Dove Visible Care
woensdag 24 maart 2010 om 22:01
woensdag 24 maart 2010 om 22:10
woensdag 24 maart 2010 om 22:13
woensdag 24 maart 2010 om 22:14
woensdag 24 maart 2010 om 22:20
Hahaha jullie zijn grappig bezig. Was serieus bedoeld hoor... Ik snap heus ook wel dat je geen wonderen mag verwachten. Normaal claimen douchegels helemaal niet iets te doen anders dan lekker ruiken, en dit zet zichzelf wel neer als iets heel bijzonders. Ik had even het idee dat het een soort 'bodylotion'-effect zou hebben maar dat valt dus wat tegen.
Maar niemand die het dus ook gebruikt?
Het ruikt trouwens niet heel sterk vergeleken met andere Dove-douchegels.
Maar niemand die het dus ook gebruikt?
Het ruikt trouwens niet heel sterk vergeleken met andere Dove-douchegels.
woensdag 24 maart 2010 om 22:27
quote:schorpioentje29 schreef op 24 maart 2010 @ 22:01:
Hoi, ik zag laatst de reclame van de nieuwe douchegeld van Dove op tv, over binnen 7 dagen zichtbare verbetering van de huid. Natuurlijk meteen gekocht en braaf elke dag gebruikt. Maar nog steeds geen zichtbare verbetering na 1,5 week. Iemand andere ervaringen?Wij hebben geen muntdouche...gewoon open draaien die kraan!
Hoi, ik zag laatst de reclame van de nieuwe douchegeld van Dove op tv, over binnen 7 dagen zichtbare verbetering van de huid. Natuurlijk meteen gekocht en braaf elke dag gebruikt. Maar nog steeds geen zichtbare verbetering na 1,5 week. Iemand andere ervaringen?Wij hebben geen muntdouche...gewoon open draaien die kraan!
woensdag 24 maart 2010 om 22:28
quote:schorpioentje29 schreef op 24 maart 2010 @ 22:26:
Wat hebben de voorbehoedsmiddelen ermee te maken? Vind het een beetje een rare vraag in relatie tot douchegels. Verklaar je nader...Nou dat zal ik je uitleggen. Ik ben tot de schokkende ontdekking gekomen dat wanneer een vrouw een kinderwens heeft en de voorbehoedsmiddelen laat staan, een gedeelte van de hersenen waar het IQ zich bevind zich uitschakelt. Jouw vraag over het al dan niet in werking treden van de Dove meuk na 1.5 week terwijl er na 7 dagen resultaat zou moeten zijn, zou kunnen passen in dit referentiekader. Zeg maar. Verder doet het totaal niet terzake
Wat hebben de voorbehoedsmiddelen ermee te maken? Vind het een beetje een rare vraag in relatie tot douchegels. Verklaar je nader...Nou dat zal ik je uitleggen. Ik ben tot de schokkende ontdekking gekomen dat wanneer een vrouw een kinderwens heeft en de voorbehoedsmiddelen laat staan, een gedeelte van de hersenen waar het IQ zich bevind zich uitschakelt. Jouw vraag over het al dan niet in werking treden van de Dove meuk na 1.5 week terwijl er na 7 dagen resultaat zou moeten zijn, zou kunnen passen in dit referentiekader. Zeg maar. Verder doet het totaal niet terzake
woensdag 24 maart 2010 om 22:29
quote:schorpioentje29 schreef op 24 maart 2010 @ 22:26:
Wat hebben de voorbehoedsmiddelen ermee te maken? Vind het een beetje een rare vraag in relatie tot douchegels. Verklaar je nader...Dat van die voorbehoedsmiddelen is een wetenschappelijk onderzoek van suus.
Wat hebben de voorbehoedsmiddelen ermee te maken? Vind het een beetje een rare vraag in relatie tot douchegels. Verklaar je nader...Dat van die voorbehoedsmiddelen is een wetenschappelijk onderzoek van suus.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar