Effet liner effect mascara Bourjois paris
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:51
dinsdag 27 oktober 2009 om 14:36
dinsdag 27 oktober 2009 om 15:28
Ik heb geen ervaring met deze mascara, maar als je een scholiere bent die moet rondkomen van een bijbaantje, heb ik een budgettip voor je: ga aanstaande vrijdag (30 okt.) naar Etos, daar is dan alle make-up van Rimmel met 50% korting! Rimmel heeft ook fijne mascara's, bijvoorbeeld Volume Flash mascara. Als je toch perse die van Bourjois wilt, kun je natuurlijk ook wachten tot het in de aanbieding is, dat is niet vaak zo, maar soms toch wel.
dinsdag 27 oktober 2009 om 16:48
quote:Mieshka schreef op 27 oktober 2009 @ 15:28:
Ik heb geen ervaring met deze mascara, maar als je een scholiere bent die moet rondkomen van een bijbaantje, heb ik een budgettip voor je: ga aanstaande vrijdag (30 okt.) naar Etos, daar is dan alle make-up van Rimmel met 50% korting! Rimmel heeft ook fijne mascara's, bijvoorbeeld Volume Flash mascara. Als je toch perse die van Bourjois wilt, kun je natuurlijk ook wachten tot het in de aanbieding is, dat is niet vaak zo, maar soms toch wel.oeh, dankje! Rimmel is vast ook wel goed
Ik heb geen ervaring met deze mascara, maar als je een scholiere bent die moet rondkomen van een bijbaantje, heb ik een budgettip voor je: ga aanstaande vrijdag (30 okt.) naar Etos, daar is dan alle make-up van Rimmel met 50% korting! Rimmel heeft ook fijne mascara's, bijvoorbeeld Volume Flash mascara. Als je toch perse die van Bourjois wilt, kun je natuurlijk ook wachten tot het in de aanbieding is, dat is niet vaak zo, maar soms toch wel.oeh, dankje! Rimmel is vast ook wel goed
dinsdag 27 oktober 2009 om 17:21
Ik vind van wel! Ik ben vooral erg tevreden met mijn Rimmel Volume Flash mascara's, maar mascara's zijn toch altijd iets persoonlijks, het ligt er maar net aan wat voor effect je wilt bereiken en wat voor borsteltje je fijn vindt enzo. De Etos huismerk Max Volume mascara is trouwens ook zo slecht nog niet, voor maar 5 Euro.
woensdag 28 oktober 2009 om 17:25
donderdag 29 oktober 2009 om 10:35
Bij Etos is het nu ook 2 halen 1 betalen op alle MaxFactor mascara´s. De masterpiece vind ik een hele fijne.
Nog even over die Etos-mascara die inderdaad al jaren als beste uit de test komt bij kassa. Ik vind het inderdaad een goede prijs-kwaliteit verhouding maar om nou te zeggen dat het 'de beste' mascara is vind ik wat overdreven... Wat mij betreft kan ie zeker niet op tegen de MasterPiece (maar die testen ze dan weer niet) en de Hypnose van lancome (de duurste van de test) vind ik ook echt vele malen beter maarja daar betaal je dan wel voor
Nog even over die Etos-mascara die inderdaad al jaren als beste uit de test komt bij kassa. Ik vind het inderdaad een goede prijs-kwaliteit verhouding maar om nou te zeggen dat het 'de beste' mascara is vind ik wat overdreven... Wat mij betreft kan ie zeker niet op tegen de MasterPiece (maar die testen ze dan weer niet) en de Hypnose van lancome (de duurste van de test) vind ik ook echt vele malen beter maarja daar betaal je dan wel voor