Mode & Beauty alle pijlers

Even skintone illuminator van estee lauder

16-01-2012 18:42 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Zijn er hier dames die al ervaring hebben met het produkt even skintone illuminator van Estee Lauder?

Ik wil het gaan gebruiken maar ben benieuwd of iemand er al goede ervaringen mee heeft voor ik het aanschaf.
Is hier laatst een topic over geweest geloof ik, even zoeken. Ik heb het twee weken geprobeerd en het voelde en rook heerlijk, maar maakte geen enkel verschil.
Ik gebruik het al zo'n maand of 4.

Ziet er heel mooi uit als je het opgedaan hebt, maar ik denk niet dat het op langere termijn iets doet voor je huid.

Als ik het een paar dagen niet gebruikt heb ziet mijn huid er precies zo uit als voor ik er mee begon.

Maar verder ben ik er heel tevereden over.(alleen erg duur!)
meer marketing dan werking.

Vraag anders een proefje.
@Posie39 , kweet niet of je nog interesse hebt, maar er is nu een goedkoper alternatief van Loreal;youth code luminizer.

Heb m'n zelf vandaag gekocht dus weet niet hoe ie is!
Hoi Mysty,sorry dat ik het vandaag pas lees maar hoe vind je hem in gebruik?
Helaas niet zo goed.

Ik krijg er uitslag van.

Dus maar weer terug naar Estee.

Vind het zelf er jammer want het scheelt heel erg in de prijs!!!
Ik ben hem vandaag ook gaan halen,was nu maar ¤10,00 bij het kruidvat en voelt erg lekker aan tot nu toe.

Thanx voor de tip!!
Hopelijk werkt tie voor jou wel goed!

Groet.
Ik zat even nieuwsgierig het forum door te kijken en kwam dit onderwerp tegen.

Ik heb ook 2 flesjes van Estee erdoorheen gesmeerd en het is een fijn product maar ik vind het wat prijzig worden. Heb daarom vorige week een soortgelijk product gekocht van de bodyshop. Het heet Drops of Youth. Ik begreep in de winkel dat het net nieuw is. Hij kostte 24 euro dus is flink wat goedkoper dan die van Estee. Ik heb ook nog overwogen om de Youth Code Luminizer te proberen, doe ik misschien nog wel als ik Drops of Youth niet fijn vind. Mijn laatste druppel Estee is vandaag opgegaan dus ik ga morgen de Drops of Youth proberen, ben benieuwd...
Hé roosje,

Hou ons op de hoogte oké?

Ik zoek ook nog steeds naar een betaalbare variant waar ik geen uitslag van krijg.
Ik gebruik die van Loreal nu bijna een week en ben er super tevreden over,geen uitslag maar mijn huid ziet er echt beter uit,ik geloofde er nooit in maar kan het iedereen aanraden.
Ik heb de Drops of Youth nu een week geprobeerd. Ben er best tevreden over! Mijn huid ziet er strakker en gladder uit. Ik moet er wel nog een dagcreme bij smeren want de drops alleen maakt mijn huid net iets te strak. Je gebruikt 2 druppels per keer (de verkoopster zei 1 druppel is genoeg maar dat vind ik echt te weinig),maar ik zie nog niet eens dat er iets uit het flesje is. Stuk goedkoper dan Estee dus voorlopig blijf ik bij deze druppeltjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven