En nu tassen
dinsdag 3 juli 2012 om 11:16
Deze 2 tassen gebruik ik nu vooral. De eerste heb ik echt jaren bij staan kwijlen en na 4 jaar eindelijk gekocht! En hij blijft fijn, mooi, love it! Ben er echt nog steeds zo blij mee en er past ook echt veel in. De tweede heb ik een paar weken terug gekocht. Had hem gezien in amerika in het wit, maar toen niet gekocht. Nu toch overstag gegaan, maar wel in het bruin omdat wit zo besmettelijk is en meer voor de zomer. Deze is meer voor het hele jaar qua kleur vind ik
dinsdag 3 juli 2012 om 18:47
Hoi iedereen,
Ik wil niet als spam overkomen. Ik wil eigenlijk gewoon wat advies, wat vinden jullie van de handtassen op deze website: tresorsdusud? Je mag becommentarieren van prijs, tot uitzicht van de website. Dit om bij te leren wat beter kan, aangezien deze website nog jong is en ik em wil verbeteren....
Ik zou het enorm appreciëren als je hierop zou reageren, kritiek zie ik als geheel opbouwend!!
Dank je!
zonnige groetjes!!
Ik wil niet als spam overkomen. Ik wil eigenlijk gewoon wat advies, wat vinden jullie van de handtassen op deze website: tresorsdusud? Je mag becommentarieren van prijs, tot uitzicht van de website. Dit om bij te leren wat beter kan, aangezien deze website nog jong is en ik em wil verbeteren....
Ik zou het enorm appreciëren als je hierop zou reageren, kritiek zie ik als geheel opbouwend!!
Dank je!
zonnige groetjes!!