Mode & Beauty alle pijlers

Dress code: city chique?

10-03-2012 22:08 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, de titel zegt t al. Binnenkort Hebben wij een trouwerij waarbij op de uitnodiging deze dress code stond vermeld. Mijn grote vriend Google kon me helaas niet veel verder helpen, dus de vraag aan de fashion kenners hier: wat houdt dit in, voor zowel mijzelf als voor mijn man??
Kriebelbeest: bedankt. Leuke plaatjes ter inspiratie maar ik denk dat het iets formeler moet worden. Ziet er wel onwijs goed uit, maar voor een bruiloft net te casual denk ik.

Cherry: dat zou ik zo aan doen, ware het niet dat ik liever iets aan doe waarbij mijn armen een beetje bedekt zijn. Combi van mij. Leeftijden mijn figuur haha.

Bedankt voor alle tips in ieder geval. Ik zit zo wel op t goede spoor.
quote:AnnieThePannie schreef op 10 maart 2012 @ 23:42:

Cherry: dat zou ik zo aan doen, ware het niet dat ik liever iets aan doe waarbij mijn armen een beetje bedekt zijn. Combi van mij. Leeftijden mijn figuur haha.

Blote armen hoort ook niet echt bij tenue de ville. Daarom zei ik ook "met vestje of jasje". Jurk met korte/driekwart/lange mouwen kan weer wel.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Dit zou ook een hele geschikte zijn!

http://www.heine-shop.nl/Wikkeljurk/an0 ... HeineNL?s=
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:geheimtaal schreef op 10 maart 2012 @ 23:20:

[...]

Maar dan zonder die tattoo!Oei, die tattoo is daar wel echt heel erg lelijk bij ja!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven