Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen pabo.nl

19-01-2015 16:54 11 berichten
Ik zag zojuist op Groupon.nl dat je voor 20 euro 50euro shoptegoed van pabo.nl kan krijgen.

Nu vraag ik mij alleen wat jullie ervaringen zijn met de lingerie en kleding van pabo.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alle reacties Link kopieren
De ervaring is dat je het nooit langer dan 1minuut draagt....
Dus er zit geen lingerie of kleding tussen die je gewoon de gehele dag kan dragen?
quote:Redt schreef op 19 januari 2015 @ 16:59:

Dus er zit geen lingerie of kleding tussen die je gewoon de gehele dag kan dragen?

jawel, strakke jeans en korte jurkjes

Het is wel slutty allemaal, maar misschien zoek je dat juist??
Ik heb een stel prima bh's gekocht bij pabo.nl met zo'n groupon actie (er was toen ook nog eens een bh-actie op pabo, lekker gecombineerd )

Merk was Besired volgens mij, en dan de grote maten collectie (maat 75D zit mij prima).
quote:marana schreef op 19 januari 2015 @ 17:14:

Ik heb een stel prima bh's gekocht bij pabo.nl met zo'n groupon actie (er was toen ook nog eens een bh-actie op pabo, lekker gecombineerd )

Merk was Besired volgens mij, en dan de grote maten collectie (maat 75D zit mij prima).

Das goed om te horen, dat gaat dus prima met groupon?

Levering etc ook tevreden over?
ja gewoon neutrale doos, volgende dag geleverd
Het grote nadeel vind ik de gecombineerde maten van de setjes.

S/M M/L etc.

Ik ben petite en val dus nergens tussen. Maar het kan voor een ander weer een voordeel zijn.

Levering niets op aan te merken. Maar eh. Voor alledaagse kleding zou ik niet voor een erotische webshop kiezen.
Één keer wat besteld, ging prima. Op zaterdag besteld geloof ik en op maandag kwam het binnen in een doos, alles netjes verpakt. Was zoals gezegd wel slutty maar dat zocht ik ook De maten zijn inderdaad S-M-L en dergelijke maar mijn "pakje" in maat S paste ik prima terwijl ik qua broeken altijd maat 32 heb.
---
quote:diana_banana schreef op 19 januari 2015 @ 17:48:

Het grote nadeel vind ik de maten van de setjes.

S/M M/L etc.

Ik ben petite en val dus nergens tussen. Maar het kan voor een ander weer een voordeel zijn.

Levering niets op aan te merken. Maar eh. Voor alledaagse kleding zou ik niet voor een erotische webshop kiezen.Kwam er zelf ook pas later achter, was allereerst voornamelijk opzoek naar BH's
Om deze topic even af te sluiten;

Ik heb besteld, net al binnen gekregen.

Tevreden over de bestelling maar denk dat ik voortaan toch maar gewoon naar de winkel ga dan heb je beter zich op wat je koopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven