Mode & Beauty alle pijlers

Deze broek? Is het iets?

22-07-2011 00:01 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze broek cadeau gekregen.

Ik heb hem nu drie keer aangepast, maar zie mezelf er toch niet in lopen. Hij zit zo comfortabel dat ik het idee heb dat ik een soort zwangerschapsbroek/ joggingbroek draag.

broek

Grotere afbeelding op hun website.website Blaf, broek Brunei

Nou zou je denken, tsja doe hem dan weg. Het punt is, dat ik de stof (stoer linnen) en de kleur (taupe/grijs) wél erg mooi vind.

Hoe kan ik deze broek leuk dragen? (Is hij überhaupt leuk te dragen?

Over mij; Ben niet zo groot, kledingmaat 34/36. Ik draag nooit slippers. Draag géén witte kleding.
Ik vind hem eigenlijk best wel leuk. Mooie top en een paar van je mooie pumps eronder, dan ben je al een heel eind.
Ik vind het een lelijke broek. Het lijkt op een zwangerschapsbroek.

En dan ook nog eens driekwart.

Ik zou 'm op Marktplaats zetten en voor het verdiende geld een leuke broek kopen.
Ik heb een broek die er heel erg op lijkt qua model, stof en kleur. En hij zit inderdaad héérlijk!

Ik draag 'm met pumps of sleehakken. En een mooi stretch t-shirt.
@ Bommi. Ik heb hem gekregen. MP vind ik dan echt zo raar! Maar hem nooit dragen is ook weer zo wat.

@alexisss en zarah.

Had hem met een tuniek en daarna met wollen truitje (had het koud) gepast, ga hem straks even met een strak t-shirtje passen. Misschien beter.
Deze broek is inderdaad sportief en hij kan snel te causal (lees: slonzig) ogen, maar ook heel hip zijn als je hem combineert met een strakke top en hippe schoenen (sandaaltjes of torenhoge hakken):

Deze broek is iets anders, maar het gaat om de look:

http://www.partyscene.nl/images/library ... tMazur.jpg
Heb je je taupe-kleurige sleehak-laarzen er al onder geprobeerd of staat dat gek?
laarzen passen er niet onder. Hou ik echt een raar stukje been over!

Laarzen zijn trouwens echt een supersucces! Ben m'n geheugenkaart van m'n camera kwijt, maar als ik hem terug heb plaats ik nog wat foto's in het topic!
Ik vind hem leuk!

Met een paar leuke slippertjes en een zomerse (strakke) top.
Leuk! (Niks voor mij.)
Ongeveer wat Iris zegt, dus.
Leuke broek! Inderdaad met een strakke top met evt. leuke print en dan slippertjes/sandaaltjes of mooie hakken en wat leuke sieraden erbij, helemaal goed.
Ik vind het een mooie broek, leuk hakje er onder en een mooi shirt er op.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vind hem ook wel leuk..je moet er wel super slank voor zijn lijkt me..
Ik vind het een leuke broek. Alleen omdat de broek wijd is zou ik er iets straks op dragen omdat het anders inderdaad een joggingpak-effect gaat krijgen. Mooie hoge hak eronder.
Hartstikke leuk! Leuk shirtje , hoge sleehakken en gaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Leuk hoor, wel een nauwsluitende top er op, zonder al te veel poespas en een paar leuke sandalen of pumps er onder.
Ik zou hem s avonds bij het bankhangen dragen. Maar niet buiten, sorry.
Blaf..??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Heel leuk hoor ! Gewoon aan doen... ook mooi met wit !
Ik ben normaal geen fan van deze broeken maar van de week had ik een colbertje aan waar die super onder zou passen. Beetje offwhite. slippertjes of sleehak er onder en een strak shirtje of topje er op.

K heb hem ergens in een mode-topic van mij staan. Ga ff zoeken.

http://lp.hm.com/hmprod?s ... le:/look/editorial/large]
Grappig die heb ik ook pas gekocht, dezelfde kleur!

Zat ook te twijfelen omdat het niet een model is dat ikm normaal draag. Maar hij zit zooooo lekker!!!

Heb hem vooral voor de vakantie gekocht omdat ik dan rondreis en lekkere kleding wil die makkelijk is.

Maar heb hem ook al naar een festival gedragen pasgeleden met inderdaad strak tshirtje erop.

Mijne wijdt wel uit, dus laatst in de droger gestopt en nu zit ie weer goed.
Als je er vanaf wil en het is maat 42. majadebij82@gmail.com
ik denk er staat dat de kleur tauge/grijs is, ik denk wat is dat nou voor kleur zie nu pas dat het taupe is

persoonlijk houd ik niet van dit soort broeken, vind het net alsof ie in je broek hebt gepoept als je die dingen aan hebt, maar gelukkig smaken verschillen
Het is jammer dat je nooit wit draagt, ik zou op deze broek namelijk dit blousje dragen:

[img]http://pics.esprit.de/Shop/PicProductFr ... 51_118.jpg[/img]

Vind het trouwens een erg leuke broek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven