Mode & Beauty alle pijlers

Endermologie

14-03-2008 22:53 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ben hier net aan begonnen in mijn strijd tegen de cellulites.

Zijn er mensen die hier positieve of negatieve ervaringen mee hebben voordat ik mijn zuurverdiende centjes weer verspil?

g-lee
Hiii

ik heb vanalles geprobeerd qua cremes. Het enige wat me helpt is sporten, bilspieren trainen. Wel thuis op een matje en met muziek, niet met apparaten.

Suc6
Endermologie is geen crèmetje. G-lee wb zuurverdiende centjes, ik las ergens dat endermologie soms door het ziekenfonds wordt vergoed. Ik heb er verder geen ervaringen mee.

PurperRain, helpen oefeningen je echt tegen de gevreesde putjes?
ik heb er goede verhalen over gehoord, en wil ook nog steeds een afspraak maken...
Hoi,

Ja, ik heb het zo'n kleine 2 jaar geleden gedaan. Je zag echt verschil na zo'n 10 behandelingen. Het werd me te duur en na een poos ben je weer terug bij af! Heb wel het pak bewaard , wat je moet kopen

( ¤ 30,00) .Je weet maar nooit.

groet.
Dus als ik het goed begrijp zolang het blijft volhouden nadie 10 behandelingen komt het niet meer terug? Die mevrouw zei namelijk dat ik het wel moest blijven doen na die eerste 10 behandelingen maar dan eens in de maand.
Dat weet ik dus niet, zoals ik al schreef, ik ben na 10 behandelingen gestopt. maar je kunt het proberen, succes.
Het effect is alleen tijdelijk. Het werkt net als de zogenaamde thuisapparaatjes en die gooi je na een poos ook in een hoek..
Ik zat wat op google te zoeken, en zag dat er hier al een topic over was. Ik ga morgen voor de 1e keer ben benieuwd!
Het werkt goed, maar het is vrij prijzig om het te blijven doen. Als je 1 keer per jaar een 'kuur' van minimaal 10 behandelingen doet, blijf je resultaat zien. Maar dat is toch al snel zo'n 600- 1000 euro per jaar...
Ben gistere geweest voor m'n 1e behandeling. Ze heeft foto's gemaakt zodat je straks het verschil goed kunt zien! Ben erg benieuwd, en kan bijna niet wachten tot ik die 10 behandelingen gedaan heb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven