Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen met topshop?

26-03-2010 02:25 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al surfend kwam ik terecht op Topshop.com.

Een heleboel leuke en betaalbare kleding, maar hoe is het gesteld met de kwaliteit? Vallen de maten heel anders? Hoe lang duurde de levering?

Dus, alle ervaringen met Topshop; ik hoor ze graag.
Leuke winkel, Topshop! Ik heb een aantal keer bij Topshop gekocht (maar niet online). Ik vind het vergelijkbaar met H&M. Ze hebben trendy spullen, maar de kwaliteit is niet altijd even denderend (bijvoorbeeld heel dunne t-shirts). Hoe de maten vallen is wel vergelijkbaar met NL maten, voor zover ik me herinner. Hoop dat je hier wat aan hebt..
Inderdaad de UK H&M. Kun je rustig bestellen! Goede service, als het niet past/bevalt stuur je het gewoon terug. Levertijd is zelfs sneller dan van de H&M.

Ken je de site van French Connection al trouwens ... Wel wat duurder, maar daar is het kwaliteitsverschil dan ook naar!
Computer says nooooo
Eens met summer en cowgirl.

Hele leuke dingen, maar H&M-kwaliteit (waar vaak niks mis mee is, hoor).

Let er wel op dat er bijv. ook een 'petite'-collectie is...voor de petitejes onder ons.
Ik ben gek op frenck connection, de webshop kende ik (gelukkig) nog niet.

Fijn dat de ervaring zo positief zijn..
Kwaliteit is idd vergelijkbaar met h&m. Kijk ook s op www.asos.com Nog nooit iets besteld maar ook zoooow leuk Word er helemaal hebberig van!
Heb ook twee keer wat besteld bij Asos, ook zonder problemen.

Ook een heeeul gevaarlijke site!
Online shoppen is echt m'n valkuil :(.. Esprit en Steps zijn ook al zo leuk.

Over H&M ben ik niet zo te spreken, naden van t-shirts trekken altijd scheef en veel last van krimp. Ik had gehoopt dat topshop van iets betere kwaliteit was, maarja, wat wil je voor die prijs.

Even asos bekijken, ik weet dat ze daar geweldige jurkjes hebben.
Oehja.. asos is ook leuk! En Urban Outfitters geeft soms ook erg leuke kleding, en ook dingen voor in huis en leuke boekjes ed.
Computer says nooooo
Er gaan geruchten over de opening van een Topshop in Nederland. Fingers crossed!

http://www.fashionfile.nl ... -winkel-in-nederland.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven