Elastische veters, waar te koop?
vrijdag 22 juni 2018 om 23:02
Ik ben op zoek naar elastische veters (Shoeps of iets merkloos) en kan eigenlijk niet wachten tot maandag/dinsdag als ik online ga bestellen ergens.
Heeft iemand een goed idee in welke fysieke winkel ze liggen waar ik ze morgen even snel kan gaan halen?
Zo’n magnetische vetersluiting zou ook kunnen maar is volgens mij wat lastiger te krijgen in een fysieke winkel?
Heeft iemand een goed idee in welke fysieke winkel ze liggen waar ik ze morgen even snel kan gaan halen?
Zo’n magnetische vetersluiting zou ook kunnen maar is volgens mij wat lastiger te krijgen in een fysieke winkel?
vrijdag 22 juni 2018 om 23:43
https://www.hema.nl/winkel/vrije-tijd-k ... -(1451010)
Dit spul. ( mag nog geen plaatjes plakken denk ik...)
Dit spul. ( mag nog geen plaatjes plakken denk ik...)
zaterdag 23 juni 2018 om 12:24
Deze heb ik weleens gehad: https://www.scouters.nl/wp-content/uplo ... HOEPS-.jpg
maar ze zaten te strak en deden zeer.
maar ze zaten te strak en deden zeer.
Dan moet het maar zoals het kan
zaterdag 23 juni 2018 om 20:29
Jippie, bij winkel 1 van mijn lijstje meteen geslaagd: Scapino 2,99 per setje.
De krijger was niet dol-enthousiast, maar dat had ik ook niet verwacht. Hij is onverwacht erg beperkt geraakt in de fijne motoriek en kan geen veters meer strikken dus de elastische veters zijn iets confronterend maar bieden straks als het geland is wel weer comfort en wat meer zelfstandigheid
Thanks voor alle snelle goede tips!
De krijger was niet dol-enthousiast, maar dat had ik ook niet verwacht. Hij is onverwacht erg beperkt geraakt in de fijne motoriek en kan geen veters meer strikken dus de elastische veters zijn iets confronterend maar bieden straks als het geland is wel weer comfort en wat meer zelfstandigheid
zaterdag 23 juni 2018 om 21:27
In dat geval kan ik me voorstellen dat de ontvanger niet meteen dolenthousiast is maar dat komt nog wel denk ik; die dingen zijn echt superhandig!ShaunTheSheep schreef: ↑23-06-2018 20:29Jippie, bij winkel 1 van mijn lijstje meteen geslaagd: Scapino 2,99 per setje.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!