Mode & Beauty alle pijlers

Elastische veters, waar te koop?

22-06-2018 23:02 19 berichten
Ik ben op zoek naar elastische veters (Shoeps of iets merkloos) en kan eigenlijk niet wachten tot maandag/dinsdag als ik online ga bestellen ergens.

Heeft iemand een goed idee in welke fysieke winkel ze liggen waar ik ze morgen even snel kan gaan halen?

Zo’n magnetische vetersluiting zou ook kunnen maar is volgens mij wat lastiger te krijgen in een fysieke winkel?
Alle reacties Link kopieren
Ik haal ze bij Scapino
Ik heb ze bij de Bristol gekocht.
The thud of a dead body hitting the pavement.
Bedankt! Beide niet in ons dorp maar ik ga gauw even zoeken naar dichtstbijzijnde filiaal!
Scapino heeft stoffen elastische en bij Ziengs hebben ze Shoeps
Even niet zo mooi misschien, maar hier gebruiken we soms gewoon van de platte witte elastiek als veters. Vaak ook te krijgen in de supermarkt, Hema, zeeman ed.
Ziengs zit volgens mij in het volgende dorp. Ga ik ook even opzoeken!

Banaan, is dat dan van dat witte elastiek dat je bij de naaispulletjes vindt? Praktisch gaat voor mooi dus ook jouw tip ga ik naar kijken, thanks.
Ik heb ze recent nog bij Bristol en Van Haren zien liggen. Bij de kassa's.
Klopt gewoon dat spul op een kaartje bij de naaispullen. Werkt prima.
https://www.hema.nl/winkel/vrije-tijd-k ... -(1451010)
Dit spul. ( mag nog geen plaatjes plakken denk ik...)
Hier liggen ze ook bij de schoenmaker
Ik ga een route uitstippelen langs deze winkels op weg naar mijn bezoekje aan voor wie ze zijn. Bedankt allemaal!
Ik heb die Shoeps achtige strips ook wel bij de Action zien liggen, maar dat is geen garantie dat ze ze nu ook hebben natuurlijk.
Deze heb ik weleens gehad: https://www.scouters.nl/wp-content/uplo ... HOEPS-.jpg
maar ze zaten te strak en deden zeer.
Dan moet het maar zoals het kan
Jippie, bij winkel 1 van mijn lijstje meteen geslaagd: Scapino 2,99 per setje.

De krijger was niet dol-enthousiast, maar dat had ik ook niet verwacht. Hij is onverwacht erg beperkt geraakt in de fijne motoriek en kan geen veters meer strikken dus de elastische veters zijn iets confronterend maar bieden straks als het geland is wel weer comfort en wat meer zelfstandigheid ;-)

Thanks voor alle snelle goede tips!
ShaunTheSheep schreef:
23-06-2018 20:29
Jippie, bij winkel 1 van mijn lijstje meteen geslaagd: Scapino 2,99 per setje.

De krijger was niet dol-enthousiast, maar dat had ik ook niet verwacht. Hij is onverwacht erg beperkt geraakt in de fijne motoriek en kan geen veters meer strikken dus de elastische veters zijn iets confronterend maar bieden straks als het geland is wel weer comfort en wat meer zelfstandigheid ;-)

Thanks voor alle snelle goede tips!
In dat geval kan ik me voorstellen dat de ontvanger niet meteen dolenthousiast is maar dat komt nog wel denk ik; die dingen zijn echt superhandig!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alie heeft ze ook :hyper:
marjan77 schreef:
06-07-2018 13:58
Alie heeft ze ook :hyper:
Klopt. Die zijn zo’n 1,50 terwijl die van bv Scapino 2,99 zijn. Maar die van Ali zijn van redelijk stug plastic begreep ik, ipv stoffen. En je moet geduld hebben qua levertijd ;-)
Inderdaad soort van rubber. Wij hebben meerdere, vandaar van Alie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven