Ervaringen mason Pearson haarborstel
dinsdag 14 januari 2014 om 22:41
Oke.. Ik heb geen idee of een van jullie hier eigenlijk ooit van gehoord heeft, maar ik waag het er toch maar op.
Ik wil een haarborstel van dit merk kopen, maar ze zijn zoooooo ontzettend duur dat ik toch wel even serieus wil weten of ze wel echt zo goed zijn. Dus bij deze, heeft iemand enige ervaringen met deze haarborstel?
Alvast bedankt
Ik wil een haarborstel van dit merk kopen, maar ze zijn zoooooo ontzettend duur dat ik toch wel even serieus wil weten of ze wel echt zo goed zijn. Dus bij deze, heeft iemand enige ervaringen met deze haarborstel?
Alvast bedankt
vrijdag 17 januari 2014 om 20:15
Ben ook sinds een half jaar in het bezit van zo'n heerlijke borstel. Ik ga gemiddeld een keer in de 6 maanden naar de kapper en heb lang haar. Als ik hoor hoeveel anderen kwijt zijn aan verven, kleuren en knippen van korte koppies dan vind ik een borstel van 65 EUR niet echt duur. Er zijn mensen die dit om de 2 maanden aan de kapper uitgeven. Ik ben er super blij mee!
vrijdag 17 januari 2014 om 22:20
quote:moonlight schreef op 15 januari 2014 @ 17:52:
Ik denk het niet alleen, het is diervriendelijker. De varkens worden levend kaal geplukt want geschoren verdient niet zo goed.
Maar als je daar niks om geeft en denkt dat je haar mooier wordt dmv varkensharen en je hebt geld teveel? Doen joh.
Het borstelt trouwens oppervlakkig heb ik gelezen bij verschillende reviews en daarbij zijn er genoeg copy's van gemaakt.
Voor mooier haar hoeven geen dieren te lijden, maar dat is mijn bescheiden mening.Mee eens, liever een tangle teezer
Ik denk het niet alleen, het is diervriendelijker. De varkens worden levend kaal geplukt want geschoren verdient niet zo goed.
Maar als je daar niks om geeft en denkt dat je haar mooier wordt dmv varkensharen en je hebt geld teveel? Doen joh.
Het borstelt trouwens oppervlakkig heb ik gelezen bij verschillende reviews en daarbij zijn er genoeg copy's van gemaakt.
Voor mooier haar hoeven geen dieren te lijden, maar dat is mijn bescheiden mening.Mee eens, liever een tangle teezer
You only live twice