Mode & Beauty alle pijlers

Dove Visible Care

24-03-2010 22:01 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik zag laatst de reclame van de nieuwe douchegeld van Dove op tv, over binnen 7 dagen zichtbare verbetering van de huid. Natuurlijk meteen gekocht en braaf elke dag gebruikt. Maar nog steeds geen zichtbare verbetering na 1,5 week. Iemand andere ervaringen?
Sorry, maar ik moest erg hard lachen om

deze posting.
wát denk je zelluf..
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik heb zojuist een uitnodiging gekregen van Paak om hier gezellig te komen. Hartelijk dank Paak, en het is idd nodig.

TO heb je wel het bijpassende volle maan dansje gedaan om het gewenste effect te krijgen dat je weer een 16 jarige geile chick met pronte borstjes word?
Naaaa 7 minuten las ik laatst in een ander topic, ploef, weg cellulites. Afzetters die gasten van Dove
Bij mij werkte het op die manier wel hoor, ik zie er echt supergoed uit
Je moet het ook niet doorslikken hoor TO.
Zie ervaringen met syoss shampoo
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Doe er even een linkje bij Noes.
Dove Invisible Care paste net niet op de fles
Loeeeeeeeepje
Heb het een week geprobeerd,

mijn huid is weer zoals ik was toen ik 18 was,superglad en strak.

Ook mn borsten staan ineens weer fier overeind, en ga ik morgen al mn bh s verbranden in mn vuurkorf.

Ik zeg, KOPEN
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
TO ben je ook aan de pil toevallig? ( dit even ter onderzoek van een door mij elders gedeponeerde stelling)

Serieuze vraag. Gebruik je voorbehoedsmiddelen?
Ik smeer tegenwoordig slijm ( afhankelijk van mijn cyclus welke kleur, kan geel \ groen \ rood of paars zijn ) op mijn huid.

Echt, mijn huid is soepeler, mooier, strakker dan ooit.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:dangeensuus schreef op 24 maart 2010 @ 22:13:

TO ben je ook aan de pil toevallig? ( dit even ter onderzoek van een door mij elders gedeponeerde stelling)

Serieuze vraag. Gebruik je voorbehoedsmiddelen?.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Slakkenslijm, patent op aangevraagd door dangeensuus.
Nou hup, soppen kreng
Hahaha jullie zijn grappig bezig. Was serieus bedoeld hoor... Ik snap heus ook wel dat je geen wonderen mag verwachten. Normaal claimen douchegels helemaal niet iets te doen anders dan lekker ruiken, en dit zet zichzelf wel neer als iets heel bijzonders. Ik had even het idee dat het een soort 'bodylotion'-effect zou hebben maar dat valt dus wat tegen.

Maar niemand die het dus ook gebruikt?

Het ruikt trouwens niet heel sterk vergeleken met andere Dove-douchegels.
maar gebruik je nou voorbehoedsmiddelen of niet?

Heb je niet toevallig de douchegel als bodylotion gebruikt?
quote:dangeensuus schreef op 24 maart 2010 @ 22:13:

Doe er even een linkje bij Noes.Dat kan ik niet
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat hebben de voorbehoedsmiddelen ermee te maken? Vind het een beetje een rare vraag in relatie tot douchegels. Verklaar je nader...
quote:schorpioentje29 schreef op 24 maart 2010 @ 22:01:

Hoi, ik zag laatst de reclame van de nieuwe douchegeld van Dove op tv, over binnen 7 dagen zichtbare verbetering van de huid. Natuurlijk meteen gekocht en braaf elke dag gebruikt. Maar nog steeds geen zichtbare verbetering na 1,5 week. Iemand andere ervaringen?Wij hebben geen muntdouche...gewoon open draaien die kraan!
quote:schorpioentje29 schreef op 24 maart 2010 @ 22:26:

Wat hebben de voorbehoedsmiddelen ermee te maken? Vind het een beetje een rare vraag in relatie tot douchegels. Verklaar je nader...Nou dat zal ik je uitleggen. Ik ben tot de schokkende ontdekking gekomen dat wanneer een vrouw een kinderwens heeft en de voorbehoedsmiddelen laat staan, een gedeelte van de hersenen waar het IQ zich bevind zich uitschakelt. Jouw vraag over het al dan niet in werking treden van de Dove meuk na 1.5 week terwijl er na 7 dagen resultaat zou moeten zijn, zou kunnen passen in dit referentiekader. Zeg maar. Verder doet het totaal niet terzake
quote:schorpioentje29 schreef op 24 maart 2010 @ 22:26:

Wat hebben de voorbehoedsmiddelen ermee te maken? Vind het een beetje een rare vraag in relatie tot douchegels. Verklaar je nader...Dat van die voorbehoedsmiddelen is een wetenschappelijk onderzoek van suus.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven