Mode & Beauty alle pijlers

Echte of neppe Isabel marant

10-01-2018 17:59 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
bedankt!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-01-2018 09:38
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP
89.12% gewijzigd
Tr0tter schreef:
10-01-2018 18:36
Jawel. En vooral asociaal.
Nou. Zeg dat wel!
OMG kan je zoveel geld vragen voor Isabel Marant of geldt dat alleen voor die sneakers? Ik heb laarsjes thuis staan en draag ze nooit want te groot. En die zien er dus ècht als nieuw uit in tegenstelling tot deze uit de OP... Die moeten dan ook maar in de verkoop!
Weet je zeker dat je ze nu hebt gereserveerd? Bij andere veilingen zit je er gewoon aan vast als je het hoogste bod deed. Logisch ook, anders lopen anderen het mis en de verkoper blijft ermee zitten.

Maargoed, ik hecht niet aan merkkleding, dus ik zou niet weten hoe dit werkt.
Bieden doe je alleen als je de wil hebt om te kopen. Verkopers houden niet van bieders zoals jij.
Ik vind het teveel geld voor deze schoenen. Ik vind deze kleurencombinatie afschuwelijk. De effen kleuren zijn wel leuk.
Ze zijn tweedehands. Met dat geld koop je hele gave, wel nieuwe schoenen.
Ze zijn nieuw 400 euro geloof ik. Dan vind ik dat je max 100 euro zou moeten betalen. Maar ik zou van mijn leven niet op tweedehands schoenen gaan lopen van iemand die ik niet ken.
Alle reacties Link kopieren
novanovanova schreef:
10-01-2018 18:33
Om ze gereserveerd te hebben voor mij, zodat ik er nog even over na kan denken. Is toch niet zo raar?
Dat vind ik wel raar.
Alle reacties Link kopieren
bedankt
anoniem_360722 wijzigde dit bericht op 10-01-2018 18:50
93.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb je klompvoeten dat je zulke schoenen aan moet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
10-01-2018 18:45
Heb je klompvoeten dat je zulke schoenen aan moet?
En dan een destroyed jeans erbij, dan denken mensen dat je door je moeilijke voeten bent gevallen en daardoor gaten in je broek hebt :)
Alle reacties Link kopieren
gifgroen schreef:
10-01-2018 18:38
OMG kan je zoveel geld vragen voor Isabel Marant of geldt dat alleen voor die sneakers? Ik heb laarsjes thuis staan en draag ze nooit want te groot. En die zien er dus ècht als nieuw uit in tegenstelling tot deze uit de OP... Die moeten dan ook maar in de verkoop!
Zeker doen. Ik heb een tijd terug bij zo'n garagesale in de wijk Dickerboots van IM verkocht. Was alle zooi nog aan het uitstallen toen een vrouw met dat paar in haar handen kwam aanlopen: "Voor 125,- neem ik ze". Euh, oké. Dacht er zelf 50,- voor te vragen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
10-01-2018 18:56
Zeker doen. Ik heb een tijd terug bij zo'n garagesale in de wijk Dickerboots van IM verkocht. Was alle zooi nog aan het uitstallen toen een vrouw met dat paar in haar handen kwam aanlopen: "Voor 125,- neem ik ze". Euh, oké. Dacht er zelf 50,- voor te vragen.
Dank je! Ik heb ook even op Marktplaats gekeken. Wat een prijzen zeg. Die van mij waren ook niet goedkoop natuurlijk, maar ik kocht ze nieuw. Ik zou nooit tweedehands schoenen dragen :$ dus had ook niet over verkopen nagedacht. Maar ik ga nu zsm foto's maken en ze te koop zetten!
En TO is hier al net zo asociaal, door de OP te verwijderen. :whip:
novanovanova schreef:
10-01-2018 18:33
Om ze gereserveerd te hebben voor mij, zodat ik er nog even over na kan denken. Is toch niet zo raar?

Zodra de verkoper je bod accepteert is er een koopovereenkomst en moet je de schoenen kopen.
Alle reacties Link kopieren
Nou wil ik weten over welke schoenen het gaat.... :whut: :swear:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Yes ik wil ook weten over welke schoenen het gaat :popcorn:
Deze ( :sick:): https://unitedwardrobe.com/nl/product/3 ... con_208736
nerdopviva schreef:
10-01-2018 19:23
Zodra de verkoper je bod accepteert is er een koopovereenkomst en moet je de schoenen kopen.
Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
oh idd lelijke schoenen. Dit is toch helemaal niet meer hip?
Don't cry, buy a bag and move on.
lemoos2 schreef:
10-01-2018 18:56
Zeker doen. Ik heb een tijd terug bij zo'n garagesale in de wijk Dickerboots van IM verkocht. Was alle zooi nog aan het uitstallen toen een vrouw met dat paar in haar handen kwam aanlopen: "Voor 125,- neem ik ze". Euh, oké. Dacht er zelf 50,- voor te vragen.
'Dat is een sale. Voor in je garage.'
Jari (Gooische Vrouwen)
Alle reacties Link kopieren
Ok.... ik had dus niks leuks gemist :D

Maar op uw is een bod bindend ja.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
liefkind2017 schreef:
10-01-2018 21:01
Yes ik wil ook weten over welke schoenen het gaat :popcorn:

Om lilike.

Ik heb nooit begrepen waarom mensen zoiets vrijwillig dragen.
Alle reacties Link kopieren
Oke ik mag niks zeggen ik had ze 5 jaar terug ook o_o Wel echte en gewoon zwart wit, mocht dat wat schelen oh en toen droeg ik ook een riped jeans, gewoon omdat dat toen hip was :-$ Deze kleur vind ik echt niet mooi.

en inderdaad het bod is bindend, niet dat dat er veel toe doet op MP. Ronduit vervelend vind ik het wel.
liefkind2017 wijzigde dit bericht op 11-01-2018 12:50
9.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze ook nog, in beige. Ik vind ze nog steeds gaaf en ze lopen super. En het boeit me echt niet of het nu hip is of niet.
Vroeger droeg je dit soort schoenen alleen als je afwijkende voeten had. Onbegrijpelijk dat dit soort modellen ooit in de mode zijn gekomen.
Alle reacties Link kopieren
djengaz schreef:
11-01-2018 12:25
Vroeger droeg je dit soort schoenen alleen als je afwijkende voeten had. Onbegrijpelijk dat dit soort modellen ooit in de mode zijn gekomen.

Ik dacht al dat ik de enige was.

De mensen die ik zo'n schoenen zie dragen hebben ook vaak zware X-benen met alle gevolgen vandien voor de manier waarop ze hun voeten zetten, die schoenen versterken dat precies nog.
Of het zijn daadwerkelijk aangepaste schoenen die de mensen met X benen dragen. Ik zie het verschil in ieder geval niet :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven