Mode & Beauty alle pijlers

Ernstige kledingflaters?

19-06-2013 08:26 736 berichten
Wat vind jij kledingflaters?

Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
Heeft Sacha de Boer kort haar?
Alle reacties Link kopieren
quote:Diztel schreef op 20 juni 2013 @ 22:29:

Heeft Sacha de Boer kort haar? Nee haar opvolgster.
Heb je dat net veranderd in de tekst? Ik las zonet toch echt Sacha de Boer, ik heb me suf gegoogled.
Gister gezien een 3 kwart wittebroek hoog opgehezen met kort shirt wel aansluitend, maar daardoor extra grote kont met een enorme blauwe onderbroek eronder. En ook nog voorovergbogen achter een buggy lopen!
http://www.telegraaf.nl/u ... ieus__wel_verzorgd__.html
27 mensen vinden dit leuk.
quote:Superhuisvrouw schreef op 20 juni 2013 @ 22:49:

[...]

Nee haar opvolgster.Die ziet er leuk ui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ster__ schreef op 20 juni 2013 @ 19:48:

Vandaag in de stad gezien: een niet superslanke maar ook zeker niet dikke vrouw in een gifgroene rok tot net boven haar knieën. Met daaronder, jawel, een witte legging tot net over de knie. Zo niet nodig en zoooo spuuglelijk!Waarom doen ze dat toch? Ik snap dat niet.
quote:Ster__ schreef op 21 juni 2013 @ 08:18:

http://www.telegraaf.nl/u ... ieus__wel_verzorgd__.html

O, dat is een collectie rampzalige outfits. Ik vind dat dus niet verzorgd: slecht passende, slecht gekozen, soms zelfs verwassen kleding. Die ene mevrouw met een driekwart witte broek met touwtjes onder een zwarte 'rok' (soort vod-achtig geval).

Een andere dame met een te strak roze T-shirt met print, met te korte mouwtjes en een slechte spijkerbroek.

Alle vrouwen in saaie kleuren, slecht verzorgd haar...

Ook als het praktisch moet, mag het best leuk zijn!
Witte leggings vind ik nog wel meevallen, maar legging in een soort van taupe/huids kleur onder een tuniek Bleh. Ti's net of ze niets onder een veel tekort jurkje dragen
Net even naar de supermarkt geweest, wat ik daar nu weer zag...Een vrouw met overduidelijk overgewicht in een legging met strak shirtje ZONDER BH! D'r tieten hingen bijna op de grond maar goed.

Ik snap niet waarom mensen zich zo laten verslonzen, je hoeft niet modieus gekleed te gaan, en ik snap dat als je even boodschappen gaat doen, dat je iets makkelijks aan doet, maar je kan er toch wel verzorgd uitzien?

Ach ja...
quote:menelya schreef op 22 juni 2013 @ 16:05:

Net even naar de supermarkt geweest, wat ik daar nu weer zag...Een vrouw met overduidelijk overgewicht in een legging met strak shirtje ZONDER BH! D'r tieten hingen bijna op de grond maar goed.

Ik snap niet waarom mensen zich zo laten verslonzen, je hoeft niet modieus gekleed te gaan, en ik snap dat als je even boodschappen gaat doen, dat je iets makkelijks aan doet, maar je kan er toch wel verzorgd uitzien?

Ach ja...Jij kwam mijn buurvrouw tegen?
Een mannelijke collega van mij is altijd een hele toffe vent. Hij is denk ik een jaar of 28.

Maar ik knap altijd zo af op zijn broek die 5 cm te kort is en zijn truien die nét iets te kort zijn. En de bossen haar in zijn nek. Hij is getrouwd en dan denk ik altijd....waarom let jouw vrouw daar niet op?

No way dat ik mijn vriend zo de deur uit laat gaan. Maar gelukkig hoef ik daar ook niks van te zeggen.

Ik vind het ook altijd zonde als zwaarlijvige vrouwen zich niet meer vrouwelijk kleden. Mijn schoonzus is bijvoorbeeld zo. Ze heeft ernstig overgewicht, maar door haar slonzige kledingkeuze ziet ze er altijd heel onhygienisch uit. Dan denk ik altijd: koop eens wat leuks, leuke make-upje op, oorbellen in...en het is al heel wat anders.
Ik draag zelf ook altijd heupbroeken. Soms gaat er wel eens een randje overheen, maar dat ligt vaak ook aan het model broek.

Ik ken ook een vrouw: spijkerbroek bijna tot aan haar oksels opgetrokken, dan een coltrui bij de broek ingestoken, volgens mij geen bh en dan zo'n half in elkaar gedoken houding. Haar partner is het type van de t-shirts met teksten als: dikke lul, drie bier.
[quote]Tinkeldel schreef op 22 juni 2013 @ 16:20:

Ik draag zelf ook altijd heupbroeken. Soms gaat er wel eens een randje overheen, maar dat ligt vaak ook aan het model broek.

Ik ken ook een vrouw: spijkerbroek bijna tot aan haar oksels opgetrokken, dan een coltrui bij de broek ingestoken, volgens mij geen bh en dan zo'n half in elkaar gedoken houding. Haar partner is het type van de t-shirts met teksten als: dikke lul, drie bier.[/quote]

Zag er vorige week èèntje lopen met een tekst "Ik kan likken als Lassie"
quote:Zag er vorige week èèntje lopen met een tekst "Ik kan likken als Lassie"
quote:Melpomene schreef op 21 juni 2013 @ 12:04:

[...]

O, dat is een collectie rampzalige outfits. Ik vind dat dus niet verzorgd: slecht passende, slecht gekozen, soms zelfs verwassen kleding. Die ene mevrouw met een driekwart witte broek met touwtjes onder een zwarte 'rok' (soort vod-achtig geval).

Een andere dame met een te strak roze T-shirt met print, met te korte mouwtjes en een slechte spijkerbroek.

Alle vrouwen in saaie kleuren, slecht verzorgd haar...

Ook als het praktisch moet, mag het best leuk zijn!die laatste mevrouw (3 kwart witte broek met groen bloesje) ziet er gewoon leuk uit hoor, gewoon casual en netjes (ik zie geen uitpuilend vet oid) en dr haar zit ook gewoon prima. wat is hier zo lelijk aan? hoe zie jij van zo'n onduidelijk plaatje dat de kleding verwassen is?
Over het algemeen heeft hij van die hele vrouw onvriendelijke teksten. Die vrouw staat er dan een beetje schaapachtig naast te lachen. En ik denk dan: je vindt dit helemaal niet leuk...
'likken als lassie' wat bezielt je dan?

Ik krijg de Large-catalogus en daar staan die tshirts ook in. Ik dacht altijd dat niemand die kocht (ja als studentikoos geintje). Maar volwassen mannen kopen dat dus. Brrrr.
quote:jojo schreef op 22 juni 2013 @ 15:53:

Witte leggings vind ik nog wel meevallen, maar legging in een soort van taupe/huids kleur onder een tuniek Bleh. Ti's net of ze niets onder een veel tekort jurkje dragenDaar heb ik me ook wel eens schuldig aan gemaakt, maar gelukkig werd ik daar op gewezen door een mannelijke collega.
Witte leggings bij kleine meisjes staan leuk onder een fris zomerrokje.

Vandaag in de stad een moeder met kwabbel-billen en -benen achter de buggy met een witte lycra legging (nog erger dan de witte katoenen legging) met daarover een kort strak vaalgrijs lycra rokje. Je zag alles op en neer deinen. En er boven een windjack met panterprint. Dat deed pijn.
Flater die ik zag vandaag: te strakke skinny want muffintop, liplezen en afgeplatte kont. Net te kort jasje erop zodat de muffintop goed zichtbaar was.
Wat ik ook heel erg vind, zijn vrouwen die van die Gerard Joling t-shirtjes dragen met teksten als "Kreng de la creme".
quote:duet schreef op 22 juni 2013 @ 18:34:

Witte leggings bij kleine meisjes staan leuk onder een fris zomerrokje.

Vandaag in de stad een moeder met kwabbel-billen en -benen achter de buggy met een witte lycra legging (nog erger dan de witte katoenen legging) met daarover een kort strak vaalgrijs lycra rokje. Je zag alles op en neer deinen. En er boven een windjack met panterprint. Dat deed pijn.Gisteren bij Ikea een jonge moeder met een witte legging met daarop een tuniek die aan de voorkant zo'n 20 cm langer was dan aan de achterkant. Heel onflatteus.
Het allerergste vind ik te kleine kleding en verwassen kleding, blegh!
verwassen kleding is misschien niet zo mooi, maar sommige mensen kunnen zich niet veroorloven regelmatig nieuwe kleding te kopen en zijn blij dat hun kleding lang genoeg mee gaat om verwassen te worden. Daarnaast zijn er mensen die heel bewust niet te vaak kleding kopen, omdat het produceren van kleding veel van het milieu vraagt en zij het daarom liever afdragen dan weggooien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven