Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen 3suisses.nl

27-02-2011 23:17 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Nou kwam ik een site tegen vd week waar je leuke dingen voor goedkoop kunt kopen.. alleen nu wil ik weten of er mensen zijn die hier wel eens wat hebben gekocht of ervaringen hebben m.b.t de service/besteltijd/retouren..

Groetjess
Ik zou die link weghalen..
quote:Primabella schreef op 27 februari 2011 @ 23:53:

Ik zou die link weghalen..

Maar hij staat ook in de topic titel, dus..

Verder geen ervaring mee, sorry
3suisses? Bestaat dan nog dan?

Mijn loeder bestelde er eeuwen geleden wel eens iets en toen was het exclusievere kleding dan Neckermann of Otto, dacht ik.

Nu hoe het tegenwoordig is geen idee, zoals ik al zei: ik heb er zelfs al zeker 30 jaar niet meer van gehoord.
Ja dat weet ik wel supersoulfighter, maar als het om ervaring gaat is het wel handig te weten waarover het gaat. Alleen met de link er ook nog bij is het nogal spamachtig en dan krijg ze niet zoveel reacties denk ik.

Snoepje ik heb geen ervaring helaas.
Vroeger wel eens via de brochures besteld. Dus ik denk dat de webshop wel ongeveer dezelfde regeling uitvoert, terugzenden kan wel maar bepaalde tijd wss, kan je het niet op de website vinden?
zag toevallig ook die site en vroeg me hetzelfde af... lees dus mee!!
Ik heb er wel eens wat besteld, geen problemen gehad. Netjes op tijd met de levering en wat niet goed was kon zo terug (wel binnen een bepaalde tijd).

Persoonlijk vond ik de kwaliteit wel wat onderdoen voor kleding die ik in de stad koop. Is beetje lagere kwaliteits klasse. Gaat snel pluizen/vervagen ect.
quote:Goldielocks schreef op 28 februari 2011 @ 09:07:

Mijn loeder bestelde er

Freudiaanse vertieping

Wel eens wat besteld, vond de kwaliteit niet echt bijzonder. Wel snel bezorgd trouwens.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven