Mode & Beauty alle pijlers

ervaringen Rob Peetoom

22-09-2010 14:06 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede kapper in Utrecht en omgeving. Nu las ik goede dingen over Rob Peetoom. Ik zag op de site dat ze de prijs differentiëren naar ervaring en ik vroeg me af of iemand daar ervaring mee heeft.

Zijn de senior stylisten inderdaad ook daadwerkelijk beter dan de juniors of wordt het sec gewaardeerd op hoelang je er al werkt oid?

Groetjes,

Petra
Mijn zus is naar Peetoom geweest, en dat was prima werk.

Maar hoe het zit met prijsdifferentiering, geen idee?
Mijn moeder is geknipt bij Rob Peetoom, door een Junior.

Zij merkte weinig verschil met een 'goedkope' kapper.
Ik vind Rob Peetom erg duur voor de senior kappers, en als je een junior hebt kun je net zo goed naar een gewone kapper. Ben zelf heel tevreden over de Cosmokapper in Hoog Catharijne en die vind ik duur genoeg.
Ik heb ervaring in Haarlem en in Amsterdam. Ik vind de prijzen duur, maar dat had ik er voor over.

Ik ben begonnen met een (als ik het goed herinner) topstylist. Dat waren de eerste paar keren dat ik ging. Toen ging ik van kontlang naar schouderlengte. Ik vertrouwde toen alleen iemand met ervaring. Inmiddels merk ik dat de kapsters van een paar niveau's lager eigenlijk ook prima zijn, vaak ook wat minder hoogmoedig!

Want dat vind ik wel in die salons, iedereen heeft een verbeelding alsof de persoonlijke kapsters van de grootste sterren zijn (en dan nog, who cares?). Maar nu heb ik een meisje die heel aardig is, dat vind ik toch ook erg belangrijk!
Dank jullie voor de reacties! Lijkt toch wat gemengd te zijn. Ik ga er nog even over denken.

Ik moet eerlijk zeggen dat mijn ervaringen met cosmo in het algemeen niet zo super zijn. Niet eerlijk tegenover de meiden in HC misschien, maar dat maakt me wel een beetje terughoudend.
Wil je daar door een beginner worden geknipt dan is het goedkoop. Bij een meer ervaren kapper betaal je meer. Dat is hun systeem. Ik vind ze erg goed.
Ik vond het zwaar tegenvallen, ik ga er nooit meer naartoe.
Waarom neem je de eerste keer niet eentje ergens in het midden van de prijslijst? Of 1 keer een dure en 1 keer een junior, zodat je zelf een eerlijke mening erover hebt?
Mijn moeder is er jaaaaaaaren geleden geweest. Dat was in Haarlem en ik meen dat ze nog door Peetoom himself geknipt is. Nu was het knippen prima, maar de kleur....Ik weet nog dat ze met knaloranje haar thuis kwam en dat mijn tante het heeft staan oververven, omdat het er echt niet uit zag.

Mijn moeder zei: Ja hij was er zo van overtuigd en hij wist wel wat hij met mijn haar kon en het zo helemaal geweldig worden. Met een kleur die heel dichtbij (ze was al licht grijzend) haar originele kleur zou komen.

Mijn moeder, zus en ik zijn roodharig...blijkbaar is het voor een aantal kappers heel moeilijk om te kleuren...
Hi Allemaal,

Ik heb toch maar gewoon even gebeld en een afspraak gemaakt. Wilde eigenlijk voor een topstylist gaan, maar het duurde nogal even voor ik daar terecht kon, dus nu ga ik zaterdag naar een Junior stylist. Volgens hun mocht ik daar toch ook wel wat van verwachten aangezien ze bij hun minimaal 4 jaar ervaring hadden.

Het zal me benieuwen.

Groetjes,

Petra
Veel plezier morgen!
En een voor & na foto gezicht misschien even afplakken,kunnen we beoordelen of missie geslaagd is.

Veel plezier.
Laat je weten hoe het is geworden?
Hoe is het je bevallen Petra?
Hoi, Daar ben ik weer. Na een druk maar zalig weekend! Lekker naar de kapper geweest, meteen gaan shoppen en daarvoor nog kaartjes voor jamiroquai gescoord:p

Ik heb geen voor en na foto, maar ben er wel happy mee. Er is een heel stuk af, maar het valt van nature goed! Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Cosmo Kapper vind ik een drama, die letten echt nergens op!!

Rob Peetoom vond ik geweldig

Maar ik had dan ook een Top Stylist genomen en die werken toch net ff anders dan een doorsnee kapper vind ik

Ben wel in Amsterdam geweest op de Egelantiersgracht, daar vond ik het echt super

Ook eens in Rotterdam maar die viel tegen
Ik vind bij Rob Peetoom prettig, dat ze niet een of ander trendy kapsel doen, maar echt kijken naar wat bij jou past en hoeveel je er zelf aan wilt doen. Heerlijk als het dan weer vanzelf mooi valt he! Ik moet ook weer eens, inmiddels alweer 3-4 maanden geleden.

Fijn dat het goed is gegaan en dat je dat nog even hebt laten weten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven