Mode & Beauty alle pijlers

Esprit webshop levering.

16-01-2015 17:37 16 berichten
Hoi, heeft iemand hier ervaring met de webshop van de Esprit? En hoelang duurt de verzending meestal voordat je het in huis hebt? Ik vraag het even hier want soms beloven webshops dingen die ze niet echt waarmaken.
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel daar heul vaak.

Meestal is het er na 2 dagen, een enkele keer 3. Mijn pakketjes worden vanuit duitsland verzonden, weet niet of dat voor heel Nederland geld of alleen voor de regio waar ik woon (arnhem).
3 a 4 dagen. Als het onverhoopt langer duurt (kerstperiode of sale) dan altijd tijdig een mailtje.
En na hoeveel dagen krijg je een mailtje dat het is verzonden?
Voor 12.00 besteld, dan heb ik om 08.00 de volgende dag de t&t in de mail. Na 12.00, dan de bevestiging van de bestelling rond 08.00 de volgende dag, na de middag de mail met t&t. Je kunt het ook volgen onder jouw account.
Ik heb het meestal binnen een dag of 3 in huis. De dag voorafgaand meestal een mailtje dat het verzonden is. Ze zijn erg netjes in de levering, vind ik. Retourzendingen gaan ook snel en netjes.
quote: schreef op 16 januari 2015 @ 17:43:

En na hoeveel dagen krijg je een mailtje dat het is verzonden?Ff gecheckt. Ik heb 15-12 besteld, krijg daar direct een bevestiging van. 17-12 een mail dat het verzonden werd, en dat kwam de 18e bij mij aan. En dat was dus tijdens de kerstdrukte.
Ik heb het gisteren voor 17:00 besteld maar ik heb nog geen mailtje gehad. En ik heb geen acount.
O, oke. Dan denk ik dat ik maar gewoon maar moet wachten op het mailtje. Dan denk ik dat ik het mailtje morgen of overmorgen wel krijgt (of de dag daarna ofzo).
quote schreef op 16 januari 2015 @ 17:48:

Ik heb het gisteren voor 17:00 besteld maar ik heb nog geen mailtje gehad. En ik heb geen acount.Bestelling zonder aanmaken account? En eerste bestelling bij de webshop? Volgens mij duurt het dan ietsje langer (1 dag of zoiets). Hun klantenservice is wel heel snel met reageren.
Ik heb geen account aangemaakt en de verzendkosten van ¤0.95 gedaan. Na hoelang komt het dan?
De allereerste keer heb ik er vijf dagen op gewacht (wel besteld op vrijdagmiddag, dus weekend ertussen). Ik weet nog dat ik toen een beetje bezorgd was omdat mijn zus altijd haar pakket binne. Drie dagen kreeg. Daarna is het altijd drie dagen geweest (tenzij besteld op zaterdagochtend natuurlijk)
Had jij dan ook voor de verzending van ¤0.95 gekozen?
De verzending kost toch altijd 95 cent (ik heb een account)? Ik heb een paar keer iets besteld en het duurt altijd wel een aantal dagen (week ofzo).
Ben je bang dat je je bestelling niet krijgt TO ? De ene keer duurt het langer dan de andere keer bij Esprit maar gemiddeld binnen 4 dagen in huis ( komt bij mij ook uit Duitsland).
Ik heb er een keer iets besteld, dat was rond 9 uur sochtends, en het werd de volgende middag al geleverd! Ik weet niet meer precies welke verzendingoptie ik had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven