Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met Fitflop?

16-06-2017 21:48 23 berichten
Hallo,

Ik heb moeilijke voeten, ook vrij breed met een hoge wreef. Daarnaast kan ik niet goed op slippers lopen. Heel lastig, vooral in de zomer. Maar Fitflops schijnen anders te zijn. Ze zijn wel vrij duur, vandaar ook mijn terughoudendheid.
Heeft iemand ervaring met dit merk?
Bedankt voor jullie reactie!
Zitten heerlijk maar bezorgden mij knie klachten. Ik heb maat 37 en nog een past uggs achtige schoenen, mag je zo hebben.
Wat lief van je. Ik heb maat 38. Vallen ze groot of klein? Heb je nu geen klachten meer?
Klein helaas.
Ja ik ben naar de fysio geweest en mijn eigenaardige loopje en fit flops is geen combi.
Maar aan de voeten zitten ze zalig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er baat bij.
Ik heb ook "moeilijke voeten" en heb al jaren slippers en gympen ervan en recent nog een soort lichtgewicht elastische "bootschoenen" ervan gekocht, (zomerschoenen,, lijken op sketchers, bovenkant is gevlochten elastisch, onder wit rubber, net als gympen, en zitten heerlijk), die ook leuk onder een jurk/rokje staan.
€ 109 geloof ik.

Je staat en loopt dan net iets anders op je benen, waardoor je je rug- en beenspieren net ff wat anders belast dan andere schoenen, ik heb ze ter afwisseling (rugklachten).

Ik weet niet of je er hele dagen op wilt lopen, weet niet of ze daar geschikt voor zijn (doe ik wel), vroeger adverteerden ze met dat het een soort workout was (1 uur= 2 uur), je versterkt je bilspieren ermee.
Ik heb er jaren uren op gewerkt in de horeca toen ik klachten van hernia had en ik denk nog altijd dat het dankzij deze gympen toen allemaal een stuk beter is afgelopen destijds.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ze zijn perfect. Wegens voetklachten waren dit de enige slippers waar ik op kon lopen zonder pijn. Inmiddels geen pijn meer, maar nog wel fitflops.
Anders even proberen? Dan merk je al snel of je het wat vindt.
Ik wil geen andere slippers meer. Ook erg fijn toen ik een shinsplint ha.
Ik vind ze heeerlijk. Heb ook moeilijke voeten en loop al jaren op steunzolen. Als ik lang op slippers loop krijg ik ook pijn maar als ik mijn Fitflops draag heb ik nergens last van.
Oh kan je maar één advies geven.. Koop ze!!! Ze zijn echt fantastisch, zitten heerlijk en lopen echt goed! Ik zou echt nooit meer anders willen!
Dank je wel voor jullie advies. En zo lekker snel! :thumbsup:
op marktplaats kun je ze vaak goedkoper krijgen,nieuw met korting of zeer kort gedragen
Ik heb twee paar en wil nog meet. Kan er uren op lopen. Geweldige dingen. Doen! Niet goedkoop, maar zoooo fijn.
Jufjoke schreef:
16-06-2017 21:48
Hallo,

Ik heb moeilijke voeten, ook vrij breed met een hoge wreef. Daarnaast kan ik niet goed op slippers lopen. Heel lastig, vooral in de zomer. Maar Fitflops schijnen anders te zijn. Ze zijn wel vrij duur, vandaar ook mijn terughoudendheid.
Heeft iemand ervaring met dit merk?
Bedankt voor jullie reactie!

Ik heb 2 paar slippers, 1 paar laarsjes en 1 paar 'klompen' van FitFlop, en ik heb gemerkt dat m'n houding tijdens het lopen stukken verbeterd is en dat m'n rugklachten minder zijn. Dus ik heb er niets op aan te merken.

:cheer2: :hello: :cheer2:
Ik heb geen ervaring met Fitflops (maar nu ik het hier zo lees, denk ik dat ik ze ook eens ga passen in de winkel!), maar net als jij ook moeilijke voeten.

Pas slippers van Skechers gekocht, breed genoeg en een heerlijke zool. Gogamat heten ze geloof ik. Ze zitten heerlijk en ik loop er eindelijk zonder pijn op.
Ik heb een paar petrol ballerina's van Fitflop. Maat 42. Zitten heerlijk, maar bij het lopen floept mijn hiel er steeds uit. Vallen dan toch iets groot. Misschien inderdaad eens op Marktplaats zetten.
edit
Mijn moeder zweert erbij. Heeft ook "moeilijke voeten".
Hier zijn ze in de aanbieding/sale:

https://www.vanarendonk.nl/search/index ... p&s=ZOEKEN
Love live laugh
Door de vele goede ervaringen hier op het forum bij hielspoor klachten vorige week Fitflops gekocht. Zijn inderdaad best duur maar bij Nelson waren ze in de aanbieding en ik heb daar sandalen besteld. Zitten heerlijk en heb veel minder last van mijn hielspoor. Het is niet over maar heb ze nog geen week. Ik hoop dat ze voor de herfst/winter ook leuke modellen laarsjes hebben want tig paar schoenen en laarsjes rijker en heel wat euro's armer heb ik nu eindelijk een merk gevonden waarmee het weer fijn lopen is.
Ik kreeg knieklachten en ontstekingen in mijn enkels door de fitflops. Ook vond ik ze niet lekker lopen en heb ik ze uiteindelijk weggegooid.
Oké. Ik ben eruit. Ik ga het proberen. Ik lees dat ik alert moet zijn op mijn knieën en enkels. Bedankt voor jullie advies!
Ik lees hier alleen over slippers,zijn de schoenen(sneakers) van fitflop anders gemaakt?
Ze hebben voor zover ik weet iig dezelfde zool.
Ik heb juist de sneakers ervan gebruikt destijds en had ook de "uggslaarsjes" ervan en in de zomer de slippers.
Nu al een tijd niet gebruikt, 1000 andere schoenen gekocht omdat ik nu weer klachten heb bij het lopen, misschien alleen al ter afwisseling toch maar weer eens doen..

Kwestie van uitproberen, denk ik?
Het is nu uitverkoop.. het is te proberen..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Suzy 65,ik ga ze uit proberen,ik heb geluk want in mijn gemeente is er een schoenwinkel waar ze fitflop verkopen(kan ze ter plaatse passen) en staan in aanbieding-50% :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven