Even skintone illuminator van estee lauder
maandag 16 januari 2012 om 18:49
Ik gebruik het al zo'n maand of 4.
Ziet er heel mooi uit als je het opgedaan hebt, maar ik denk niet dat het op langere termijn iets doet voor je huid.
Als ik het een paar dagen niet gebruikt heb ziet mijn huid er precies zo uit als voor ik er mee begon.
Maar verder ben ik er heel tevereden over.(alleen erg duur!)
Ziet er heel mooi uit als je het opgedaan hebt, maar ik denk niet dat het op langere termijn iets doet voor je huid.
Als ik het een paar dagen niet gebruikt heb ziet mijn huid er precies zo uit als voor ik er mee begon.
Maar verder ben ik er heel tevereden over.(alleen erg duur!)
zaterdag 24 maart 2012 om 20:43
Ik zat even nieuwsgierig het forum door te kijken en kwam dit onderwerp tegen.
Ik heb ook 2 flesjes van Estee erdoorheen gesmeerd en het is een fijn product maar ik vind het wat prijzig worden. Heb daarom vorige week een soortgelijk product gekocht van de bodyshop. Het heet Drops of Youth. Ik begreep in de winkel dat het net nieuw is. Hij kostte 24 euro dus is flink wat goedkoper dan die van Estee. Ik heb ook nog overwogen om de Youth Code Luminizer te proberen, doe ik misschien nog wel als ik Drops of Youth niet fijn vind. Mijn laatste druppel Estee is vandaag opgegaan dus ik ga morgen de Drops of Youth proberen, ben benieuwd...
Ik heb ook 2 flesjes van Estee erdoorheen gesmeerd en het is een fijn product maar ik vind het wat prijzig worden. Heb daarom vorige week een soortgelijk product gekocht van de bodyshop. Het heet Drops of Youth. Ik begreep in de winkel dat het net nieuw is. Hij kostte 24 euro dus is flink wat goedkoper dan die van Estee. Ik heb ook nog overwogen om de Youth Code Luminizer te proberen, doe ik misschien nog wel als ik Drops of Youth niet fijn vind. Mijn laatste druppel Estee is vandaag opgegaan dus ik ga morgen de Drops of Youth proberen, ben benieuwd...
zaterdag 31 maart 2012 om 11:02
Ik heb de Drops of Youth nu een week geprobeerd. Ben er best tevreden over! Mijn huid ziet er strakker en gladder uit. Ik moet er wel nog een dagcreme bij smeren want de drops alleen maakt mijn huid net iets te strak. Je gebruikt 2 druppels per keer (de verkoopster zei 1 druppel is genoeg maar dat vind ik echt te weinig),maar ik zie nog niet eens dat er iets uit het flesje is. Stuk goedkoper dan Estee dus voorlopig blijf ik bij deze druppeltjes.