Duurzame sneakers
maandag 22 maart 2021 om 09:56
maandag 22 maart 2021 om 10:10
Misschien ligt dat aan je niet-duurzame sneakers
Geen idee hoe het met die van mij zit, ik draag nu vooral Nike en Adidas, maar die gaan echt meerdere jaren mee. Van Nike weet ik in ieder geval wel dat het geen duurzaam merk is, Adidas zal wel niet veel anders zijn helaas.
Such fun!1
maandag 22 maart 2021 om 10:13
Nou in ieder geval wel zo duurzaam mogelijk gemaakt. Dit vind ik dus net over Veja:
Het Franse schoenenmerk VEJA maakt al zeven jaar hippe sneakers die gemaakt zijn van biologisch katoen, fair trade rubber, en plantaardig gelooid leer.
Ook heeft Veja een uitgebreide vegan collectie. En ook leuk, ze hebben super leuke schoenen voor kinderen!
Wat Veja schoenen uniek maakt is dat ze fairtrade gemaakt worden, in Brazilië. Alle materialen van de schoenen zijn zo duurzaam mogelijk.
maandag 22 maart 2021 om 10:51
In vergelijking met normale schoenen, die tot het einde der tijden verzoold en gerepareerd kunnen worden is een sneaker altijd minder duurzaam.MarindaH schreef: ↑22-03-2021 10:10Misschien ligt dat aan je niet-duurzame sneakers
Geen idee hoe het met die van mij zit, ik draag nu vooral Nike en Adidas, maar die gaan echt meerdere jaren mee. Van Nike weet ik in ieder geval wel dat het geen duurzaam merk is, Adidas zal wel niet veel anders zijn helaas.
anoniem_402201 wijzigde dit bericht op 22-03-2021 10:59
0.40% gewijzigd
maandag 22 maart 2021 om 10:54
Dit was inderdaad wat ik bedoelde te zeggen.
Ik heb alleen een paar sneakers om in te sporten en dat was het.
Als je iets duurzaams wilt doen, koop dan vooral geen sneakers.
maandag 22 maart 2021 om 11:04
Maar wat dan wel? Mijn uggs zijn niet duurzaam maar gaan wel al 7 jaar mee. Ik loop nog steeds op dezelfde convers van 5 jaar terug en zomersandalen van 6 jaar terug. Heb liever niet duurzaam wat lang mee gaat dan duurzaam wat minder lang mee gaat.
maandag 22 maart 2021 om 11:26
Ik heb ook wel veel sneakers hoor. Maar ook heel veel leren schoenen, die gaan inderdaad lang mee. Maar ik heb dan weer zoveel schoenen dat dat aspect bij mij ook weer niet duurzaam is. Ik ben dol op schoenen, maar duurzaam kan ik mezelf op dat vlak niet noemen.
maandag 22 maart 2021 om 11:44
Ik heb de schoenen een paar keer geprobeerd omdat ik ze zo leuk vind. Maar uiteindelijk niet gehaald. Bij het passen vond ik de schoen zelf erg stug. Ik voelde bij mijn hiel al dat het zou schuren en daarnaast kwamen de zijkanten precies tegen mijn enkel knobbels aan. De breedte is vergelijkbaar met Vans. Ze zijn iets breder dan all stars.Blablablaatschaap schreef: ↑22-03-2021 11:19Oh, ik wilde net vragen hoe de pasvorm van Veja's is t.o.v. All Stars of Vans... BroccoliBloemkool123, kun je aangeven wat er niet lekker zit bij jou? Te breed/smal, zool te stijf/slap, ...?
Het kan natuurlijk ook aan mijn voeten liggen! Er zijn veel mensen die ze wel hebben. Misschien kost het ook wel gewoon tijd om ze in te lopen
maandag 22 maart 2021 om 11:47
BroccoliBloemkool123 schreef: ↑22-03-2021 11:44Ik heb de schoenen een paar keer geprobeerd omdat ik ze zo leuk vind. Maar uiteindelijk niet gehaald. Bij het passen vond ik de schoen zelf erg stug. Ik voelde bij mijn hiel al dat het zou schuren en daarnaast kwamen de zijkanten precies tegen mijn enkel knobbels aan. De breedte is vergelijkbaar met Vans. Ze zijn iets breder dan all stars.
Het kan natuurlijk ook aan mijn voeten liggen! Er zijn veel mensen die ze wel hebben. Misschien kost het ook wel gewoon tijd om ze in te lopen
Dank! Dat klinkt alsof ze ook niet bij mijn voeten zullen passen.
maandag 22 maart 2021 om 12:10
maandag 22 maart 2021 om 12:46
ExodusRedux schreef: ↑22-03-2021 11:04Maar wat dan wel? Mijn uggs zijn niet duurzaam maar gaan wel al 7 jaar mee. Ik loop nog steeds op dezelfde convers van 5 jaar terug en zomersandalen van 6 jaar terug. Heb liever niet duurzaam wat lang mee gaat dan duurzaam wat minder lang mee gaat.
Ik heb wel interesse in iets wat duurzaam is én lang meegaat.
Such fun!1