Douglas
dinsdag 3 januari 2017 om 16:44
Hmm, dan hebben ze me mooi een oor aangenaaid. Ik heb voor ruim 70 euro aan Clinique producten gekocht in de winkel en als ik diezelfde producten in de webshop in m'n mandje gooi dan krijg ik daar een Clinique tote bag, een tasje met miniaturen (keuze uit dames of heren) en 2 samples bij.
In de winkel kreeg ik alleen de miniaturen en van keuze uit dames of heren was geen sprake, het was de herenversie of niets werd me toegesnauwd toen ik vroeg naar de damesversie.
In de winkel kreeg ik alleen de miniaturen en van keuze uit dames of heren was geen sprake, het was de herenversie of niets werd me toegesnauwd toen ik vroeg naar de damesversie.
dinsdag 3 januari 2017 om 17:05
dinsdag 3 januari 2017 om 17:45
Ja zoiets had ik ook. In de winkel kreeg ik van Clinique niet de mini's maar online wel....dus online besteld. Toen ik het pakketje ophaalde in de winkel zei ik er wat van en de verkoopster gaf als antwoord dat ze online zulke extras dan op voorraad hebben. Ik vind het maar raar. Maar zal wel een klacht sturen!
dinsdag 3 januari 2017 om 18:25
Ik kreeg ze in de winkel ook maar misschien is dat sinds een tijdje alleen online. Winkeliers willen dat er meer online bij hun webshop geshopt word namelijk......
Ik vind Douglas een fijne winkel krijg ook altijd bij mijn aankopen mini's van nieuwe geuren ed.Laatst was zoon mee kreeg hij ook mini's van herengeuren.
Ik vind Douglas een fijne winkel krijg ook altijd bij mijn aankopen mini's van nieuwe geuren ed.Laatst was zoon mee kreeg hij ook mini's van herengeuren.
dinsdag 3 januari 2017 om 18:47
Ik kom zelf nooit meer bij Douglas, dus weet niet of er een verschil is tussen de webshop en de gewone winkel. Was voorheen mijn vaste winkel, maar vond de sfeer al nooit echt prettig en de verkoopsters vaak een wat arrogante houding hebben. Na vorig jaar in een vrijwel lege winkel ruim 10 minuten genegeerd te zijn door 3 verkoopsters, die zelfs wegliepen als ik ze wilde aanspreken en met elkaar druk in gesrpek bleven, ben ik er weggegaan en zal ik er ook niet meer komen.
Ik ga nu altijd naar de ICI, deze is vaak ook goedkoper en heeft betere acties. En echt zoveel vriendelijker en behulpzamer!
Ik ga nu altijd naar de ICI, deze is vaak ook goedkoper en heeft betere acties. En echt zoveel vriendelijker en behulpzamer!
Life is a party but you must self uphanging de slingers
dinsdag 3 januari 2017 om 22:23
Ik heb slechte ervaringen met Douglas en ben er dus ook geen klant meer. Altijd die rare toestanden met adviesprijzen en kortingen en aanbiedingen. Dan denk je dat je 25% korting krijgt van de prijs in de folder maar dan blijkt er al 10% van de adviesprijs af te zijn en gaat daar nog maar 15% van af inplaats van 25%. En altijd maar met pijn en moeite wat samples erbij. Het ergste vind ik echter het slechte advies. Ze zetten er hele jonge meisjes neer die volgens mij niet goed opgeleid worden. Ik geef de voorkeur aan Bijenkorf tegenwoordig. Daar weten ze pas wat service en advies is bij de make up afdeling.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
woensdag 4 januari 2017 om 00:00
ICCI paris kom ik liever dan bij Douglas.
Zo wie zo die stomme kortings kaart al. Bij Douglas moet je die kopen.
Stapte er binnen om foundation te kopen. het was n parfumerie waar ik altijd kwam. geen keten.maar die was intussen verkocht aan Douglas. Ik moest n kortings kaart kopen.notabene. Heb gezegd laat maar zitten ik loop naar de overkant naar. ICCI .en koop het daar wel.
Mij hebben en krijgen ze niet meer als klant.
Stapte er binnen om foundation te kopen. het was n parfumerie waar ik altijd kwam. geen keten.maar die was intussen verkocht aan Douglas. Ik moest n kortings kaart kopen.notabene. Heb gezegd laat maar zitten ik loop naar de overkant naar. ICCI .en koop het daar wel.
Mij hebben en krijgen ze niet meer als klant.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 4 januari 2017 om 09:53
quote:chrisjoh schreef op 04 januari 2017 @ 00:00:
Mij hebben en krijgen ze niet meer als klant.Jaaaa, ook zoiets, een kortingspas kopen! En dan binnen 3 jaar voor 200 euro moeten kopen om een kortinsbon van maar liefst 5 hele euri te ontvangen (die je dan wel binnen 3 maanden moet gebruiken anders verloopt ie.... Al die regeltjes en voorwaarden maken het er niet transparanter op, net zoals de kortingen of acties via internet dus blijkbaar.
Mij hebben en krijgen ze niet meer als klant.Jaaaa, ook zoiets, een kortingspas kopen! En dan binnen 3 jaar voor 200 euro moeten kopen om een kortinsbon van maar liefst 5 hele euri te ontvangen (die je dan wel binnen 3 maanden moet gebruiken anders verloopt ie.... Al die regeltjes en voorwaarden maken het er niet transparanter op, net zoals de kortingen of acties via internet dus blijkbaar.
woensdag 4 januari 2017 om 11:11
Ik heb die douglas pas ook maar al jaren nooit voor betaald. Ik heb hier in de buurt ook een kleiner filiaal van Douglas zitten en daar,zijn ze zeer klantvriendelijk. Samples van geuren of als je een creme wil proberen maken ze een proefpotje voor je aan . Bij ici vind ik het nadeel dat die geuren allemaal achter die toonbank staan. Je kan er niet zelf even lekker rondsnuffelen.
woensdag 4 januari 2017 om 11:49
quote:Habbekratz schreef op 04 januari 2017 @ 10:05:
Met die pas krijg je toch ook bij elke aankoop 10 of 20% korting bij de kassa?Ja, 10% korting, maar ook hierbij zijn bepaalde merken dan weer uitgesloten. Dat bedoel ik dus met al die regels en voorwaarden...
Met die pas krijg je toch ook bij elke aankoop 10 of 20% korting bij de kassa?Ja, 10% korting, maar ook hierbij zijn bepaalde merken dan weer uitgesloten. Dat bedoel ik dus met al die regels en voorwaarden...
woensdag 4 januari 2017 om 12:03
Ik ga ook liever naar icci paris, idd wat goedkoper en betere acties. In het weekend geurtje van Lancome gehaald van €66 naar €30. Kreeg een mini Lancome creme' en parfum sample mee. Heb de Icci pas gratis en daar krijg je sws 10% korting mee. Onlangs was ik bij de douglas, stond of was er bij aankoop van 2, 25% korting op Hugo Boss geuren. Nou, de korting bleek al verwerkt te zijn. Uiteindelijk ging er nix meer of 10% vanaf, net zoiets wat SweetF zegt. Koop daar niet meer zo graag, de korting is vaak al verwerkt in de adviesprijs.
•°: Don't be the same, be better!
woensdag 4 januari 2017 om 18:05
quote:Habbekratz schreef op 04 januari 2017 @ 10:03:
Kreeg je die kortingspas eerder niet gratis?
Ik heb die blauwe pas al jaren kan me niet herinneren dat ik daarvoor betaald heb
Ja volgens mij wel ooit 100 jaar geleden of zo iets.
Nou ik hoef m niet meer. Ook niet gratis . Ik heb de pas van ICCI.
Kom ook veel in Duitsland, op koopzondag hebben ze daar bij de sommige parfumerieën, ook 20% korting
Heb dan niet eens n pasje nodig ?
Kreeg je die kortingspas eerder niet gratis?
Ik heb die blauwe pas al jaren kan me niet herinneren dat ik daarvoor betaald heb
Ja volgens mij wel ooit 100 jaar geleden of zo iets.
Nou ik hoef m niet meer. Ook niet gratis . Ik heb de pas van ICCI.
Kom ook veel in Duitsland, op koopzondag hebben ze daar bij de sommige parfumerieën, ook 20% korting
Heb dan niet eens n pasje nodig ?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 4 januari 2017 om 19:26
quote:Simarik schreef op 04 januari 2017 @ 12:03:
Ik ga ook liever naar icci paris, idd wat goedkoper en betere acties. In het weekend geurtje van Lancome gehaald van €66 naar €30. Kreeg een mini Lancome creme' en parfum sample mee. Heb de Icci pas gratis en daar krijg je sws 10% korting mee. Onlangs was ik bij de douglas, stond of was er bij aankoop van 2, 25% korting op Hugo Boss geuren. Nou, de korting bleek al verwerkt te zijn. Uiteindelijk ging er nix meer of 10% vanaf, net zoiets wat SweetF zegt. Koop daar niet meer zo graag, de korting is vaak al verwerkt in de adviesprijs.
Ici berekent de korting hetzelfde, hoor.
Er zit altijd al 10% in verrekend.
Ici berekent de korting hetzelfde, hoor.
Er zit altijd al 10% in verrekend.