Een echt warme winterjas
dinsdag 25 juli 2017 om 08:24
Omdat ik veel buiten ben ook als het koud is ben ik alvast op zoek naar een echt warme winterjas. Het is nog zomer, maar ik dacht ik begin vast met kijken langzamerhand.
Normaal heb ik winterjassen van de C&A of zo. Maar die zijn niet goed.
De jas moet echt heel lekker warm zijn, genoeg bewegingsvrijheid geven en het zou helemaal mooi meegenomen zijn als hij snel droogt (dan hoef ik niet gelijk bij elk klein buitje een regenjas aan) Ik zoek dus een echte buiten/winterjas
Het budget is ongeveer 250 euro.
Wie weet naar welke jassen / merken enzovoort ik kan kijken? In welke winkels?
Normaal heb ik winterjassen van de C&A of zo. Maar die zijn niet goed.
De jas moet echt heel lekker warm zijn, genoeg bewegingsvrijheid geven en het zou helemaal mooi meegenomen zijn als hij snel droogt (dan hoef ik niet gelijk bij elk klein buitje een regenjas aan) Ik zoek dus een echte buiten/winterjas
Het budget is ongeveer 250 euro.
Wie weet naar welke jassen / merken enzovoort ik kan kijken? In welke winkels?
dinsdag 25 juli 2017 om 09:04
dinsdag 25 juli 2017 om 09:41
Jack Wolfskin is erg fijn. Buiten de jassen met dons zijn ze allemaal heel makkelijk te wassen.Hommeltjes schreef: ↑25-07-2017 09:16Dank voor de ervaringen.
Ik ga even googelen op wat van de namen die hier genoemd zijn.
Van Gaastra heb ik een hele fijn regenjas, maar ik dacht dat dat merk failliet was.
Ze zijn ook erg licht van gewicht, water en winddicht. Zelf koop ik ze in de sale bij Zalando Lounge, dat scheelt echt veel geld.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 25 juli 2017 om 10:23
In het begin van de winter probeer ik me modieus te kleden maar na een maandje gris ik bij het passeren van de kapstok alleen nog maar de meest allround bruikbare jas van de kapstok en dat is altijd Jack. En dan vergeet ik steevast ook mijn sjaal maar die is bij die jas niet nodig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 25 juli 2017 om 12:58
Jups, failliet.
https://www.faillissementen.com/insolve ... erlands-bv
woensdag 26 juli 2017 om 14:56
Even een update:
Naar aanleiding van jullie adviezen heb ik gekeken naar Jack Wolfskin, The North Face, ANWB en Wellensteyn. Het is uiteindelijk een Jack Wolfskin geworden: een 3 in 1 jas, die je ook met regen kunt dragen en waarvan de binnen en buitenjas allebei gewatteerd zijn. Heeeeeeel warm! En hij was gelukkig in mijn maat in de aanbieding, dus binnen budget.
Hartelijk bedankt voor jullie input.
Naar aanleiding van jullie adviezen heb ik gekeken naar Jack Wolfskin, The North Face, ANWB en Wellensteyn. Het is uiteindelijk een Jack Wolfskin geworden: een 3 in 1 jas, die je ook met regen kunt dragen en waarvan de binnen en buitenjas allebei gewatteerd zijn. Heeeeeeel warm! En hij was gelukkig in mijn maat in de aanbieding, dus binnen budget.
woensdag 26 juli 2017 om 17:25
Leuk! Welk model heb je? (naam)Hommeltjes schreef: ↑26-07-2017 14:56Even een update: