ook veel voor in de lente/zomer collectie en wordt benadrukt door deze kleuren combi.

Ook broeken, jasjes en jurkjes in marine stijl voorzien door details als knopen op de schouders.

Een gestreepte lente/zomer 2017 voor de dames

In de lente/zomer mode van 2017 zien we net als in 2016 de streep weer terug komen. De streep is al een paar seizoenen populair en blijft ook aankomende lente en zomer veel terug komen in de collecties.

De broek met de streep aan de zijkant in andere kleuren wordt een van de show toppers van de grote mode merken. Van een smalle streep in één kleur tot een brede met meerdere kleuren. Een pantalon wordt door de streep minder formeel maar blijft toch stijlvol.

Jurkjes en truien worden ook versierd met de gekleurde strepen. De Bretonse streep en gekleurde jaren ’90 streep zien we terug op strakke jurkjes en truien en in de vorm van blauw-wit gestreepte denim.

Lente/zomer 2017 prints en borduursels

De eyecathers van de dames lente/zomer 2017 collectie zijn de vrolijke borduursels en prints. Onze ogen zullen worden gestimuleerd door een regenboog aan gekleurde vlinders, bloemen en vogels. We gaan de prints en borduursels terug zien op glimmende bomberjasjes in een oosterse sfeer of in gebreide vorm in een eenvoudige stijl.

Een hele periode zijn we denim uit ons oog verloren, maar dit jaar heeft denim al een enorme opleving en dat zal in de lente/zomer van 2017 sterk doorzetten. Broeken, rokken, jasjes, zelfs jurkjes in denim voorzien van de stiksels en prints zullen het straatbeeld versieren.

Jeans lente/zomer 2017

De jeans trend van de lente/zomer collectie 2017 is de rechte pijp. We gaan terug naar de basis met de straight cut jeans, maar in vernieuwde versie door de hoogwater trend.

Deze trend is bedoeld voor zowel dames en heren en geeft je de kans om die prachtige sneakers te showen. Ook de flared jeans komt net als dit jaar ook volgend jaar weer in de collecties naar voren.

Kleuren lente/zomer 2017

Zoals al eerder genoemd zijn de kleuren combinatie rood, wit en blauw de trend van de lente/zomer collectie van 2017. De volgende kleuren zullen we veel zien:

Rijke rode tonen
Vurige tonen geven een rijk gevoel aan de lente/zomer van 2017. Met deze diepe rode kleur maak je echt een statement vooral als je hem zowel in je shirt als broek draagt. De tonen variëren van vurig rood naar diep bloed rood en zorgen dat jij opvalt op straat.

Geen wit maar Vanille
De witte kleur in onze rood, wit blauwe pallet is meer een vanille cream kleur die de rust brengt in het geheel. De cream kleuren brengen een verkoeling tijdens de hopelijk hete zomer volgend jaar en zorgen voor extra contrast. De vanille kleuren zorgen ook voor een zachte, rustige uitstraling voor de mensen die dat mooier vinden.

Rijkelijk blauw
Bij het verven hebben ze goed geknoeid met de inkt want de indigo blauwe kleuren zijn hypnotiserend diep. Waar de rode kleur knalt in het drietal verkoelt en verdiept de blauwe denim de look. Een diepe blauwe kleur tot een denim kleur is het blauw wat we gaan zien in de lente/zomer 2017 collectie.

Steunkleur geel
Op de beurs heeft Wilco veel kleding gezien met een geel detail. Geel is een erg moeilijke kleur voor de meeste mensen om te dragen. Je lijkt al snel een kanarie als je in een gele outfit de straat op zou gaan. Geel wordt dan ook veel als steunkleur gebruikt. Je ziet de gele kleur aan de omslag van een zwarte broek of een gele bies op een shirt of broek.

Gewassen roze
Niet alleen de gele steunkleur is opgevallen, ook de gewassen roze polo is net als dit jaar ook eyecatcher die in de collectie van lente/zomer 2017 terug komt.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 22:10
0.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lange blazers staan mij prachtig ,maar n bomber Jack past totaal niet bij mij. Staat mij voor geen meter.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Net gekocht. Helaas lukt plaatjes plakken niet dus maar een link
https://www.didi.nl/nauwsluitende-v-hal ... 710252067a
Alle reacties Link kopieren
fretra schreef:
25-07-2017 21:39
Net gekocht. Helaas lukt plaatjes plakken niet dus maar een link
https://www.didi.nl/nauwsluitende-v-hal ... 710252067a
Waarom is dat completerende ding een blazer? Zijn blazers geen blazers meer? Is élk kledingstuk valide als blazer te benoemen?
Alle reacties Link kopieren
Ceci schreef:
24-07-2017 20:42
Steps:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik zit me nu gelijk af te vragen of die tweede jurk (die met de vogels) soms ook voor mannen is.
Alle reacties Link kopieren
Hi Hi .zou zo maar kunnen suaenn. :biggrin:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Zo hé, zomaar 2 mooie shirts besteld van Claudia sträter voor maar 17 euro per stuk.

De uitverkoop is zo gek nog niet. :proud:
Wat een mooie laarzen Cateau! Pantoffellaarzen.

Mooie jurken.

Enneh.....dacht dat de knip op je beurs dichtgelijmd is met secondenlijm deze ronde Cateau?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
28-07-2017 14:14
Zo hé, zomaar 2 mooie shirts besteld van Claudia sträter voor maar 17 euro per stuk.

De uitverkoop is zo gek nog niet. :proud:
Claudia Strater.mooi merk.

De Mc Gregor winkels gaan sluiten . ze blijven alleen online, daar heb ik afgelopen week nog n heel leuk rokje ,en n mooie bloes kunnen kopen.

Vanmiddag nog in n outlet centrum geweest hier over de grens. Hebben we Lind chocipolade gekocht heerlijk.meeatal zijn we daar op Zaterdag en dan hangen ze daar in de chocolaterie er met de benen uit. Kom je echt niet aan de beurt. Nu op Vrijdag kon je lekker rondneuzen. Heb niet gekeken naar kleding .ik heb genoeg ,ga morgen eerst de kast eens opruimen.
Mijn man nog wel geslaagd voor n mooie broek.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Troeteltje schreef:
28-07-2017 20:47
Wat een mooie laarzen Cateau! Pantoffellaarzen.

Mooie jurken.

Enneh.....dacht dat de knip op je beurs dichtgelijmd is met secondenlijm deze ronde Cateau?
Jaaaa, machtige laarzen, ben er heel blij mee en naar het zich laat aanzien kan ik ze zelfs al aan de komende week, het is toch fris.


Tja, dat was ik wel van plan, om te stoppen met kopen, maar de geest is gewillig, maar het vlees is zo zwak. :proud:

Dit was echt echt echt het laatste. :|
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
sueann schreef:
26-07-2017 06:59
Ik zit me nu gelijk af te vragen of die tweede jurk (die met de vogels) soms ook voor mannen is.
:proud:
roderoosje85 schreef:
24-07-2017 19:21
Ik zie op Instagram allerlei vrouwen met leuke jurkjes. Behoorlijk korte jurkjes. Ik heb er laatst een aantal besteld en ze zijn allemaal echt kort. Als je bukt zie je gewoon je kont. Maar dan vraag ik me af. Hoe doen die vrouwen op Instagram dat dan? Die jurkjes zien er ook heel kort uit. Ik snap er niks van. Als je beetje billen hebt, is een jurkje al snel te kort. Bij h&m bijvoorbeeld hoef ik nooit jurkjes te kopen, want die zijn meer een tuniek. En ik ben echt niet lang ofzo. 170. Hoe doen jullie dit?
Ik ben 1.80 en korte jurkjes werken bij mij sowieso niet. Ik kan dan beter voor een korte rok gaan, die kan ik dan eventueel nog een maat groter nemen en op mijn heupen laten hangen voor wat extra lengte. Maar de trends midi en maxi zijn eigenlijk meer aan mij besteed.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
28-07-2017 14:14
Zo hé, zomaar 2 mooie shirts besteld van Claudia sträter voor maar 17 euro per stuk.

De uitverkoop is zo gek nog niet. :proud:
Ik zie een giga uitverkoop bij Steps, ik heb de volgende dingen op het oog;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ik wil ook nog graag een blazertje / jasje erbij. Ze zijn best prijzig en heel veel zitten bij mij niet goed ivm mijn lengte. Ik heb nu een mooie, ook van Step uit de vorige collectie. Zwart met een heel subtiele zwarte bloemenprint en glittertje erin.

Dit zijn kanshebbers

Steps:
Afbeelding
Afbeelding

Esprit:
Afbeelding
Afbeelding

Freequent:
Afbeelding

Qua schoenen: ik ben best goed voorzien. Ik wil nog dit soort schoenen:
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Ik vind het merk Dune erg leuk. En ik hou van glitter.
Alle reacties Link kopieren
Nog meer schoenen:
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Chrisjoh, chocipolade...... bestaat echt, of is dit een schrijffout?
Wat grappig!
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 29-07-2017 19:39
1.25% gewijzigd
Cateautje schreef:
28-07-2017 22:29
Jaaaa, machtige laarzen, ben er heel blij mee en naar het zich laat aanzien kan ik ze zelfs al aan de komende week, het is toch fris.


Tja, dat was ik wel van plan, om te stoppen met kopen, maar de geest is gewillig, maar het vlees is zo zwak. :proud:

Dit was echt echt echt het laatste. :|
Wat ben je toch een scheetje. Ik geloof dat ik je echt heel graag zou mogen in real life.
Hier op het forum ander verhaal......hahaha, GEINTJUH!

Maar ik vind je hilarisch.
Mooi Ceci. Jij hebt vast mooie voeten?

Ik ben 1 meter 80 en koop jurken en rokken niet online. Als die voor mijn smaak een centimeter te kort zijn dan draag ik ze niet. Knielang vind ik echt een must voor mij. Ben 30+ en moeder van een kleuter. Enige bewegingsvrijheid is errug prettig. Ik buk en kniel nogal eens. Kind trekt nogal eens aan kleding. En daarnaast is het zakelijk geZien overigens ook een ongeschreven regel. Tekort en te bloot zijn not done.
Tuurlijk heb ik zakelijke kleding en vrijetijdskleding, echter de lengte van mijn kleding is voor beiden gelijk.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 29-07-2017 19:40
0.44% gewijzigd
Troeteltje schreef:
29-07-2017 11:55
Wat ben je toch een scheetje. Ik geloof dat ik je echt heel graag zou mogen in real life.
Hier op het forum ander verhaal......hahaha, GEINTJUH!

Maar ik vind je hilarisch.
:$

Het scheetje is likewise, i'm sure. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ga morgen stadten met dochterlief, kom hier nog wel 'showen' :proud:
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Ik heb nog steeds spijt dat ik een paar platte sandalen van Clarks retour heb gestuurd na negatieve reactie van hier.
Nog nooit zulke heerlijke zomerschoenen gehad als van dat merk.

Nee, niet echt iets opvallends zien staan. Een sandaal is wel leuk, maar niet voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
29-07-2017 11:59
Mooi Ceci. Jij hebt vast mooie voeten?

Ik ben 1 meter 80 en koop jurken en rokken niet online. Als die voor mijn smaak een centimeter te kort zijn dan draag ik ze niet. Knielang vind ik echt een must voor mij. Ben 30+ en moeder van een kleuter. Enige bewegingsvrijheid is errug prettig. Ik buk en kniel nogal eens. Kind trekt nogal eens aan kleding. En daarnaast is het zakelijk geIen overigens ook een ongeschreven regel. Tekort en te bloot zijn not done.
Tuurlijk het ik zakelijke kleding en vrijetijdskleding, echter de lengte van mijn kleding is voor beiden gelijk.
Ik heb mooie kleine smalle voetjes ja (maat 36).

Mag ik wat van je lengte ? :flirting: Ik ben een smurf (1.60m). Ik snap wel dat je dan je rokken etc. niet online koopt, grote kans dat het te kort is. Inkorten kan vaak wel (tenzij je daarmee een print verknipt) , langer maken is moeilijker. :proud: Ik heb dus vaak het probleem dat kleding te lang is.
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
29-07-2017 11:54
Chrisjoh, chocipolade...... estaat echt, ofis dit een schrijffout?
Wat grappig!
Foutje . Niet gecontroleerd voor het wegklikken. 😀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 170 lang zou graag wat langer zijn . Ben al wee centimeter gekrompen. moet tegenwoordig wel eens broeken korter laten maken .hoefde ik eerder nooit .

Zulke mooie sandaaltjes .kan ik alleen maar jaloers op worden. Kan ik niet op lopen .
Heb als ik ergens naar toe ga altijd n paar extra schoenen bij me voor mooi. zitschoenen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ceci schreef:
29-07-2017 14:04
Ik heb mooie kleine smalle voetjes ja (maat 36).

Mag ik wat van je lengte ? :flirting: Ik ben een smurf (1.60m). Ik snap wel dat je dan je rokken etc. niet online koopt, grote kans dat het te kort is. Inkorten kan vaak wel (tenzij je daarmee een print verknipt) , langer maken is moeilijker. :proud: Ik heb dus vaak het probleem dat kleding te lang is.
Mooie voeten vind ik prachtig.

En heel eerlijk.......ik wil van mijn lengte niets aan een ander geven. Zelf veel te blij met mijn 1 meter 80! Hahahaha. Laat ik daar nou eens heel egocentrisch in zijn.
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
29-07-2017 17:23
.

En heel eerlijk.......ik wil van mijn lengte niets aan een ander geven. Zelf veel te blij met mijn 1 meter 80! Hahahaha. Laat ik daar nou eens heel egocentrisch in zijn.
:proud: Ik geef je groot gelijk.

Mijn favoriete merk is trouwens Ted Baker. Helaas onbetaalbaar voor mij (en hoogstwaarschijnlijk pas ik er ook niet in) maar zo mooi... :flirting:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik wil het allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven