Mode & Beauty alle pijlers

En nu tassen

30-06-2012 22:11 33 berichten
We hebben al schoenen, maar bij mooie schoenen, passen mooie tassen, het liefst groot, enorm, gigantisch

Deze 2 tassen gebruik ik nu vooral. De eerste heb ik echt jaren bij staan kwijlen en na 4 jaar eindelijk gekocht! En hij blijft fijn, mooi, love it! Ben er echt nog steeds zo blij mee en er past ook echt veel in. De tweede heb ik een paar weken terug gekocht. Had hem gezien in amerika in het wit, maar toen niet gekocht. Nu toch overstag gegaan, maar wel in het bruin omdat wit zo besmettelijk is en meer voor de zomer. Deze is meer voor het hele jaar qua kleur vind ik

Alle reacties Link kopieren
Ik hou van wat ruigere, grovere tassen

Cowboysbag is mijn favoriete merk:

Deze heb ik in taupe, maar zie dat ze 'm nu ook in sand hebben. Die kleur vind ik eigenlijk mooier
Ik heb vorig jaar november een Louis Vuitton tas gekocht.

De speedy 35 in Monogram.

Nu ben ik aan het sparen voor een van deze tassen.

(of allebei...;) )

Proenza Schouler

Miu Miu

Ik ben gek op de fred de la bretoniere tassen heb nu 2x de utah tas in grijs en bruin en een kleintje, nu nog een grote
Hoi iedereen,

Ik wil niet als spam overkomen. Ik wil eigenlijk gewoon wat advies, wat vinden jullie van de handtassen op deze website: tresorsdusud? Je mag becommentarieren van prijs, tot uitzicht van de website. Dit om bij te leren wat beter kan, aangezien deze website nog jong is en ik em wil verbeteren....

Ik zou het enorm appreciëren als je hierop zou reageren, kritiek zie ik als geheel opbouwend!!

Dank je!

zonnige groetjes!!
De site doet het al niet op de ipad. Ik kom niet verder dan het logo dus daar heb je je eerste kritiek al
ook niet op de laptop!
Hoi dames, dank je alvast om de moeite te doen. Er werden de voorbije dagen wat aanpassingen gebracht, vandaar dat ie niet werkte. We zetten hem terug on line!

groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven