Dr Martens (Sinclair)
vrijdag 29 oktober 2021 om 15:31
Ik heb nu 2 paar, 1460 en 1490,behoorlijk hoge wreef, in het begin wel last van de aanhechting van de lip, maar ik vind ze fantastisch.
Ik ben in stad naar een dr martens store geweest om te passen voor de maat, het ligt erg aan hoe groot een schoen valt of ik 39 of 40 heb en bij docs is het 39 geworden, 40 had echt veel te veel ruimte voorin.
Ik ben in stad naar een dr martens store geweest om te passen voor de maat, het ligt erg aan hoe groot een schoen valt of ik 39 of 40 heb en bij docs is het 39 geworden, 40 had echt veel te veel ruimte voorin.
zaterdag 6 november 2021 om 21:25
Ja! Sorry, ik dacht dat niemand meer gereageerd had. Ik heb ze inmiddels twee weken en aan het begin was het vre-se-lijk. Inmiddels heb ik alle pijn doorstaan, bloedende en pussende blaren gehad maar nu lopen ze (met blarenpleisters en genezende jeukende blaren) als wolkjes. Heel blij dat ik heb doorgezet maar ik heb echt getwijfeld om ze te laten staan of te verkopen. Whoooopwhoop!!!!
zaterdag 6 november 2021 om 21:40
Bizar inderdaad dat er zoveel mensen zijn die het blijkbaar heel normaal vinden om zichzelf het bloed in de schoenen te lopen.
Ik heb best een keer wat zere voeten over voor een mooi paar hakken, maar dit soort schoenen horen toch comfortabel te zijn. Absurd dat men het normaal vindt dat daar eerst een maand pusblaren aan vooraf gaat.
zondag 14 november 2021 om 12:35
Ik draag al jaren dr Martens maar dit heb ik echt nog nooit gehad, bij geen enkel model. Vervelend maar fijn dat ze nu wel goed zittenAmily schreef: ↑06-11-2021 21:25Ja! Sorry, ik dacht dat niemand meer gereageerd had. Ik heb ze inmiddels twee weken en aan het begin was het vre-se-lijk. Inmiddels heb ik alle pijn doorstaan, bloedende en pussende blaren gehad maar nu lopen ze (met blarenpleisters en genezende jeukende blaren) als wolkjes. Heel blij dat ik heb doorgezet maar ik heb echt getwijfeld om ze te laten staan of te verkopen. Whoooopwhoop!!!!
zondag 14 november 2021 om 12:44
Ik had mijn dr martens vlak voor we met de klas een week naar Londen gingen op excursie. Uiteraard die schoenen mee, niets anders, en de godganse dag door Londen moeten lopen. Ik heb heel lang littekens op mijn onderbenen gehad daarvan.
Al dat bloed was wel lekker goth toen
.
Ik vind ze nog steeds gaaf, maar wil geen leer meer dragen en vrees met grote vrezen voor de stugheid en pijn, dus laat maar zitten.
Al dat bloed was wel lekker goth toen
Ik vind ze nog steeds gaaf, maar wil geen leer meer dragen en vrees met grote vrezen voor de stugheid en pijn, dus laat maar zitten.
zondag 14 november 2021 om 12:52
I know, en dat is meestal stugger dan echt leer dus dat durf ik niet aan.Tijgerprintje2 schreef: ↑14-11-2021 12:47Er zijn ook vegan dr Martens tegenwoordig. Die zijn van kunstleer.
zondag 14 november 2021 om 13:21
Als ik van te voren wist dat het zoveel pijn zou doen en bloedende pussende blaren zou opleveren, had ik het ook niet gedaan. Ik had er veel over gelezen maar nog niet zo heftig. Ik heb ze gewoon te eigenwijs een hele dag direct aangedaan met panty's (geen dikke sokken) naar de stad en had op dat moment geen keuze want ik moest nog naar huis, aan het einde van de dag deed het ontzettend zeer en toen was het kwaad al geschied. Het is dus niet zo dat ik een maand lang met bloedende voeten heb rondgelopen, ik heb eenmalig blaren gehad op beide hakken en toen die genezen waren (nu net een paar dagen) kan ik ze dragen en lopen ze als pantoffels. Heerlijk!