emo kapsels gevaarlijk
maandag 14 mei 2012 om 23:53
Andrew Hogan van de Australische Optometristen Vereniging stelt dat het bekende emo-kapsel gevaarlijk is voor de ontwikkeling van de ogen.
De emo's, geïnspireerd door hun favoriete bands, laten hun lange lokken ver over één oog groeien. Doordat dit oog niets ziet wordt het te weinig gestimuleerd, waardoor het gevaar ontstaat dat dit oog lui wordt. De ogen zijn tot het zevende levensjaar erg in ontwikkeling, maar ook later kan het dragen van een emo-kapsel gevaarlijk zijn voor beschadigingen aan het oog.
Een ander gevaar is dat het oog achter de zwarte lokken te weinig zonlicht krijgt. Te weinig zon is in verband gebracht met bijziendheid, aldus de Australische oogarts.
Een derde gevaar, zo stelt kapster Roseanne Anderson, is dat emo's te veel met hun hoofd moeten bewegen om zo toch alles te kunnen zien. "Je vraagt je af of emo's geen last krijgen van hun nek", zo stelt de kapster.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 15 mei 2012 om 00:16
quote:very__cherry schreef op 14 mei 2012 @ 23:55:
Ik doe alleen aan emo-eten en emo-neuken. Emo-haar, dat ken ik niet.
Emo-eten ken ik wel..
Maar hoe gaat dat dan emo-neuken,VC? stort je dan al snikkend en snotterend,naakt op het lijdend voorwerp dat op je bed ligt?
Klamp je je radeloos aan hem vast,Onderwijl je neus snuitend in zijn haren??
Ik doe alleen aan emo-eten en emo-neuken. Emo-haar, dat ken ik niet.
Emo-eten ken ik wel..
Maar hoe gaat dat dan emo-neuken,VC? stort je dan al snikkend en snotterend,naakt op het lijdend voorwerp dat op je bed ligt?
Klamp je je radeloos aan hem vast,Onderwijl je neus snuitend in zijn haren??
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...