donkerblauwe kleding combineren
woensdag 22 september 2010 om 22:28
Ik heb nogal een zwak voor donkerblauwe tops en jurkjes ( marineblauw, indigoblauw) maar eigenlijk merk ik dat ik het helemaal niet kan combineren. Blauw/zwart vind ik veel te saai ( en een te hoog politie-gehalte) en bruin draag ik niet.
het gaat bijvoorbeeld qua kleur om dit soort tops:
Iemand tips?
het gaat bijvoorbeeld qua kleur om dit soort tops:
Iemand tips?
woensdag 22 september 2010 om 22:31
woensdag 22 september 2010 om 22:37
hier heb je trouwens een paar foto's waar zwart en navy gecombineerd worden. http://whatiwore2day.blog ... ining-black-and-navy.html
bv
De ene werkt beter dan de ander en ik heb het idee dat dat komt door het overwicht van navy in de combinaties
bv
De ene werkt beter dan de ander en ik heb het idee dat dat komt door het overwicht van navy in de combinaties
woensdag 22 september 2010 om 22:42
woensdag 22 september 2010 om 22:43
quote:Wintermuts schreef op 22 september 2010 @ 22:37:
hier heb je trouwens een paar foto's waar zwart en navy gecombineerd worden. http://whatiwore2day.blog ... ining-black-and-navy.html
bv
[afbeelding]De ene werkt beter dan de ander en ik heb het idee dat dat komt door het overwicht van navy in de combinaties
Wat een vreselijke outfit...
Ik vind donkerblauw ook mooi, maar wel vaak een saaie kleur. Dus als ik iets in die kleur koop, zit er een applicatie o.i.d. op. En dan combineer ik het met een wat lichtere jeans.
Vind de combi met bruin wel altijd mooi, maar jij draagt geen bruin begrijp ik...
bv
[afbeelding]De ene werkt beter dan de ander en ik heb het idee dat dat komt door het overwicht van navy in de combinaties
Wat een vreselijke outfit...
Ik vind donkerblauw ook mooi, maar wel vaak een saaie kleur. Dus als ik iets in die kleur koop, zit er een applicatie o.i.d. op. En dan combineer ik het met een wat lichtere jeans.
Vind de combi met bruin wel altijd mooi, maar jij draagt geen bruin begrijp ik...
woensdag 22 september 2010 om 22:54
Verschillende items van donkerblauw met elkaar combineren kan ook goed, als er qua materiaal en kleur verschillen zijn, bv wat glimmends of wat mats, grof geweven, gebreid, satijn, fluweel enz enz
bv
of iets met print uiteraard
of met lichter-blauw
met zwart en andere grijzen ed
*ik plak er nog wat bij.....*
bv
of iets met print uiteraard
of met lichter-blauw
met zwart en andere grijzen ed
*ik plak er nog wat bij.....*
woensdag 22 september 2010 om 22:55
donderdag 23 september 2010 om 02:19
Ik heb de laatste tijd veel (donker)blauwe kleding gekocht en merkte dat ik het eigenlijk niet aandeed. Waarom? Ik had er geen schoenen bij, en nou heb ik best wel veel schoenen zeg maar.
Nu heb ik lichtgrijze schoenen gekocht bij Dolcis, dus haske goedkope schoenen die maar 1 seizoen meegaan, max. Maar nu draag ik die blauwe kledingstukken dus wel. Zwart vond ik namelijk te hard erbij en vaak ook te ordi.
Mijn donkergrijze slobpumps (geen idee of je ze zo noemt) hebben mijn blauwe garderobe gered zeg maar, en dat voor minder dan E50!
Nu heb ik lichtgrijze schoenen gekocht bij Dolcis, dus haske goedkope schoenen die maar 1 seizoen meegaan, max. Maar nu draag ik die blauwe kledingstukken dus wel. Zwart vond ik namelijk te hard erbij en vaak ook te ordi.
Mijn donkergrijze slobpumps (geen idee of je ze zo noemt) hebben mijn blauwe garderobe gered zeg maar, en dat voor minder dan E50!
donderdag 23 september 2010 om 12:15
donderdag 23 september 2010 om 13:35
Ik draag wel bruine schoenen idd. Die kleuren zijn inderdaad de kleuren die ik altijd draag. ( op rood na, da's toch niet koel? )
Vlinder, zijn het nu licht of donkergrijze schoenen?
Het schoenendillema heb ik ook. Ik mag vanaf nu ook geen blauw meer aanschaffen voorlopig ( aangezien mijn halve kast ermee volhangt )
Vlinder, zijn het nu licht of donkergrijze schoenen?
Het schoenendillema heb ik ook. Ik mag vanaf nu ook geen blauw meer aanschaffen voorlopig ( aangezien mijn halve kast ermee volhangt )
donderdag 23 september 2010 om 14:10
Alles kan bij donkerblauw.
Daarom draag ik graag donkerblauw.
Behalve zwart en donkerbruik kan ik me eigenlijk geen kleuren bedenken die niet bij donkerblauw passen.
Hoewel ik toch vaak van het klassieke marine ben. Dus donkerblauw met rood en wit.
Rode pumps kunnen trouwens overal bij. Ook die redden je donkerblauwe kleren.
Daarom draag ik graag donkerblauw.
Behalve zwart en donkerbruik kan ik me eigenlijk geen kleuren bedenken die niet bij donkerblauw passen.
Hoewel ik toch vaak van het klassieke marine ben. Dus donkerblauw met rood en wit.
Rode pumps kunnen trouwens overal bij. Ook die redden je donkerblauwe kleren.