droogshampoo
zondag 16 oktober 2011 om 16:29
Ik heb een bus van het kruidvat. Het geeft inderdaad een soort grijze waas, die je er niet helemaal uitkrijgt.
Ik gebruik het alleen als ik me verslapen heb en echt mijn haar zou moeten wassen. (moet mijn haar om de dag, liefst na 1,5 dag wassen).
Het is niet ideaal, maar wel een beter alternatief dan met vette haren op pad.
Goed schudden en van een verre afstand opspuiten (alleen bij de aanzet).
Ik gebruik het alleen als ik me verslapen heb en echt mijn haar zou moeten wassen. (moet mijn haar om de dag, liefst na 1,5 dag wassen).
Het is niet ideaal, maar wel een beter alternatief dan met vette haren op pad.
Goed schudden en van een verre afstand opspuiten (alleen bij de aanzet).
zondag 16 oktober 2011 om 16:34
Ik vind het ideaal! Zelf heb ik die van Schwarzkopf.
Lekker makkelijk: haar uitkammen, opsprayen, even laten inwerken, met een handdoek het grootste gedeelte eruit halen (net alsof je je haren ruw afdroogt), daarna doorborstelen en klaar is Kees!
Je moet de bus wel echt goed schudden, anders houd je inderdaad zo'n waas over je haar.
Ik heb zelf geen last van die waas en m'n haar voelt en ziet er weer lekker fris uit
Lekker makkelijk: haar uitkammen, opsprayen, even laten inwerken, met een handdoek het grootste gedeelte eruit halen (net alsof je je haren ruw afdroogt), daarna doorborstelen en klaar is Kees!
Je moet de bus wel echt goed schudden, anders houd je inderdaad zo'n waas over je haar.
Ik heb zelf geen last van die waas en m'n haar voelt en ziet er weer lekker fris uit
zondag 16 oktober 2011 om 17:09
Ik gebruik gewoon talkpoeder daarvoor, werkt precies hetzelfde (vetabsorberend). Heeft ook hetzelfde statische effect, en ook een licht waas-effect (bij mij uitkambaar maar ik zou het niet proberen op erg donker haar).
Daarna gebruik ik wel leave-in creme of serum vanwege dus die droogheid/statische elektriciteit.
Daarna gebruik ik wel leave-in creme of serum vanwege dus die droogheid/statische elektriciteit.