Mode & Beauty alle pijlers

Echt leuke t-shirts, waar?

01-09-2012 20:18 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor m'n werk draag ik veel t shirts, maar ik ben t nogal zat om er altijd onorigineel uit te zien. Dus zoek ik echt leuke t shirts, maar dat valt nog helemaal niet mee. Wat ik echt te gek vind, zijn veel shirts van deze site maar als ik in de maattabel kijk, zit XL me echt precies een paar centimeter te strak, en dan trek ik ze ook niet aan.

Iemand ideeen voor iets grotere, net zulke leuke shirts (en ook ongeveer in die prijsklasse)? Belangrijk voor mij is ook dat t katoen is, ik doe vrij fysiek werk en dan vind ik synthetische shirts heel onprettig.
Toen ik je titel zag wilde ik gelijk Threadless neerplempen Al bij Etsy gekeken?
Ehhh, zelfs ik pas Threadless (maat 46), die zijn zo ruim in hun maten!
Ja, is dat echt zo Giulia? Ik heb 44-46, meestal. Zitten ze niet heel strak dan? Etsy ga ik kijken Tristan, thanks.
Tsk, suffe opmerking eigenlijk, je zou t niet zeggen als t niet zo was natuurlijk
Anders zou ik er gewoon een of twee proberen en ze doorverkopen als het toch niet past.
Ik heb echt 46 en ja, het past. Ik heb die met die koffiemok 'I was here.' Die Amerikaanse maten zijn gewoon ruim.
Ze gaan tot 2XL trouwens, heb je wel goed gekeken? Dus na XL heb je nog XXL en 2XL.
De shirts die ik leuk vond zo op het eerste gezicht gaan maar tot XL, maar je hebt natuurlijk wel een punt dat Amerikaans altijd groot valt. Misschien inderdaad maar 2 proberen ofzo, vind ze echt superleuk.
Je linkje verwijst naar de mannenshirts... Zit daar misschien de crux?
De koffiekop is ook leuk, Giulietta

Heb nu 2 2XL's en 2 XL's gekocht, ben heel benieuwd!
Ja hè? Zo zijn er nog wel een paar die ik heel gaaf vind.
He, gek, nee hoor, zat echt in de girlies te browsen. Anders zou het wel helemaal sneu zijn als de XL te klein was
Ik heb geen idee van de maatvoering. Ik vind de shirts een beetje gewoontjes, maar ze hebben er wel heel mooie prints bij.

http://www.designbyhumans.com/shop/gender,f/size,all/

En bestellen dat weet ik ook niet hoe dat gaat, maar moet altijd aan die site denken als er om leuke shirts wordt gevraagd.

Bij WE fashion hebben ze ook een paar leuke shirts tussen zitten en ik geloof dat ze ook wel de grotere maten hebben.

Vila heeft zo nu en dan ook shirts met leuke prints. Die zie ik eigenlijk alleen maar op de site. Ook hun grootste maat die weet ik zo niet. Ik vind de pasvorm van WE net even beter.

En ik heb ook ergens gelezen dat je opstrijk applicaties kunt ontwerpen en zelf kunt aanbrengen. Dan kan je een eenvoudig katoenen shirt gebruiken. Ik weet alleen niet meer waar ik dat heb gelezen. Ik geloof in de Burda van vorige maand, maar... misschien dat iemand anders het weet. Er zijn topics over geweest. Ik heb voorlopig even voldoende shirts.

Bij Didi hebben ze wel een aantal fotoshirts die wat ruimer zijn. Ik weet net of het is zoals je ze zoekt, maar ik vond de kleuren wel mooi. Vorige week waren ze in de aanbieding. Over de maat hoef je je niet druk te maken. Maar de stijl is wel heel anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven