Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen baby botox

25-08-2026 10:04 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!

Iemand hier die gebruik maakt van baby botox?

Ik overweeg dit te gaan doen, vooral om er wat frisser uit te gaan zien maar merk dat ik het ook spannend vind. Zie ik er dan nog natuurlijk uit? Verslechtert het de kwaliteit van mijn huid, etc.?

Ik ben half veertig, heb een stevige huid maar door vermoeidheid vind ik mezelf er niet zo fris meer uitzien.

Ervaringen zijn welkom!
Ik schrok even van de topictitel. Gaan wij nu ook al baby's botoxen?
We are in a bit of a pickle here . . .
Strelizia schreef:
25-08-2026 11:50
dat had ik ook hahaha

OT: you do you, maar ga tegelijkertijd voor jezelf zorgen en pak die vermoeidheid aan. waaraan je je tijd spendeert bepaal je voor een groot deel zelf, dus maak bewuste keuzes.
Heb geen baby botox maar gewone botox voor mn fronsrimpel. Die kan ik niet meer 'gebruiken' maar dat heeft nog nooit iemand gemerkt zonder dat ik het zei. Die is inmiddels ook compleet verdwenen. Baby botox is nog lichter van effect, dus ja je blijft natuurlijk. Het verandert niets aan je huid, enkel zullen er minder rimpels ontstaan omdat je de spieren daaronder voor korte of langere tijd niet/minder gebruikt.

Wat het voor je doet kan een injectables arts zeggen bij een gratis consult dus ik zou daar eerst eens checken of het wel het gewenste effect geeft. Het effect is verder maar kort, dus je kan het ook uitproberen en kijken of het wat brengt of niet.
Strelizia schreef:
25-08-2026 11:50
Oh, ik zie het nu ook😅
LizzyLee schreef:
25-08-2026 12:19
Heb geen baby botox maar gewone botox voor mn fronsrimpel. Die kan ik niet meer 'gebruiken' maar dat heeft nog nooit iemand gemerkt zonder dat ik het zei. Die is inmiddels ook compleet verdwenen. Baby botox is nog lichter van effect, dus ja je blijft natuurlijk. Het verandert niets aan je huid, enkel zullen er minder rimpels ontstaan omdat je de spieren daaronder voor korte of langere tijd niet/minder gebruikt.

Wat het voor je doet kan een injectables arts zeggen bij een gratis consult dus ik zou daar eerst eens checken of het wel het gewenste effect geeft. Het effect is verder maar kort, dus je kan het ook uitproberen en kijken of het wat brengt of niet.
Dankjewel voor je reactie. Ik ga een gratis consult inplannen.
Voel jij in je voorhoofd iets van die spierverslapping of alleen als je wilt fronsen?
Lilli_Vanilli schreef:
25-08-2026 12:40
Dankjewel voor je reactie. Ik ga een gratis consult inplannen.
Voel jij in je voorhoofd iets van die spierverslapping of alleen als je wilt fronsen?
Ik voel er niets van, dat is juist de bedoeling. Het is volledig ontspannen daar. Ik kreeg hoofdpijn van het vele aanspannen (en een diepe kloof) en dat heb ik niet meer. Ik kan niet meer boos kijken zoals 'normaal' maar daarvoor zijn genoeg andere uitdrukkingen en woorden te vinden.
LizzyLee schreef:
25-08-2026 12:19
Heb geen baby botox maar gewone botox voor mn fronsrimpel.
Hoe vaak moet je die laten inspuiten of is dit een eenmalig iets?
Pioen00 schreef:
25-08-2026 13:02
Hoe vaak moet je die laten inspuiten of is dit een eenmalig iets?
Het is tijdelijk en raakt na ongeveer 3-4 maanden uitgewerkt (enigszins afhankelijk vd dosering), dus je moet het met enige regelmaat opnieuw laten doen. Maar na verloop van tijd heb je het minder nodig, omdat je de spier ook minder gebruikt en daaraan gewend raakt. Ik zit nu op 2x pj en dat werkt prima voor mij.
Ik ben zelf 27 (ja , kom maar op)
en vind dat je gewoon voor normale botox kan gaan, niet voor dat minimale babybotox gelul.

Ik zweer erbij.
Alles is gladder, geen frons meer, geen voorhoofdsrimpels meer.

Hou op met dat baby botox .... gewoon een normale syringe botox.
Niks om bang voor te zijn.
Straks betaal je nog meer voor minder resultaat....

En ja het ziet er natuurlijk uit. Niemand ziet het.
Je krijgt echt niet opeens een opgespoten plastic kop, echt echt niet.

Geloof me, you will love it
3 zones, iedere 3 maanden

en ja ik ben 27.

Come for me.
Ik voel me er heel goed bij.
Make up zit prachtig, geen fijne lijntjes, niks.

Botox is geweldig.
Babybotox is gewoon botox maar dan een lichtere dosis. Als je halverwege de 40 bent kan je de gewone dosis nemen. De eerste keer kan je wel een paar dagen een beetje hoofdpijn hebben omdat je brein moet wennen aan het niet bewegen. Maar ook genoeg opties dat je niet alle beweging verliest.

Van botox gaat je huid niet strakker staan, dus als je vermoeide blik van hangende huid komt zal het niet helpen. Ook als je al diepe rimpels hebt blijven die er in zitten. Voor mij is het echt de rimpels die je krijgt door bewegen die uitblijven.
Van een normale dosis botox ga je er echt niet meteen onnatuurlijk uitzien. Ik kan niet niet fronzen of mijn wenkbrauwen optrekken, maar toch hebben zowel mijn moeder als mijn vriend (en daar was ik echt wel eens boos of verbaasd bij) niet gemerkt dat ik het had gedaan tot ik het vertelde.
Veronica98 schreef:
25-08-2026 14:38
Ik ben zelf 27 (ja , kom maar op)
en vind dat je gewoon voor normale botox kan gaan, niet voor dat minimale babybotox gelul.

Ik zweer erbij.
Alles is gladder, geen frons meer, geen voorhoofdsrimpels meer.

Hou op met dat baby botox .... gewoon een normale syringe botox.
Niks om bang voor te zijn.
Straks betaal je nog meer voor minder resultaat....

En ja het ziet er natuurlijk uit. Niemand ziet het.
Je krijgt echt niet opeens een opgespoten plastic kop, echt echt niet.

Geloof me, you will love it

Haha, hier moet ik wel een beetje om lachen. Vrouwen die het niet durven te 'ownen' dat ze botox gebruiken hebben het vaak over baby botox, maar het is gewoon hetzelfde spul, alleen dan wat minder.

Ik gebruik het zelf al 10 jaar, alleen de mensen tegen wie ik het heb verteld weten dat. Alleen in mijn frons (elke 6 maanden nu, in het begin vaker), de rest vind ik niet mooi (maar dat is persoonlijk). Je frist er echt van op. Gewoon doen, TO!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven