Mode & Beauty alle pijlers

Dyson Airwrap ervaringen?

21-08-2019 15:03 16 berichten
Hey allemaal!
Ik heb een vraagje. het is al weer bijna een jaar geleden sinds de Dyson Airwrap zo gehyped was. Toen des tijds wou ik hem graag hebben maar hij was mij iets te kostbaar. nu begint het toch weer te kriebelen. Toen ik ging kijken op youtube zag ik dat de meeste video's nog van 8 / 9 maanden geleden zijn. Wel weet ik dat er ondertussen best al wel wat mensen zijn die hem hebben. Zijn er mensen die er al even ervaring mee hebben en hoe ze nu naar de dyson airwrap kijken?
Love :heart:
Nee, sorry, geen ervaring. Wel even wat filmpjes over gekeken. Ten eerste kan ik absoluut (voor mezelf dan, dat zal voor jou anders zijn) de absurde prijs niet rechtvaardigen. Hij zal vast wel goed zijn, maar come on, víj́fhonderd euro!!! Zó goed kan hij niet zijn.
Het ziet er handig uit, dat moet ik zeggen. Verschillende opzetstukken, veel keuze. Enkele praktische bezwaren die ik zelf zou hebben:

- de meeste mensen zullen in de praktijk geen zes verschillende opzetstukken gebruiken. In alle eerlijkheid, ga je ze echt allemaal gebruiken? Waarschijnlijk niet.
- het ziet er op filmpjes handig uit, absoluut. Maar is het écht zo veel handiger dan even een krultang erbij pakken? Ik zie op bepaalde filmpjes trouwens wel dat niet de hele lok in het hulpstuk wordt geblazen, enkele kortere plukjes worden juist de andere kant op geblazen en pak je dus moeilijk mee. Afhankelijk van je haarlengte kan dat een probleem zijn.
- deze is echt heel persoonlijk: ik kan echt slecht tegen het geluid van een Dyson. Het is een heel specifiek geluid, wat bij mij werkt als nagels op een schoolbord. Ook in toiletten waar ze een Dyson handdroger hebben, ik vind het echt afgrijselijk. Op de filmpjes die ik gezien heb hoorde ik dat dit ding hetzelfde klinkt.

Al met al denk ik: koop een goedkopere föhn, een goede föhn borstel, en investeer in een goede stijltang met afgeronde hoeken. Daar kan je alles mee. Dan ben je in totaal nog veel goedkoper uit.
Hi,

Ik heb de Dyson Airwrap gekocht zodra hij uitkwam omdat ik, net als jij, enorm nieuwsgierig was. Nog steeds vind ik het een feestje om mijn haar te doen. Natuurlijk blijft het een groot bedrag en blijft het ook 'maar' een föhn maar ik heb er echt veel plezier van.

- Mijn haar zit elke dag goed, ook al föhn ik het even snel in model;
- Mijn haar zit op dag 2 en 3 ook nog goed, borstel er doorheen en klaar;
- Ik heb meerdere opmerkingen (waaronder van mijn kapper) gehad dat mijn haar er gezonder uit ziet;
- Ik heb dik haar en ik ben aanzienlijk sneller klaar;
- Vooral krullen scheelt echt veel tijd omdat je je haar juist niet helemaal droog hoeft te föhnen. Ook blijven de krullen veel beter zitten;
- Ik gebruik alle opzetstukken, de ene meer dan de andere;
- De Dyson gaat mee naar vriendinnen of ik doe hier hun haar en dat blijft leuk.

Het grootste nadeel wat ik kan noemen is de prijs, of je dat er voor wil neerleggen moet je zelf overwegen. Ook moet ik zeggen dat ik bij vriendinnen met dun en futloos haar geen wonderen heb kunnen verrichten. Het zat leuk, maar aan het eind van de dag waren de krullen er wel weer uit. Daar kan dan helaas geen Dyson tegenop helaas.

Of je het ervoor neer wil leggen is en blijft persoonlijk. De ander koopt weer een Riviera Maison tafel of Chanel tas, ieder zijn ding. ;-)
Krokusdruifje schreef:
21-08-2019 16:06
Hi,

Ik heb de Dyson Airwrap gekocht zodra hij uitkwam omdat ik, net als jij, enorm nieuwsgierig was. Nog steeds vind ik het een feestje om mijn haar te doen. Natuurlijk blijft het een groot bedrag en blijft het ook 'maar' een föhn maar ik heb er echt veel plezier van.

- Mijn haar zit elke dag goed, ook al föhn ik het even snel in model;
- Mijn haar zit op dag 2 en 3 ook nog goed, borstel er doorheen en klaar;
- Ik heb meerdere opmerkingen (waaronder van mijn kapper) gehad dat mijn haar er gezonder uit ziet;
- Ik heb dik haar en ik ben aanzienlijk sneller klaar;
- Vooral krullen scheelt echt veel tijd omdat je je haar juist niet helemaal droog hoeft te föhnen. Ook blijven de krullen veel beter zitten;
- Ik gebruik alle opzetstukken, de ene meer dan de andere;
- De Dyson gaat mee naar vriendinnen of ik doe hier hun haar en dat blijft leuk.

Het grootste nadeel wat ik kan noemen is de prijs, of je dat er voor wil neerleggen moet je zelf overwegen. Ook moet ik zeggen dat ik bij vriendinnen met dun en futloos haar geen wonderen heb kunnen verrichten. Het zat leuk, maar aan het eind van de dag waren de krullen er wel weer uit. Daar kan dan helaas geen Dyson tegenop helaas.

Of je het ervoor neer wil leggen is en blijft persoonlijk. De ander koopt weer een Riviera Maison tafel of Chanel tas, ieder zijn ding. ;-)
Hii,
Thanks voor je reactie! Zelf heb ik ook erg dik haar. Bij mij zakt alles wel snel uit helaas. Weet niet of dat hierbij ook het geval zal zijn. Ik ben wel iemand die alle opzetstukken zal gebruiken. Dus dat is in ieder geval fijn ivm de prijs! Ik hoop dat ik meer reacties krijg van enthousiastelingen!!<3
Jufjoke schreef:
21-08-2019 15:46
Nee, sorry, geen ervaring. Wel even wat filmpjes over gekeken. Ten eerste kan ik absoluut (voor mezelf dan, dat zal voor jou anders zijn) de absurde prijs niet rechtvaardigen. Hij zal vast wel goed zijn, maar come on, víj́fhonderd euro!!! Zó goed kan hij niet zijn.
Het ziet er handig uit, dat moet ik zeggen. Verschillende opzetstukken, veel keuze. Enkele praktische bezwaren die ik zelf zou hebben:

- de meeste mensen zullen in de praktijk geen zes verschillende opzetstukken gebruiken. In alle eerlijkheid, ga je ze echt allemaal gebruiken? Waarschijnlijk niet.
- het ziet er op filmpjes handig uit, absoluut. Maar is het écht zo veel handiger dan even een krultang erbij pakken? Ik zie op bepaalde filmpjes trouwens wel dat niet de hele lok in het hulpstuk wordt geblazen, enkele kortere plukjes worden juist de andere kant op geblazen en pak je dus moeilijk mee. Afhankelijk van je haarlengte kan dat een probleem zijn.
- deze is echt heel persoonlijk: ik kan echt slecht tegen het geluid van een Dyson. Het is een heel specifiek geluid, wat bij mij werkt als nagels op een schoolbord. Ook in toiletten waar ze een Dyson handdroger hebben, ik vind het echt afgrijselijk. Op de filmpjes die ik gezien heb hoorde ik dat dit ding hetzelfde klinkt.

Al met al denk ik: koop een goedkopere föhn, een goede föhn borstel, en investeer in een goede stijltang met afgeronde hoeken. Daar kan je alles mee. Dan ben je in totaal nog veel goedkoper uit.
Hii,
De prijs is inderdaad absurt. Maar ik weet wel dat ik alle opzetstukken zou gebruiken. Ook is het beter voor je haar en het schijnt dat je heel snel klaar bent. Met mijn dikke haar ben ik soms uren bezig om het in model te krijgen.
Gelukkig heb ik persoonlijk geen last van het geluid. Maar ik begrijp het wel. Hoor er meer mensen over.
Bedankt voor voor je reactie!
cuddlymouse schreef:
21-08-2019 16:40
Hii,
Thanks voor je reactie! Zelf heb ik ook erg dik haar. Bij mij zakt alles wel snel uit helaas. Weet niet of dat hierbij ook het geval zal zijn. Ik ben wel iemand die alle opzetstukken zal gebruiken. Dus dat is in ieder geval fijn ivm de prijs! Ik hoop dat ik meer reacties krijg van enthousiastelingen!!<3
Ligt ook aan je cyclus (hormonen), welke producten je gebruikt etc. Over het algemeen blijft het bij mij beter zitten dan voorheen ook omdat je je haar ook meteen in model kunt afkoelen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is die zo duur?
Het is de Apple onder de elektronica denk ik. Mensen betalen dan graag.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb hem ook en zou hem niet opnieuw kopen. Ik kocht hem met name voor het krul-opzetstuk maar het krullen duurt laaaaaaaang, zijn meer golven dan krullen en als je met je ogen knippert, is de krul er alweer uit. Ik heb gelezen dat de krullen bij sommigen perfect blijven zitten en bij anderen, zoals mij dus, heel snel uitzakken. En geloof me, ik heb alles geprobeerd om het te laten slagen.
Ik vind wel dat je mooi volume in je haar kunt föhnen maar dat kan ook met een andere föhn en een ronde borstel (ik geef toe dat het wel een stuk makkelijker gaat met de dyson 😃)
Mariskam198 schreef:
22-08-2019 16:02
Ik heb hem ook en zou hem niet opnieuw kopen. Ik kocht hem met name voor het krul-opzetstuk maar het krullen duurt laaaaaaaang, zijn meer golven dan krullen en als je met je ogen knippert, is de krul er alweer uit. Ik heb gelezen dat de krullen bij sommigen perfect blijven zitten en bij anderen, zoals mij dus, heel snel uitzakken. En geloof me, ik heb alles geprobeerd om het te laten slagen.
Ik vind wel dat je mooi volume in je haar kunt föhnen maar dat kan ook met een andere föhn en een ronde borstel (ik geef toe dat het wel een stuk makkelijker gaat met de dyson 😃)
Hi,
Thanks for je reactie! Ik heb dat inderdaad meer gehoord. Ik ben zelf wel iemand die meer de borstels en ronde fohn zou gebruiken en af en toe die krulset. Ik ben toch meer van het 'gemakkelijke' als het om dagelijks gebruik gaat. Heb ook heel dik haar dus t is vaak geen doen om het iedere dag te krullen.
Ben wel echt fan van die borstels enzo maar die kruldingen als ik heel eerlijk ben zal ik die wel een stukje minder vaak pakken. Zou je het dan de moeite waard vinden?
Misschien is de revlon one step dan een optie? Staan ook tig filmpjes van op YouTube. Die kost 50 euro. Ook een föhn en ronde borstel in 1. Verder geen opzetstukken dus geen variatie...
Hier staat een heel uitgebreide review. En meer.
https://www.google.com/shopping/product ... Q3q4ECMEB#
“Don’t look back – you’re not going that way.”
misz81 schreef:
24-08-2019 07:18
Misschien is de revlon one step dan een optie? Staan ook tig filmpjes van op YouTube. Die kost 50 euro. Ook een föhn en ronde borstel in 1. Verder geen opzetstukken dus geen variatie...
Thanks voor je reactie!
Ik heb die al en hij is inderdaad heel erg fijn!! Toch merk ik wel dat het een mindere kwaliteit is
Ik lees mee!
Zelf zou ik m juist willen gebruiken om mijn haar stijl en glad te krijgen. Mijn stijltang doet dat prima, maar beschadigt mijn (toch al dunne breekbare pluizige) haar zo enorm.... Dat zou de dyson (veel?) minder moeten doen, door de lagere temperatuur.
Iemand daarmee ervaring?
Mijn haar pluist heel snel. Ik gebruik de dyson nu 2 maanden ben er enorm blij mee. Hoef mijn haar nog maar 2 x per wk te fohnen. Blijft goed zitten. Ik gebruik de ronde borstel het meest en soms de dikke krul hulpstukken. Ik heb een opgeknipte bob. Krullen hoef ik niet, maar krijg er volume en glans van.
Kun je niet kijken of iemand hem op marktplaats aanbiedt? Dan kun je het iig voor een wat aardiger prijs proberen ipv meteen het volle pond te betalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven