Mode & Beauty alle pijlers

Deze groene jurk

23-04-2016 15:03 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen in de krant zag ik een foto van Ellen ten Damme in een groene jurk en dacht meteen "Die zou perfect zijn voor mijn vriendin!" Die heeft namelijk een beetje dezelfde haarkleur en tint als Ellen ten Damme. Ik zou haar graag die jurk (of eentje die dezelfde kleur en pasvorm heeft) als verrassing cadeau doen

[img]http://i.imgur.com/bjQR1uX.jpg[/img]

Ik heb de foto online wel kunnen vinden, maar de jurk... na zalando/amazon/neckermann/wehkamp ben ik wel een beetje door m'n ideeën heen van waar ik ernaar kan zoeken... ik koop natuurlijk ook nooit een vrouwenjurk, dus misschien zoek ik wel helemaal verkeerd..

Is er misschien hier iemand die de jurk herkent? Of die me tips kan geven hoe ik 'm kan vinden (of eentje die er erg op lijkt)?

Alvast heel erg bedankt!
Die jurk die Obama draagt?
Geen jurk te zien helaas.
verba volant, scripta manent.
quote:Zebra123 schreef op 23 april 2016 @ 15:06:

Die jurk die Obama draagt?

Nee, de jurken van Michelle Obama zijn anders.

quote:MarianneDavids schreef op 23 april 2016 @ 15:11:

Geen jurk te zien helaas.Ik had links naar foto's in m'n berichtje gezet. Ik zal proberen ook een plaatje van de jurk erin te krijgen.
Je link verwijst naar Hollandse Hoogte. Dat istoch een tijdschrift? Is er nergens een kledingcredit met merkvernelding te vinden?
quote:Mlle_j schreef op 23 april 2016 @ 15:14:

Je link verwijst naar Hollandse Hoogte. Dat istoch een tijdschrift? Is er nergens een kledingcredit met merkvernelding te vinden?Voor zover ik het begrijp is Hollandse Hoogte alleen een fotobureau. Bij de foto kan ik geen kleding credit vinden helaas :(
Wel niet helemaal hetzelfde, maar wel een beetje soortgelijk idee:

https://topvintage.nl/nl/ ... bie-pencil-dress-in-green
Ohja! Sorry, bedoelde Hollands Diep. Anyway, zoeken op pencil dress bottle green zou wel moeten werken. En dan hopelijk viagoogle een merk opsnorren.
quote:Star schreef op 23 april 2016 @ 15:16:

Wel niet helemaal hetzelfde, maar wel een beetje soortgelijk idee:

https://topvintage.nl/nl/ ... bie-pencil-dress-in-greenJa die lijkt er wel op Alleen de kleur is best wel anders
quote:vivor schreef op 23 april 2016 @ 15:19:

[...]

Ja die lijkt er wel op Alleen de kleur is best wel andersJa zie het, je moet echt legergroen hebben.
quote:Mlle_j schreef op 23 april 2016 @ 15:18:

Ohja! Sorry, bedoelde Hollands Diep. Anyway, zoeken op pencil dress bottle green zou wel moeten werken. En dan hopelijk viagoogle een merk opsnorren.Dankjewel voor de tip! Zou je me kunnen uitleggen wat pencil en bottle in deze context betekenen? :P
Zoiets

quote:vivor schreef op 23 april 2016 @ 15:20:

[...]

Dankjewel voor de tip! Zou je me kunnen uitleggen wat pencil en bottle in deze context betekenen? :P

Nou bottle green is de kleur

Pencil het model.
Leuke jurk, mooie kleur maar ik begrijp dat die iets anders is. Alleen die strik vind ik geen gezicht maar ik heb altijd een hekel gehad aan strikjes, ruches, kantjes en ook aan glimmende dingetjes aan kleding.
quote:Star schreef op 23 april 2016 @ 15:22:

[...]

Pencil het model.Yep. Mss is forest green of emerald green nog iets voor je?
quote:Star schreef op 23 april 2016 @ 15:21:

Zoiets

[afbeelding]Die is leuk, beetje nostalgisch, alleen wéér een strik.
quote:Star schreef op 23 april 2016 @ 15:21:

Zoiets

[img]http://images.bigcartel.com/product_ima ... 000&w=1000[/img]

Dat is wel écht legergroen idd

quote:Star schreef op 23 april 2016 @ 15:22:

[...]

Pencil het model.Haha, ik dacht dat het iets met de vorm van een bottle te maken had Dank je!
Met bottle green/forest green en pencil dress kom ik al wat in de buurt

[img]http://www.dovida.co.uk/images/large/im ... le_LRG.jpg[/img]

(maar nog niet echt een jurk waar ik datzelfde wow-gevoel bij krijg)
Ik zou het gewoon vragen op haar FB pagina trouwens
Wat lief!
Ja, wat leuk en lief zeg, dat je dit doet! Ik zou contact opnemen met Ellen of haar managing en het zo achterhalen. Succes!
Ik denk een jurk van enelle. Alleen moet je daarvoor bellen of mailen waar het merk verkocht wordt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb een jurk in dat model in het groen van King Loui. Zij hebben een eigen site. Succes, superlief! Ik heb hem wel als sample gekocht op de noordermarkt, maar ze hebben hem sowieso op de site met stippels. Wie weet ook gewoon de groene.
Let love rule...
quote:Nouschi schreef op 23 april 2016 @ 16:21:

Ik denk een jurk van enelle. Alleen moet je daarvoor bellen of mailen waar het merk verkocht wordt.

Hm, maar op de facebook van Enelle zie ik weinig jurken, en die modellen zijn ook best anders :/

quote:RianH schreef op 23 april 2016 @ 16:43:

Ik heb een jurk in dat model in het groen van King Loui. Zij hebben een eigen site. Succes, superlief! Ik heb hem wel als sample gekocht op de noordermarkt, maar ze hebben hem sowieso op de site met stippels. Wie weet ook gewoon de groene.

Ja, ik zie heel mooie jurken op die site Die site bewaar ik!

quote:Star schreef op 23 april 2016 @ 15:30:

Ik zou het gewoon vragen op haar FB pagina trouwens quote:Supersoulfighter schreef op 23 april 2016 @ 15:52:

Ja, wat leuk en lief zeg, dat je dit doet! Ik zou contact opnemen met Ellen of haar managing en het zo achterhalen. Succes!Ik weet niet of Ellen daarmee lastig gevallen wil worden... maar jullie hebben gelijk, ik kan waarschijnlijk het beste proberen haar een berichtje te sturen. En dan hopen dat ze 't nog weet, want de foto is uit 2011
Als je de jurk vindt, kies dan wel de juiste maat zodat hij niet zo vreselijk tekent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven