droogshampoo debacle?
woensdag 27 november 2013 om 17:45
Omdat ik voor mijn werk vaak een operatie mutsje moet dragen wordt mijn haar snel vet
Omdat ik vrijdag gelijk uit mijn werk weg wil en dus geen tijd heb om mijn haar te wassen denk ik er over om daarna dus een droog shampoo te gebruiken.
Iemand tips hoe ik dat moet gebruiken?? En werkt het überhaupt?
Omdat ik vrijdag gelijk uit mijn werk weg wil en dus geen tijd heb om mijn haar te wassen denk ik er over om daarna dus een droog shampoo te gebruiken.
Iemand tips hoe ik dat moet gebruiken?? En werkt het überhaupt?
woensdag 27 november 2013 om 17:48
woensdag 27 november 2013 om 17:50
woensdag 27 november 2013 om 18:13
Ik gebruik de droogshampoo van Syoss en ben er wel erg blij mee. Je moet het wel gebruiken vóórdat je haar vet is geworden, anders heeft het weinig resultaat. Na gebruik wordt mijn haar veel minder snel vet en hoef ik het dus minder vaak te wassen. Ik heb zelf blond haar en daarop zie je geen restjes oid, maar ik kan me wel voorstellen dat je dat bij donker haar wel kunt zien. Gewoon zelf een keer proberen, zou ik zeggen!
woensdag 27 november 2013 om 18:36
ik heb Batiste droogshampoo, en ik gebruik het juist als ik s morgens haast heb en bij het douchen mijn haar niet heb gewassen en bij het in de spiegel kijken bedenk dat mijn haar toch nogal vettig is.
Mijn haar ziet er na gebruik in ieder geval niet vet meer uit en je ziet geen restjes in mijn blonde haar
Mijn haar ziet er na gebruik in ieder geval niet vet meer uit en je ziet geen restjes in mijn blonde haar
woensdag 27 november 2013 om 18:53
Ik ga die batiste ook eens halen. Mijn zoontje raakt in de pubertijd en er is niet tegenaan te wassen. Het ruikt nog fris aan het eind van de dag maar het ziet er uit alsof het twee weken niet gewassen is Vooral na het zwemmen wil ik het niet een tweede keer wassen. Die droogshampoo lijkt me een uitkomst voor een dagje extra.
woensdag 27 november 2013 om 19:10
quote:chocolatechip schreef op 27 november 2013 @ 18:46:
Ik gebruik ook Batiste, super spul! Je kunt het ook online bij Asos kopen want ze hebben het niet overal.
Oh wat goed, nu kan ik eindelijk eens wat andere geuren gaan gebruiken.
Ik ben echt fan. Toen ik wilde gaan afbouwen met haren wassen had ik vaak dat mijn haar op ''niet was dag'' wat muf rook. Batiste ruikt echt heerlijk, en daardoor rook mijn haar lekker kokos-ig ipv muf
Ik gebruik ook Batiste, super spul! Je kunt het ook online bij Asos kopen want ze hebben het niet overal.
Oh wat goed, nu kan ik eindelijk eens wat andere geuren gaan gebruiken.
Ik ben echt fan. Toen ik wilde gaan afbouwen met haren wassen had ik vaak dat mijn haar op ''niet was dag'' wat muf rook. Batiste ruikt echt heerlijk, en daardoor rook mijn haar lekker kokos-ig ipv muf
woensdag 27 november 2013 om 19:34
woensdag 27 november 2013 om 19:40
woensdag 27 november 2013 om 19:57
Ik heb de Kruidvat geprobeerd, maar ik had het idee dat het verwoed uitborstelen (donker haar) er voor zorgde dat mijn haar net zo vet was als voor de droogshampoo. Misschien is het als je lichter haar hebt minder problematisch.
Kun je niet je haar invlechten oid vóór het mutsje en het dan zo laten zitten?
Kun je niet je haar invlechten oid vóór het mutsje en het dan zo laten zitten?
donderdag 28 november 2013 om 00:00
Dank allen! Toch maar proberen dus
Vrijdag ochtend wassen heeft geen zin, de binnenvoering van onze kapjes maakt je haar vet, mogelijk ook omdat het de hele dag steeds over je hoofd schuift. Ik heb mijn haar altijd in een staart eronder, maar de bovenkant wordt heel vet en daardoor heel plat.
Ik heb gekrulde extensions, vandaar dat het best een klus is qua tijd om het dan weer te wassen en te stylen
Vrijdag ochtend wassen heeft geen zin, de binnenvoering van onze kapjes maakt je haar vet, mogelijk ook omdat het de hele dag steeds over je hoofd schuift. Ik heb mijn haar altijd in een staart eronder, maar de bovenkant wordt heel vet en daardoor heel plat.
Ik heb gekrulde extensions, vandaar dat het best een klus is qua tijd om het dan weer te wassen en te stylen