Mode & Beauty alle pijlers

Echte of neppe Isabel marant

10-01-2018 17:59 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
bedankt!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-01-2018 09:38
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP
89.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geen zware x benen hier, hoor :sun:
Alle reacties Link kopieren
Nou Lady hoe is het met jouw X benen? :-D

Lelijk of niet ze worden al zo`n 7 jaar verkocht voor dezelfde prijs € 410,-, de neutrale kleuren gaan nooit in de sale, dus genoeg mensen die ze hebben en nog kopen en nu beledigd worden door de uitspraak aangepaste schoenen en X benen.

Denk dat er genoeg mensen zijn die zouden willen dat noodzakelijk aangepaste schoenen maar € 410,- zouden kosten.

:whistle:
Alle reacties Link kopieren
Oh mosterd dus Lady :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, liefkind!

Weet je, ieder zijn ding. Ze worden idd nog steeds veel verkocht, maar toch zie ik er bijna niemand meer in. Ik draag die van mij steeds minder, alleen om het huis eigenlijk, maar net als Uggs, kan ik er geen afscheid van nemen. Ik vind ze toch iconisch.

Het is maar goed dat we niet allemaal dezelfde dingen mooi vinden. Dat zou pas saai zijn. En ik zie genoeg dingen om me heen die ik zelf nooit aan zou trekken, maar bij een ander kan dat toch heel leuk staan. Zo zag ik gisteren een jonge vrouw in een King Louie jurkje. Die jurkjes vind ik eigenlijk zum kotzen, maar het stond haar fantastisch. Op dat moment ben ik dan weer heerlijk aangenaam verrast.
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry ik wou niemand beledigen maar ik vind die dingen idd van zelfde orde als Uggs en Crocs, hoe duur ze ook zijn.

En ze vallen me vooral op bij een bepaalde lichaamsbouw, misschien zien ze er bij een ander figuur minder afzichtelijk uit maar daar kijk ik dan blijkbaar over :$
Ooh de steenbokhoeven. Die waren drie jaar geleden al passe toch. Ik houd echt van Isabel Marant, maar die schoenen zijn echt zum kotzen :'(
Alle reacties Link kopieren
syvon schreef:
11-01-2018 15:29
Ooh de steenbokhoeven.
:rofl:
Holymoly wat afgrijselijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven