Mode & Beauty alle pijlers

Druppels witter oogwit

23-06-2021 13:40 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag heb ik een bruiloft en volgende week ook een belangrijke bijeenkomst waar ik me erg op verheug.

Door een stress volle periode en slecht slaap zie ik er alleen niet zo fris uit. Mijn blik bedoel ik dan vooral.
Beetje rode ogen waardoor ik er beetje ziekig uitzie.

Terwijl ik juist die dagen wil stralen.

Ik vraag me dus af of er oogdruppels oid bestaan die je oogwit tijdelijk wat witter maken. Voor een paar uurtjes ofzo.

Heeft iemand een tip voor me?

En ja genoeg slapen ga ik sowieso proberen.
esri38 wijzigde dit bericht op 23-06-2021 13:42
Reden: Taalfout
0.59% gewijzigd
Afbeelding
Bleekwater of witte nagellak misschien, of Tipp-Ex?

*disclaimer* het moge duidelijk zijn dat dit natuurlijk geen serieus advies is

TO, twee nachtjes op tijd naar bed doen wonderen. Echt.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
https://nl.wikihow.com/Je-oogwit-strale ... jgen?amp=1

Oogdruppels, gezond eten, water drinken etc.
Ach jemig, is de kleur van je oogwit ook al iets waar men zich tegenwoordig druk over maakt.
Ik krijg genoeg resultaten als ik Google op ''oogdruppels witter oogwit'', dus kies er eentje, zou ik zeggen. :P
¡Apagando las luces!
Ja ik had zelf ook al via google gezocht maar wilde graag ervaringen.

Ik kwam bij dure druppels lumify oogdruppels maar dit vind ik wat te gek. Ik dacht; misschien iemand hier nog een goedkopere tip..
Stampertje12 schreef:
23-06-2021 13:42
Afbeelding

:HA:
montblanc schreef:
23-06-2021 13:47
Ach jemig, is de kleur van je oogwit ook al iets waar men zich tegenwoordig druk over maakt.
Geen idee joh. Ik zit er nu mee ja. Verder doe ik niet mee met trends.
Belladona gebruikte men vroeger.

Geintje. Doe maar niet.
Clear Eyes. Geen idee of het in Nederland te koop is.
Niet te vaak gebruiken!
.
TO, echt met wat meer slaap kom je een heel eind. Daarnaast is rode ogen echt niet zo zichbaar als je denkt. Donkere kringen onder je ogen en zo zijn veeeeeel zichtbaarder.

De roodheid onstaat doordat de adertjes meer open staan en daardoor beter te zien zijn. Echt rust is de veiligste en simpelste oplossing.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Esri38 schreef:
23-06-2021 13:49
Ja ik had zelf ook al via google gezocht maar wilde graag ervaringen.

Ik kwam bij dure druppels lumify oogdruppels maar dit vind ik wat te gek. Ik dacht; misschien iemand hier nog een goedkopere tip..

Even zitten kijken. Werkzame stof is Bromonidine:

Brimonidine vermindert de druk in het oog.
U kunt last krijgen van wazig zien, oogirritatie, rode of droge ogen, pijn in het oog, rode of gezwollen oogleden en jeuk. Raadpleeg uw arts als u deze klachten heeft.
Verder kunt u ook een droge mond of hoofdpijn krijgen, of u kunt vermoeid of slaperig worden.

Ik zie het al voor me, wil je om ijdelheid je enigszins rode ogen witter maken, krijg je dit (oftewel, wees wijs):

Afbeelding
Volgens mij is dat spul schadelijk, ik zou gewoon voor een goede nacht slaap gaan. Kost ook iets minder.
S-Groot schreef:
23-06-2021 13:58
Even zitten kijken. Werkzame stof is Bromonidine:

Dat is dezelfde stof die ook in Mirvaso zit, een medicijn tegen rosacea. Mirvaso is niet echt een succes geworden, omdat je er een enorme rebound flush van kreeg. Dat betekent: je wangen werden eventjes minder rood, en na een paar uur 10x zo rood als voorheen.

Ik zou dus denken dat oogdruppels met dat spul hetzelfde effect kunnen hebben. Eerst stralend witte ogen, en middenop je feestje in één keer bam! Knalrode ogen.

Edit: dit is niet om de schooljuf uit te hangen hoor, ik snap dat je wel een middeltje zou willen proberen, maar met deze mogelijke bijwerking zou ik het niet aandurven.
Een zonnebril opzetten? B)
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Esri38 schreef:
23-06-2021 13:40
Door een stress volle periode en slecht slaap zie ik er alleen niet zo fris uit. Mijn blik bedoel ik dan vooral.
Beetje rode ogen waardoor ik er beetje ziekig uitzie.

Terwijl ik juist die dagen wil stralen.

Maar even serieus: waarom denk je dat je niet kunt stralen met een beetje rode ogen? En wel met oogdruppels? Stralen komt van binnenuit, daar gaan die oogdruppels niets aan doen. Uiteraard kleed je je leuk en dof je je op, maar die al dan niet (beetje) rode ogen gaan echt het verschil niet maken. Probeer vooral goed op jezelf te passen en te genieten.
Vanaf vandaag op tijd naar bed, veel water drinken, gezond eten en geen alcohol of sigaretten.
Stuk beter dan geklooi met, al dan niet schadelijke, oogdruppels.
... high heels and a bad attitude
Ik ken het alleen van mensen die drugsgebruik willen verhullen.

Aangezien je nog een aantal dagen hebt, is je agenda leegmaken en wat meer rust nemen geen optie?
Als je niet weet hoe je reageert op die druppels zou ik het niet proberen, kans dat het averechts werkt.
Als je nou nog een paar weken had dan kan je het een keer proberen maar op de korte termijn zou ik het risico niet nemen.
Ik gebruik af en toe Visine Original. In Amerika vrij verkrijgbaar, zo teer ik nog op een flesje van voor Corona. Hier op Marktplaats wordt het ook aangeboden
Niet doen, je weet niet hoe je gaat reageren hierop. Mss maak je het een stuk erger.
Life is short. Eat dessert first.
Boefje1980 schreef:
23-06-2021 14:20
Ik gebruik af en toe Visine Original. In Amerika vrij verkrijgbaar, zo teer ik nog op een flesje van voor Corona. Hier op Marktplaats wordt het ook aangeboden

Bijwerkingen:

Stinging/redness in the eye, widened pupils, or blurred vision

shakiness (tremor), fast/pounding/ irregular heartbeat, headache, sweating, weakness, nervousness.
eye pain, worsening redness/itching/swelling in or around the eyes, other vision problems.

Echt handig om zoiets voor het eerst te nemen als je zo graag wil 'stralen' op een bruilof en belangrijke bijeenkomst.
‘s Ochtends op elk oog een gebruikt theezakje leggen, half uur laten liggen.
Je wil niet met bloeddoorlopen ogen door het leven; dat snap ik best. Je moet er fris uitzien. Als iedereen er fris uitziet dan begrijp ik die druk best om er wat aan te doen. Als 10% vermoeide ogen zou hebben dan was dat gewoner en viel het niet meer op.

Ik vind best dat er tegenwoordig meer druk bestaat om veel aan je uiterlijk te doen, maar zelf vind ik dat de mensen er juist oninteressanter uit gaan zien naarmate ze meer op elkaar lijken..
Dan moet het maar zoals het kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven