Mode & Beauty alle pijlers

Droogshampoo.

01-01-2015 15:25 12 berichten
Hoi, ik wil droogshampoo gaan gebruiken voor extra volume in mijn haar. Alleen ik zit te twijfelen of ik die van kruidvat huismerk neem of de xxl-volume droogshampoo van batiste. Welke werkt langer? En hoelang duurt het ongeveer voordat zo'n spuitbus leeg is? En welke variant is sneller op?
Alle reacties Link kopieren
Vroeger heb ik dat weleens geprobeerd maar dan had ik het gevoel bij een hevig stuivende verbouwing aanwezig te zijn geweest en had ik sterke behoefte aan een douche.

Maar misschien zijn die producten nu anders.
Dan moet het maar zoals het kan
Ik zal die van andrelon kopen als ik jou was! Goede ervaringen mee!
Ik vind persoonlijk swarzkopf top!
Ik heb ze allemaal geprobeerd en de normale van Batiste is mijn favoriet.
Ik ben best tevreden over andrelon. Het is alleen echt geen wondermiddel. Het redt je alsje eigenlijk vandaag je haar moet wassen maar dat pas morgen wilt doen, maar echt volume? Neuh.
Als je donker haar hebt zou ik voor een droogshampoo gaan voor donker haar. Normale droogshampoo blijft in mijn donkere haar namelijk altijd zichtbaar. Ik heb zelf de droogshampoo voor bruin haar van Batiste en die bevalt heel goed! Heb die van andrelon ook gehad, maar daar werd mijn haar wel heel erg droog en stug van.
Kan je niet beter een volume poeder gebruiken? Niet alle droogshampoo geven supervolume.
Ik heb al wat slag van mezelf n krijg wel wat meer volume door de droogshampoo van batiste.

Maar op donker haar moet je uitkijken dat j niet teveel en te dichtbij sprayed want dan ben je grijs😁
Ik zou graag elke dag (behalve dan natuurlijk na de wasdag zelf) droogshampoo willen gebruiken. Is de blush droogshampoo van batiste dan goed? En weet iemand hoelang je met zo'n bus doet van 200 ml?
Volume poeder van Andrelon is echt super, ik heb licht haar, en laat het na het föhnen even intrekken en met mijn vingers erdoor heen.

Het werkt bij mij wel.
De ware levens kunstenaar hoeft niet van alles het beste te hebben..die weet van alles het beste te maken...
Batiste ruikt lekker, maar goed uitborstelen. Zelfs met mijn blonde haar lijk ik grijs als ik het niet goed uitborstel.

Het helpt tegen de vettigheid als ik het eigenlijk nu moet wassen maar geen tijd heb.

Geen idee hoe lang je er mee doet. Zo duur is het nou ook weer niet, waarom koop je niet gewoon een spuitbus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven