Mode & Beauty alle pijlers

Doffe huid

14-02-2017 19:24 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na jaren acne gehad te hebben ben ik eindelijk pukkel vrij, zonder zalfjes, pillen etc enkel af en toe bezoekje aan huidtherapeut . Echter is mijn huid nu erg dof en vaal en inbreekt dat gezonde gloedje. Weet iemand hier iets voor?0
Ja, je huid exfolieren. Ik vind die van Paula's choice heel fijn. Je huid lijkt strakker, gladder en helderder.
Philosophy: microdelivery peel!!!!!!!
quote:Relaxingatthelake schreef op 14 februari 2017 @ 19:28:

Ja, je huid exfolieren. Ik vind die van Paula's choice heel fijn. Je huid lijkt strakker, gladder en helderder.Dit.
Life is short. Eat dessert first.
Zo'n gezichtsborstel werkt bij mij heel goed. En dan gewoon peeling van huismerk kruidvat. Maar ik weet niet of iedere huid dat kan hebben.
Exfolieren, Peelen en scrubben... dat is toch eigenlijk allemaal hetzelfde?
Het verwijdert dode huidcellen, maar scrubben is veel te agressief voor je huid. Ik heb het ook in geen jaren gedaan. Ik gebruik alleen exfolianten.
Chemische peeling
quote:Frietmetmayo schreef op 14 februari 2017 @ 20:08:

Exfolieren, Peelen en scrubben... dat is toch eigenlijk allemaal hetzelfde?Zeker niet, kijk maar eens op de site van Jetske Ultee of Paula's choice.
Keep on, keep keepin' on....
BHA gel voor gewone/gecombineerde/vette huid, AHA voor een droge huid.
Bij acne of doffe huid of anderszins is het goed om te beginnen aan de binnenkant. Je huid wordt van binnenuit gevoed. Dus zorgen voor de juiste voeding met weinig suiker.

Allerlei stoffen als vitaminen, mineralen en andere stoffen zijn belangrijk voor de huid, zoals vitamine B, C en zink dus misschien heeft je lichaam wat extra's nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven