Mode & Beauty alle pijlers

Eucerin/Clinique

05-11-2009 10:43 9 berichten
ik gebruik al jaren clinique (heb droge en gevoelige huid)

maar ivm prijs ben ik goedkoper spul aan het proberen.

Olaz komt niet door de test dus is nu bodylotion (weggooien is ook zonde he...)

heb nog een potje van Eucerin staan (hydro project, das ook voor droge huid d8 ik) ben benieuwd of die wat meer van clinique weg heeft.... (en anders moet ik niet zeuren, goedkoop is duurkoop niet waar... ben t ook zat om steeds van alles te proberen...)

iemand ervaring mee?
Ik vond eucerin wel fijn, ook de hema heefties voor de droge gevoelige huid, zonder parfum, dus dat kan jeook nog proberen..
voor droge huid Eucerin met urea gebruiken. Werkt geweldig, maar stinkt wel.

Overigens ben ik eucerin gaan gebruiken toen ik vond dat ik wel eens wat meer aan een crème mocht uitgeven.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de producten van Vaseline erg prettig. De bodybutter van intensive rescue en de moisture locking body lotion zijn erg prettig.

En ik heb een tijdje eucerin met urea gebruikt, maar dat deed zo'n ontzettende pijn... Het blijft erg persoonlijk.
quote:absoluteEinstein schreef op 05 november 2009 @ 10:54:

voor droge huid Eucerin met urea gebruiken. Werkt geweldig, maar stinkt wel.

Overigens ben ik eucerin gaan gebruiken toen ik vond dat ik wel eens wat meer aan een crème mocht uitgeven.
'k wil ook eigenlijk wel weten of iemand zoiezo iets kent wat goedkoper is dat clinique maar wat even prettig is zeg maar....

mijn ervaringen zijn na een hoop geklooi toch echt dat ik duurdere cremes prettiger vind, mjah, t kost ook wat... dus vandaar dak toch iets goedkopers wil...

maar nu ik olaz heb geprobeerd ben ik weer zo van mijn eigen stelling overtuigd....... (of zou dat dan echt aan de parrafinum liggen die in clinique zit en niet in olaz....)
Kun je geen proefjes vragen bij de apotheek van Eucerin?

Kan zelfs via internet geloof ik.
absolute ik heb een creme van eucerin (eerst ff andere potjes leegmaken...) wat op zich wel prettig is. niet geweldig, maar kan ermee door. ik wil gewoon graag ervaringen weten van anderen..
Alle reacties Link kopieren
Skincode intensive moisturizing lotion.

25 euro geloof voor 100 ml. Ik gebruik dit nu nog samen met de eerste 2 stappen van Clinique en doe al heel erg lang met dit flesje. Skincode koop je ook bij de Douglas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven