Mode & Beauty alle pijlers

Eigen kledinglijn beginnen

12-11-2013 19:58 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn idee is om een eigen kledinglijn te beginnen.

Nu is mijn vraag of er iemand is die mij verder kan helpen?

Ik heb alle ontwerpen uitgetekend het zijn voornamelijk shirts met prints en teksten. Alleen hoe kan je dit laten maken? Ik heb het op papier staan kan je dan naar een drukkerij en dat hun het helemaal voor je maken of hoe zit het in elkaar?

Of moet ik het eerst op de pc maken zoja met welk programma ik laat het liever maken vanaf mijn tekeningen.

Hoor het graag
Ik zeg, kijk even de afleveringen van Roy Donders terug, en dan vooral aflevering 3.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 12 november 2013 @ 20:03:

Ik zeg, kijk even de afleveringen van Roy Donders terug, en dan vooral aflevering 3.Nee, ik bedoel serieuze kleding niet zoals roy donders. en alsnog heb ik er dan niks aan.
quote:xx1lisa1xx schreef op 12 november 2013 @ 20:05:

[...]

Nee, ik bedoel serieuze kleding niet zoals roy donders. en alsnog heb ik er dan niks aan.

Dit is serieus! Niet dat je kleding a la Roy Donders wil maken, maar die is daar ook mee bezig en dan zie je waar hij allemaal tegen aan loopt.

En daarnaast, niet geheel onbelangrijk, heb je startkapitaal of hoe ga je daar aan komen?
Verder is het zonder enige ervaring bijna onmogelijk, maar kijk eens rond op het forum van de KvK, en google eens zelf kledinglijn opzetten.
quote:Fame schreef op 12 november 2013 @ 20:12:

Verder is het zonder enige ervaring bijna onmogelijk, maar kijk eens rond op het forum van de KvK, en google eens zelf kledinglijn opzetten.Oke bedankt, ja ik heb een startkapitaal maar ik heb dus shirts met een print en mijn probleem is hoe ga ik dat van papier werkelijkheid maken kan je dan ergens naartoe dat ze dat voor je gaan maken? Want kan het ook niet van inet halen omdat ik het zelf heb bedacht en in elkaar naaien hoeft niet want het zijn gewoon tshirts
Als je hier helemaal geen ervaring mee hebt, kun je ze ook zo online gaan verkopen. Bijvoorbeeld http://www.spreadshirt.com/

Geeft je misschien meer inzicht in wat verkoopt en wat niet.
quote:pinkie_pie schreef op 12 november 2013 @ 20:26:

Als je hier helemaal geen ervaring mee hebt, kun je ze ook zo online gaan verkopen. Bijvoorbeeld http://www.spreadshirt.com/

Geeft je misschien meer inzicht in wat verkoopt en wat niet.Bedankt voor de tip alleen kan ik hier niet het ontwerp maken wat ik wil maken
quote:xx1lisa1xx schreef op 12 november 2013 @ 20:15:

[...]

Oke bedankt, ja ik heb een startkapitaal maar ik heb dus shirts met een print en mijn probleem is hoe ga ik dat van papier werkelijkheid maken kan je dan ergens naartoe dat ze dat voor je gaan maken? Want kan het ook niet van inet halen omdat ik het zelf heb bedacht en in elkaar naaien hoeft niet want het zijn gewoon tshirts

Ach ja, beetje verstand van materialen is ook wel handig, wil je kwaliteit leveren of shirts die na 1x wassen totaal vormeloos zijn of waar de print verwassen is?

Zelfs gewoon t-shirts is niet zo simpel als het klinkt namelijk.
Mail mensen die je in het vakgebied zitten. Dit is zo specifiek. Mensen zijn bereid om te helpen.
Of koop een zooi effen shirts en transfer papier. Heb je wel een kleurenprinter en strijkijzer voor nodig.
quote:Bammetjebam schreef op 12 november 2013 @ 21:13:

Of koop een zooi effen shirts en transfer papier. Heb je wel een kleurenprinter en strijkijzer voor nodig.

Dan weet je zeker dat je bagger verkoopt.

Netwerken TO.
Als je dit niet eens kunt bedenken wordt het vast geen succes, TO. Het is goed dat je een idee hebt, maar je moet ook zelf bedenken en uitvissen hoe je dat vorm moet geven. Er worden hier goede tips gegeven maar je komt wat bleu over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven