Ervaringen Wecouler uitgroei?
dinsdag 1 maart 2016 om 18:53
Zoals titel luidt heeft iemand hier ervaring mee? Ik bedoel wecolour..
Helaas ben ik vroeg grijs. En groeit mijn haar snel waardoor ik eigenlijk om de 5a 6 week mijn haar moeten laten verven. Dit vind ik een prijzige hobby.
Vandaag afspraak gemaakt bij de krullenkapper die niet op dezelfde dag kon verven. Toen zei mijn moeder verf je het weer zelf maar om nou iedere keer mijn haar helemaal te verven vind ik zonde. Na googlen kwam ik hier op uit. Het klinkt perfect! Heb ze een mail gestuurd hoe lang de tube na opening houdbaar is. Volgens hun een jaar dus zou je er je uitgroei mee moeten kunnen bijwerken iedere keer.
Een goedkopere makkelijkere oplossing dan de kapper!
Ben dus benieuwd of iemand dit al gebruikt.
Helaas ben ik vroeg grijs. En groeit mijn haar snel waardoor ik eigenlijk om de 5a 6 week mijn haar moeten laten verven. Dit vind ik een prijzige hobby.
Vandaag afspraak gemaakt bij de krullenkapper die niet op dezelfde dag kon verven. Toen zei mijn moeder verf je het weer zelf maar om nou iedere keer mijn haar helemaal te verven vind ik zonde. Na googlen kwam ik hier op uit. Het klinkt perfect! Heb ze een mail gestuurd hoe lang de tube na opening houdbaar is. Volgens hun een jaar dus zou je er je uitgroei mee moeten kunnen bijwerken iedere keer.
Een goedkopere makkelijkere oplossing dan de kapper!
Ben dus benieuwd of iemand dit al gebruikt.
dinsdag 1 maart 2016 om 19:34
dinsdag 1 maart 2016 om 19:35
quote:Fruity-Pebbles schreef op 01 maart 2016 @ 19:34:
Ik zou het niet doen... als je alleen de uitgroei doet, dan ga je kleurverschil zien met de rest van je haar.
Diepte van de kleur verandert naarmate het langer in je haar zit.
Mijn haar groeit ook snel, na 4 weken moet ik eigenlijk al gaan verven. Ik verf pas na 5/6 weken weerIk vind het verschil wel mooi, zit er tenminste een beetje leven in de kleur.
Ik zou het niet doen... als je alleen de uitgroei doet, dan ga je kleurverschil zien met de rest van je haar.
Diepte van de kleur verandert naarmate het langer in je haar zit.
Mijn haar groeit ook snel, na 4 weken moet ik eigenlijk al gaan verven. Ik verf pas na 5/6 weken weerIk vind het verschil wel mooi, zit er tenminste een beetje leven in de kleur.
dinsdag 1 maart 2016 om 19:43
Zelf verf ik mijn uitgroei met kappersverf. Ik heb een fles ontwikkelaar en tubes kleuring waarmee ik zoveel (of weinig) kan maken als op dat moment nodig is. Is eerst een investering, maar die heb je er snel uit. Wel heb ik dus altijd dezelfde kleur, als je van verandering houdt is het minder handig.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
dinsdag 1 maart 2016 om 20:38
Ik heb daar nog nooit van gehoord, maar ik kocht ook altijd kappersverf bijd e kappergroothandel. Online. Dan heb je de salonkwaliteit, voor een normale prijs.
En alleen de uitgroei verven is heel normaal, je houdt anders geen haar over. Eens in de 6 mnd met water doortrekken (tijdens het uitspoelen je verf opschuimen met een beetje water en 5 min laten zitten, dan helemaal uitspoelen) is voldoende om je haar weer op te frissen.
En alleen de uitgroei verven is heel normaal, je houdt anders geen haar over. Eens in de 6 mnd met water doortrekken (tijdens het uitspoelen je verf opschuimen met een beetje water en 5 min laten zitten, dan helemaal uitspoelen) is voldoende om je haar weer op te frissen.