Mode & Beauty alle pijlers

Echt een fijne badjas

17-10-2024 09:26 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft dé tip voor een écht fijne badjas?

Ze raken om de een of andere altijd snel verpild of verkleurd bij wassen. En in een hotel voelt het altijd zo heerlijk luxe om een dikke zachte badjas te hebben. Dus dat wil ik thuis ook!

Mag best wat kosten want ik heb bedacht dat ik ook een keer een echt fijn kerstcadeau helemaal voor mezelf mag kopen :P Dank!
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijk naar de GSM (grams per square metre), een normale badjas heeft 200-400.
Maar een echte dikke, fijne 500 (meer mag ook)
Zoiets bijvoorbeeld; https://www.bol.com/nl/nl/f/douxe-hotel ... 176380330/
Alle reacties Link kopieren Quote
Pip!
Dag is nooit zo nat of zun schient aaltied wat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb mezelf vorig jaar een Walra badjas gegeven, met capuchon. Heerlijk dik en warm, ik ben er erg blij mee. Ik moet wel zeggen dat ik hem zo min mogelijk was.
Alle reacties Link kopieren Quote
De mijne is van De Witte Lietaer - Luxury edition.

Ik draag 'm niet super vaak, maar hij is wel heel fijn. Lekker zacht en snoezig. Ik was 'm alleen na saunabezoeken (3 keer per jaar of zo).
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er een paar van Van Dyck. Ik was ze wel veel, want ik loop er ook lekker na het douchen mee in de huidolie enzo. Gaan jaren mee. Als kind hadden wij thuis altijd al VanDyck badjassen, dus het heeft iets nostalgisch voor mij. Als je vorige te klein was geworden kreeg je met kerst een nieuwe.

Ik heb ook een hele dikke van Rituals, zat ooit in een kerstpakket. Prima ding, maar iets té dik en fluffy voor mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank! Ik ga er allemaal naar kijken :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een fijne van de Hema.
Alle reacties Link kopieren Quote
Van het merk Vossen. Niet goedkoop vind ik maar wel de Rolls Royce onder de badjassen.
Vanaf eind juli worden er weer egeltjes geboren, zorg voor een schuilplekje in je tuin, en een klein en laag bakje water. Nooit melk. Dank je wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bijenkorf huiscollectie. Ik heb 'm al jaren en hij blijft mooi, warm en zacht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
17-10-2024 10:00
Ik heb er een paar van Van Dyck. Ik was ze wel veel, want ik loop er ook lekker na het douchen mee in de huidolie enzo. Gaan jaren mee. Als kind hadden wij thuis altijd al VanDyck badjassen, dus het heeft iets nostalgisch voor mij. Als je vorige te klein was geworden kreeg je met kerst een nieuwe.

Ik heb ook een hele dikke van Rituals, zat ooit in een kerstpakket. Prima ding, maar iets té dik en fluffy voor mij.
Ik heb er ook een van rituals als kado gekregen en vind hem ook heel fijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb hier op het forum een keer gelezen over heel fijne badjassen die niet zo flodderig of lomp zijn, maar heb dat niet goed onthouden.

Ik vond het toen echt wel wat, maar vond ze toen te duur. Zou er nu misschien wel een wensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb deze van Essenza, tijd geleden via vinted gekocht. Is mijn fijnste tot nu toe, vooral omdat ik hem gebruik ipv handdoek na het douchen.
Toen ik hem binnen kreeg, vond ik hem nogal hard, maar ik heb hem (tegen het wasvoorschrift in, zag ik net) gewoon met wasverzachter gewassen en in de droger gedaan. Na een keer of 5 was hij weer helemaal zacht en fluffy!

https://www.annadiva.nl/essenza-connect ... -rose.html
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb deze al 5 jaar. Heerlijk zacht, niet te dik. Valt soepel en vrouwelijk met ruches. https://landgoedlinnen.nl/product/arie ... ostenrijk/

Ook bij zalando zie ik.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven