Ervaring met wimperextensions?
dinsdag 7 november 2017 om 23:54
woensdag 8 november 2017 om 00:31
Ja hier ervaring! Het eindresultaat was super mooi en het heeft geen negatieve invloed op mijn eigen wimpers gehad.
Helaas bleven ze bij mij niet lang zitten. Eerste twee weken zag het er mooi en vol uit, daarna niet meer.. Toen had ik voor de helft wimper extensions met een paar lege plekken er tussen, zag er niet zo charmant uit
Plus je moet heel voorzichtig zijn met je wimpers. Oogmake-up op olievrije basis gebruiken, niet door je ogen wrijven en dergelijke.
Ik vond het resultaat prachtig, maar ik ben er na drie keer meegestopt. Bleef toch niet zo lang mooi als ik had gehoopt en om het om de 2-3 weken te laten bijwerken ging helaas boven mijn budget. Mocht ik ooit financieël ruimer zitten dan ga ik het weer laten doen
Helaas bleven ze bij mij niet lang zitten. Eerste twee weken zag het er mooi en vol uit, daarna niet meer.. Toen had ik voor de helft wimper extensions met een paar lege plekken er tussen, zag er niet zo charmant uit
Ik vond het resultaat prachtig, maar ik ben er na drie keer meegestopt. Bleef toch niet zo lang mooi als ik had gehoopt en om het om de 2-3 weken te laten bijwerken ging helaas boven mijn budget. Mocht ik ooit financieël ruimer zitten dan ga ik het weer laten doen
anoniem_353626 wijzigde dit bericht op 08-11-2017 00:44
2.44% gewijzigd
woensdag 8 november 2017 om 00:35
BitterLem0n schreef: ↑08-11-2017 00:31Ja hier ervaring! Het eindresultaat was super mooi en het heeft geen negatieve invloed op mijn eigen wimpers gehad.
Helaas bleven ze bij mij niet lang zitten. Eerste twee weken zag het er mooi en vol uit, daarna niet meer.. Toen had ik voor de helft wimper extensions met een paar lege gaten er in, zag er niet zo charmant uitPlus je moet heel voorzichtig zijn met je wimpers. Oogmake-up op olievrije basis gebruiken, niet door je ogen wrijven en dergelijke.
Ik vond het resultaat prachtig, maar ik ben er na drie keer meegestopt. Bleef toch niet zo lang mooi als ik had gehoopt en om het om de 2-3 weken te laten bijwerken ging helaas boven mijn budget. Mocht ik ooit financieël ruimer zitten dan ga ik het weer laten doen![]()
Aah klinkt positief, alleen niet voor mij portemonnee haha! Maar je wimpers waren niet korter?
woensdag 8 november 2017 om 00:42
Nein! Geen verschil in kwaliteit te merken en even lang als daarvoor. Wel goed op letten bij wie je ze laat zetten, en dat het professioneel gedaan wordt. Het helpt geloof ik wel om je eigen wimpers even ‘rust’ te geven tussen de sets door en goed verzorgen met wonderolie bijvoorbeeld.
woensdag 8 november 2017 om 03:25
Ik heb wimperextensions. Ik ben begonnen met one by one en heb nu al maanden Russian 3D. Mijn eigen wimpers blijven hetzelfde (ik heb ze nu meer dan een jaar) . Het is wel een prijzige zaak : elke 2 weken bijwerken bij mij. Het zetten is ook steeds geduld hebben en niet aangenaam, dat gepruts aan je ogen, maar de verandering in looks is het helemaal waard. Ik maak mijn ogen alleen bij het uitgaan nog een klein beetje op, zelfs net uit bed vind ik mezelf eigenlijk best heel mooi nu.
In verband met de kosten : mocht je van jezelf hele volle wimpers hebben zou ik ze verlengen met een wimperserum. (ik heb dunne wimpers dus dan krijg je gewoon dunne lange sprieten, geen gezicht!)
In verband met de kosten : mocht je van jezelf hele volle wimpers hebben zou ik ze verlengen met een wimperserum. (ik heb dunne wimpers dus dan krijg je gewoon dunne lange sprieten, geen gezicht!)
woensdag 8 november 2017 om 06:35
Ik heb het afgelopen zomer 2x laten zetten.
Prachtig resultaat....voor helaas maar even.
Na 3 weken moest het echt bijgevuld worden.
Heb dat 1x gedaan.
Omdat ik 2x op vakantie ging deze zomer vond ik het wel ideaal. Geen gedoe met make up.
Het eraf halen vond ik wel drama.
Ik ben er aan gaan pielen en heb ze eraf gehaald/getrokken.
Mijn eigen wimpers waren toen echt stompjes...niet echt slim. Maar ik had geen zin om ook nog te betalen voor het eraf halen.
Gelukkig groeien mijn wimpers redelijk snel dus inmiddels ziet het er weer prima uit.
Prachtig resultaat....voor helaas maar even.
Na 3 weken moest het echt bijgevuld worden.
Heb dat 1x gedaan.
Omdat ik 2x op vakantie ging deze zomer vond ik het wel ideaal. Geen gedoe met make up.
Het eraf halen vond ik wel drama.
Ik ben er aan gaan pielen en heb ze eraf gehaald/getrokken.
Mijn eigen wimpers waren toen echt stompjes...niet echt slim. Maar ik had geen zin om ook nog te betalen voor het eraf halen.
Gelukkig groeien mijn wimpers redelijk snel dus inmiddels ziet het er weer prima uit.
woensdag 8 november 2017 om 06:39
woensdag 8 november 2017 om 13:08
Ik heb ze een jaar lang gehad!
Prijzige hobby, want 50 euro voor het plaatsen en 21 euro voor bijvullen binnen 2 weken of 38 euro voor bijvullen binnen 3 weken. Eigenlijk altijd heel consequent bijgehouden met bijvullen, maar op een gegeven moment toch uit laten groeien. Ik draag dagelijks eyeliner en vond het toch een gedoe om dat a) aan te brengen en b) weer te verwijderen zonder de wimpers te beschadigen. Daarnaast sliep ik de nacht na het bijvullen altijd vreselijk slecht, want ik lag zo'n beetje opgebaard in bed vanwege de drogende lijm. Dus al met al ook weer lekker om ze niet te hebben, hoe mooi het effect ook is!
Ik trouw volgend jaar en neem ze dan wel weer, want tegen het effect van wimperextensions kan gewoon geen mascara op
Prijzige hobby, want 50 euro voor het plaatsen en 21 euro voor bijvullen binnen 2 weken of 38 euro voor bijvullen binnen 3 weken. Eigenlijk altijd heel consequent bijgehouden met bijvullen, maar op een gegeven moment toch uit laten groeien. Ik draag dagelijks eyeliner en vond het toch een gedoe om dat a) aan te brengen en b) weer te verwijderen zonder de wimpers te beschadigen. Daarnaast sliep ik de nacht na het bijvullen altijd vreselijk slecht, want ik lag zo'n beetje opgebaard in bed vanwege de drogende lijm. Dus al met al ook weer lekker om ze niet te hebben, hoe mooi het effect ook is!
Ik trouw volgend jaar en neem ze dan wel weer, want tegen het effect van wimperextensions kan gewoon geen mascara op